لیفت خط اخم با نخ؛ ماندگاری، عوارض، هزینه

از بین بردن خط اخم با نخ
جوانسازی صورت, لیفت صورت

اولین نشانه های پیری پیشانی که ممکن است حتی در افراد جوانتر نیز رخ دهد، بروز خط اخم است. خطوط اخم معمولاً در نتیجه سال ها زندگی و اخم کردن ایجاد می شود. با گذشت زمان، این شیار ها روی صورت افراد سالخورده باقی می مانند و ممکن است تصور ناخواسته ای از عصبانیت یا ناامیدی را منتقل کنند.

این خطوط اخم روی پیشانی با گذشت زمان برجسته تر می شوند و خوشبختانه این مشکل بدون جراحی پلاستیک قابل حل است. یکی از این روش ها لیفت یک سوم بالایی صورت با نخ است. از بین بردن خط اخم با نخ یک روش ابتکاری و کم تهاجمی برای اصلاح زیبایی تغییرات مربوط به سن است که به طور کامل نقص های قابل مشاهده در ناحیه پیشانی را پاک می کند. اگر شما هم به لیفت خط اخم با نخ علاقه دارید اما اطلاعات کمی از این روش درمانی دارید، پیشنهاد می کنیم تمام اطلاعات مورد نیاز خودتان از جمله ماندگاری، عوارض و مزایا و هزینه این روش زیبایی را در این مطلب مطالعه کنید.

از بین بردن خط اخم با نخ؛ روشی برای جوانسازی

نخ های لیفتینگ PDO

آنها می توانند جایگزین عالی برای لیفت صورت سنتی باشند که بسیار تهاجمی است و دوره نقاهت طولانی دارد. علاوه بر این، لیفت خط اخم با نخ PDO معمولاً کمتر از یک ساعت طول می کشد، به همین دلیل به آن لیفت سریع نیز می گویند.

افرادی که این روش زیبایی مدرن و کم خطر را برای از بین بردن خطوط عمیق اخم و پیشانی خود انتخاب می کنند، به پوستی سفت تر، جوان تر، شاداب تر و صاف تر و با حداقل زمان از کار افتادگی یا بدون زمان بهبودی طولانی مدت دست می یابند. از آنجایی که نخ‌های PDO معمولاً بسیار کم خطر هستند، استفاده از آنها همراه با سایر درمان‌های جوان‌سازی صورت مانند بوتاکس و سایر پرکننده‌ها بی‌خطر است و نتایج جوانسازی صورت را کامل تر نیز می کند.

لیفت با نخ را می توان در بیشتر قسمت های صورت شما انجام داد. با این حال، نخ های صاف معمولاً در ناحیه پیشانی، بین ابروها استفاده می شود. همچنین گاهی اوقات در ترکیب با بوتاکس استفاده می شود زیرا پاسخ التهابی طبیعی بدن به آنها باعث ایجاد کلاژن اضافی در آن ناحیه شده و جوانسازی صورت سرعت پیدا می کند. لازم به ذکر است که این کلاژن ها خود یک پرکننده طبیعی در ناحیه برای درمان چین و چروک و خطوط ریز محسوب می شوند. از این نخ ها در زیر چانه و ناحیه گردن نیز برای افزایش کیفیت پوست و خاصیت ارتجاعی استفاده می شود.

نحوه انجام از بین بردن خط اخم با نخ

دانستن نحوه انجام و روند از بین بردن خط اخم با نخ می تواند برای علاقه مندان به انجام این روش بسیار مفید باشد. در این نوع درمان نخ های PDO پرکننده جامد قابل حل، از طریق یک نقطه ورودی کوچک، در زیر پوست قرار می‌گیرند و از این طریق به بافت همبند می ‌چسبند و در عرض ۲ تا ۶ ماه پس از عمل در کلاژن طبیعی حل می ‌شوند.

این نخ های خاردار برای لیفت حداکثری، اما با حدود ۲ هفته بهبودی و مقداری کبودی استفاده می شود. مزیت اصلی این روش جوانسازی این است که نتایج آن در یک جلسه درمان حاصل شده و تقریباً یک سال، باقی می ‌ماند، زیرا نخ خاردار به آرامی پوست را درگیر می ‌کند و در حالی که در کلاژن حل می ‌شود، آن را لیفت می‌ کند. در نتیجه این درمان، شما ظاهری صاف و سفت ‌تر خواهید داشت و پوست درخشان‌تر و شاداب تری به شما می ‌دهد.

مزایای از بین بردن خط اخم با نخ

روش از بین بردن خط اخم با نخ، به دلیل مزایای منحصر به فرد آن در بین بیماران محبوب شده است. در ادامه با برخی از این ویژگی ها و مزیت های لیفت خط اخم از طریق نخ بیشتر آشنا می شویم:

  • طیف گسترده ای از نخ های قابل جذب و غیر قابل جذب، به شما این امکان را می دهد که پزشک راه حل بهینه را برای هر بیمار به صورت جداگانه انتخاب کند و ویژگی های ظاهری او را در نظر بگیرد.
  • ایمنی اثبات شده
  • فرمول منحصر به فرد این نخ ها رشد کلاژن جدید را تحریک می کند و در نتیجه جوانسازی پوست را افزایش می دهد.
  • مناسب برای زنان و مردان در گروه‌های سنی مختلف
  • بدون درد و ناراحتی
  • اثر جوانسازی طولانی مدت برای ۲-۳ سال (بسته به ویژگی های فردی بیمار)
  • عدم وجود واکنش های آلرژیک و خطر رد شدن توسط بدن
مزایای از بین بردن خط اخم با نخ

میزان ماندگاری از بین بردن خط اخم با نخ چقدر است؟

به طور کلی تکنیک لیفت با نخ PDO می تواند ماه ها و حتی سال ها پس از عمل با اثرات گرانش و پیری روی صورت ما مبارزه کند. در حالی که یک مطالعه اشاره می کند که اثرات لیفت با نخ PDO می تواند تا یک سال باقی بماند، برخی جراحان ادعا می کنند که لیفت موفق با نخ تا ۹ سال نیز قابل انتظار است! بنابراین می توان اینگونه نتیجه گرفت که میزان ماندگاری و دوام لیفت خط اخم به ویژگی های هر بیمار بستگی دارد.

