بررسی دستگاه اسکالپشور برای لاغری موضعی

دستگاه اسکالپشور برای لاغری موضعی
جراحی زیبایی اندام

دستگاه اسکالپشور یک روش درمانی جدید است که با کمک لیزر قادر است، سلول‌های چربی بدنتان را مورد هدف قرار داده و در زمان بسیار کوتاهی آنها را از بین ببرد.

دستگاه اسکالپشور (Sculpsure) با استفاده از گرمای حاصل از دیود‌های موجود در لیزر، به از بین بردن چربی‌های سرسخت بدن ‌می‌پردازد. درواقع ‌‌‌‌این روش برای افرادی که به دنبال یک روش کم خطر، سریع و بدون نیاز به جراحی هستند، مناسب‌ترین روش به حساب ‌می‌آید.

همواره حذف چربی‌های اضافی بدن چالش برانگیز بوده است. داشتن اندام متناسب از مهم‌‌ترین دغدغه‌های زیبایی هر انسانی به حساب ‌می‌آید. به همین دلیل اگر برای رسیدن به یک اندام ‌‌‌‌ایده‌آل انواع رژیم‌ها و ورزش‌ها را امتحان کرده‌اید، اما باز هم به نتیجه مطلوب و دائمی‌ خود نرسیده‌اید. باید دستگاه اسکالپشور را به شما معرفی کرد.‌‌‌‌ این روش درمانی با استفاده از جدید‌ترین متد‌های روز دنیا، از کم عارضه‌ترین و آسان‌‌ترین روش‌ها برای حذف چربی‌های اضافی بدن به شمار می‌رود.

لاغری موضعی با دستگاه اسکالپشور

دستگاه اسکالپشور قادر است چربی‌های اضافی بدن را بدون هیچ عارضه‌‌‌‌ای از بین ببرد. حال لازم است قبل از پراختن به حذف چربی‌های بدن با استفاده از دستگاه اسکالپشور، ابتدا به ‌‌‌‌این موضوع که چربی‌های بدن بر چند نوع هستند و چگونه به وجود ‌می‌آیند بپردازیم.

رشد سلول‌های چربی در بدن هر انسان در دو مرحله از زندگی اتفاق ‌می‌افتد.  اولین مرحله در طی رشد جنینی و درون رحم مادر است. مرحله دوم نیز زمانی اتفاق می‌افتد که انسان سن بلوغ خود را پشت سر گذاشته باشد. در باقی مراحل زندگی ‌‌‌‌این سلول‌های چربی تنها تغییر سایز داده کوچک و یا بزرگ می‌شوند اما در تعداد تغییری نخواهند داشت.

انواع چربی‌های موجود در بدن:

به طور کلی دو نوع چربی در بدن وجود دارد. چربی‌های سفید و قهوه‌‌‌‌ای که در زیر پوست شما جمع شده و در آنجا ذخیره می‌شوند.

وجود برخی از چربی‌ها در بدن ‌می‌تواند بر سلامت شما تاثیر منفی بگذارد. به این نوع، چربی‌های مضر بدن ‌می‌گویند. همچنین در مقابل آن برخی چربی‌ها برای سلامت بدن لازم و ضروری هستند که به آنها چربی‌های مفید ‌بدن می‌گویند.

چربی‌های سفید در زیر پوست شکم، ران، پلو و ران ذخیره می‌شود و برای ذخیره انرژی در بدن با مقدار کم مفید هستند. اما ذخیره بیش از حد ‌‌‌‌این چربی مضر بوده و برای بدن خطرناک است و این چربی‌ها را تبدیل به چربی‌های مضر می‌کند. چربی قهوه‌‌‌‌ای همان چربی بدن است که در طول رشد جنینی در بدن به وجود ‌می‌آید و رشد آن پس از سن بلوغ متوقف می‌شود.

چه عواملی موجب تجمع چربی در زیر پوست بدن ‌می‌شود؟

معمولا هر کسی بر اساس ژنتیک، استایل بدن و گروه خونی خاص خود، تجمع چربی را در قسمت‌های مختلف بدنش تجربه ‌می‌کند. عموما شکم، پهلو، ران، باسن و بازو‌ها بیشترین حجم از جمع‌شدگی چربی در بدن را به خود اختصاص داه‌اند.

رژیم نامناسب و نا‌سالم مانند مصرف بیش از اندازه از مواد قندی و شیرین، کربوهیدرات‌ها، مصرف زیاد گلوتن موجود در (گندم، جو و چاودار)، مصرف زیاد نوشابه از عوامل محرک چاق شدن و جمع شدن چربی در بدن هستند.

همچنین نداشتن تحرک کافی در طول روز، نشستن مداوم پشت میز نیز از عوامل مهم در تجمع چربی در ناحیه شکم و پهلو به حساب ‌می‌روند.

چگونه می‌توان کمتر چاق شد یا از تجمع بیش از حد چربی در بدن جلوگیری کرد؟

برای ‌‌‌‌اینکه بتوانید از شر چربی‌های اضافی بدنتان خلاص شوید لازم است به دنبال روش‌های پیشگیرانه تجمع چربی باشید.

  • لازم است رژیم غذایی سالم و مناسب را رعایت کنید.
  • در رژیم خود آب زیاد بنوشید.
  • سبزیجات و میوه‌جات را بیش‌تر مصرف کنید.
  • مصرف چربی‌ها و مواد قندی را به حداقل برسانید و در ازای آن پروتئین‌های گیاهی و حیوانی را جایگزین کنید.
  • به طور مداوم ورزش سبک انجام دهید.
  • خواب کافی داشته باشید.