بر خلاف روش های تهاجمی لیفت صورت، لیفت پیشانی با نخ PDO نتایج دائمی را تضمین نمی کند. با این حال، زمان بهبودی کوتاه‌تر و حداقل خطرات، این روش را کاندیدای بهتری برای جوان‌سازی سریع پوست می ‌کند. اثرات لیفت با نخ PDO اغلب به سن و سلامت بیمار بستگی دارد. افراد جوان تر ممکن است تا ۴ سال از لیفت خود لذت ببرند، در حالی که افراد مسن با خاصیت ارتجاعی پوست ضعیف، احتمالاً طی ۱ یا ۲ سال به درمان ترمیمی نیاز خواهند داشت.

عوارض جانبی از بین بردن خط اخم با نخ

عوارض جانبی از بین بردن خط اخم با نخ

با این حال، مانند هر روشی که شامل استفاده از سوزن است، طبیعی است که انتظار کمی کبودی و تورم داشته باشیم. علاوه بر این، مقداری درد و ناراحتی در ۴۸ ساعت اول قابل انتظار است. در بیشتر موارد، عوارض جانبی بسیار کم است و در کمتر از یک هفته نیز برطرف می شود. در موارد شدیدتر، ممکن است خطر فرورفتگی، عدم تقارن یا اصلاح کم وجود داشته باشد، اما این واکنش ها معمولاً با شدت کم هستند و با یک روش ساده قابل اصلاح هستند.

۱۵ تا ۲۰ درصد از بیمارانی که تحت لیفت خط اخم با نخ قرار می‌ گیرند می ‌توانند نخ ‌های قابل مشاهده، کبودی جزئی، شکستن نخ‌ ها، هماتوم، التهاب، آلوپسی، عفونت یا آسیب غدد بزاقی را تجربه کنند. اگر نخ ها قابل رویت شوند یا حرکت کنند، به راحتی می توان آنها را جدا کرد و با نخ های جدید جایگزین کرد. برای جلوگیری از هرگونه عارضه و تسهیل بهبودی سریع، توصیه می ‌شود تا چند هفته پس از لیفت با نخ از استفاده از مرطوب‌کننده ‌ها و درمان ‌های دندان خودداری کنید و دو هفته اول را به پشت بخوابید تا روی بخیه ‌ها نچرخید. همچنین بهتر است حداقل یک هفته پس از عمل از سونا و انجام فعالیت ها و ورزش های سنگین خودداری کنید.

مقاله سریع ترین روش جوانسازی پوست با نخ کلاژن ساز صورت از دست ندهید.

هزینه از بین بردن خط اخم با نخ

از بین بردن خط اخم با نخ یک روش کم تهاجمی و با دوره نقاهت کوتاه است، بنابراین نسبت به سایر روش های مشابه خود مثل جراحی لیفت صورت، کم هزینه تر و مقرون به صرفه تر است. اما با این وجود هزینه لیفت خط اخم از طریق نخ در هر مطب زیبایی متفاوت است زیرا قیمت گذاری آن به عوامل مختلفی بستگی دارد. بزرگترین عامل تاثیر گذار در قیمت از بین بردن خط اخم با نخ، وسعت محل لیفت و تعداد نخ هایی است که هر بیمار نیاز دارد. برخی دیگر از عواملی که روی هزینه این روش از بین بردن خطوط اخم تاثیر دارند، شامل موارد زیر می شود:

  • نوبت اولیه و مشاوره پزشکی
  • هزینه تهیه نخ ها
  • انجام تزریقات
  • قرار ملاقات و بررسی (در صورت لزوم)
  • دستمزد پزشک و جراح
  • جنس نخ ها
  • هزینه تهیه دارو ها

در آخر

انسان ها هنوز محلول جادویی را برای پاک کردن اثرات پیری از روی پوست خود کشف نکرده اند، اما در این مسیر پیشرفت قابل توجهی داشته اند! یکی از این پیشرفت ها درمانی برای جوانسازی به نام از بین بردن خط اخم با نخ است. لیفت خط اخم با نخ یکی از موثرترین راه‌ها را برای بهبود ظاهر، از بین بردن چین و چروک و لیفت کردن پوست افتاده پیشانی و بین ابرو را بدون قرار گرفتن زیر چاقو به شما ارائه می ‌دهد. لیفت با نخ در کمتر از ۴۵ دقیقه نوید پوست جوان تر و شاداب تر را به شما می دهد و از نتایج آن می توانید تا سال ها لذت ببرید. در این مطلب در مورد این روش زیبایی بی نظیر صحبت کردیم، اگر شما هم تجربه ای در این زمینه دارید می توانید آن را با ما در میان بگذارید.

برای آگاهی بیشتر ، با مشاوران ما در مطب دکتر آرش نجف بیگی تماس بگیرید. ما مشتاقانه شما را راهنمایی خواهیم کرد. همچنین می‌توانید یک جلسه مشاوره رایگان با دکتر نجف بیگی داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما باید با قوانین موافقت کنید.

جدیدترین مقالات

مقالات مرتبط

فهرست