چرا لازم است به فکر حذف چربی‌های‌ بدن خود باشیم؟

وجود چربی‌های مضر موجب تشدید و به وجود آمدن بیماری‌هایی از قبیل:

  • دیابت نوع ۲
  • بیماری‌های قبلی و عروقی
  • فشار خون بالا
  • عدم تعادل هورمون‌ها
  • بیماری‌های کلیوی
  • بیماری‌های کبدی که شایع‌‌ترین آن کبر چرب است
  • سرطان

وغیره.. شود. بنابراین لازم است قبل از به وجود آمدن این عوارض به دنبال راه حلی برای از بین بردن این چربی‌های مضر باشیم.

‌‌‌‌آیا روش‌های سنتی نمی‌تواند جایگزین مناسبی برای روش‌های جراحی پلاستیک و زیبایی باشند؟

در بعضی مواقع روش‌های سنتی که شامل ورزش و رژِیم گیاهی و خاص است، برای پیشگیری از تجمع چربی‌ها بسیار کارآمد و مناسب هستند. اما اگر دچار تجمع چربی و چاقی شده‌‌‌اید بسیار سخت و گاها غیرممکن است که بتوانید با روش‌های سنتی برای همیشه از شر ‌‌‌‌این چربی‌ها رهایی یابید.

شما ممکن است تما‌می ‌نکات رژیم را رعایت کنید. اما باز هم طبق ژنتیک بدن شما نتوانید نتیجه مطلوبی کسب کنید. آنگاه تنها راه حل و بادوام‌ترین روش، روش‌های جراحی هستند که تنها توسط پزشکان فوق متخصص پلاستیک و زیبایی قابل اجرا هستند.

تفاوت بین کاهش وزن و کاهش چربی با اسکالپشور در چیست؟

تعداد سلول‌های چربی در بدن و در طول زندگی ثابت است. پس از درمان با اسکالپشور و کاهش چربی، ‌‌‌‌این سلول‌های کاملا از بین ‌می‌روند و دیگر باز نمی‌گردند. اما وقتی وزن کم ‌می‌کنید، سلول‌های چربی از بین نمی‌روند تنها کوچکتر ‌می‌شوند.

پیکرتراشی با دستگاه اسکالپشور

‌‌پیکر‌تراشی با دستگاه اسکالپشور یک روش جایگزین لیپوساکشن است که از جدید متدهای روز دنیا به شمار ‌می‌رود. ‌‌‌‌این روش تنها توسط پزشکان فوق تخصص پلاستیک و زیبایی با مجوز رسمی‌از FDA قابل اجرا است. طبق تحقیقات، نتایج حاصل از‌‌‌‌ این روش به مراتب راضی کننده‌تر از روش‌های دیگر حذف چربی بدن (ابدومینوپلاستی، لیپوساکشن، لیپولیزر ) می‌باشد.

همانطور که اشاره کردیم برخی از چربی‌ها در بدن حتی با رژیم و ورزش نیز از بین نخواهند رفت. همین موضوع موجب شده افراد به دنبال روش‌هایی به غیر از روش‌های سنتی برای حذف چربی‌های بدن خود باشند.

بنابراین اگر هنوز هم پس از انجام ورزش‌های سنگین و رژیم سخت، نتوانستید به اندام ‌‌‌‌ایده‌آل خود برسید. می‌توان ‌‌‌‌این نوید را به شما داد که با استفاده از ‌‌‌‌این روش درمانی دستگاه اسکالپشور برای همیشه و بدون زحمت می‌توانید از شر چربی‌های مضر و اضافی بدن خود رهایی یابید.

اسکالپشور چیست؟

دستگاه اسکاپشور (sculpsure) جدیدترین، کارآمد‌‌ترین و مناسب‌‌ترین روش درمانی برای کانتورینگ بدن است که ‌می‌تواند در کمترین زمان ممکن (کمتر از یک ساعت) بهترین نتیجه را برایتان به وجود آورد. ‌‌‌‌این روش درمان به راحتی در کلینیک پزشک و بدون نیاز به جراحی و ‌‌‌‌ایجاد اختلال در پوست قابل اجرا است.‌‌‌‌ این دستگاه قادر است سلول‌های چربی بدنتان را برای همیشه از بین ببرد.

این روش مبتنی بر استفاده از لیزر بوده و به راحتی در قسمت‌های مختلف بدن قابل اجرا است. لاغری موضعی با اسکالپشور، سلول‌های چربی توسط یک فناوری نوآورانه گرمایی، گرم و ذوب شده و چربی‌های از بین رفته به تدریج توسط سیستم و غدد لنفاوی بدن خارج می‌شوند. با استفاده از یک کمربند لیزری حرارتی و تنظیم طول موج و گرمای خاص می‌توان به جنگ چربی‌های اضافی بدن رفت و آنها را برای همیشه از بین برد.

‌‌‌‌این روش هم در مردان و هم در بانوان قابل اجرا است و هیچ محدودیت جنسیتی را شامل نمی‌شود.

دستگاه اسکالپشور

نتایج استفاده از دستگاه اسکالپشور تا چه مدت در بدن باقی ‌می‌ماند؟

نتایج حاصل از لاغری موضعی با دستگاه اسکالپشور دائمی‌ بدون بازگشت است. زیرا سلول‌های چربی که با ‌‌‌‌این روش از بین رفته اند، دوباره احیا نخواهند شد.

با ‌‌‌‌این حال پیشنهاد ‌می‌شود پس از استفاده از ‌‌‌‌این روش کماکان رژیم غذایی سالم و سبک خود را داشته باشید. همچنین ورزش روزانه خود را قطع نکنید تا در دیگر نواحی بدن دچار تجمع چربی نشوید.

آیا پس از پیکرتراشی دچار شل شدگی پوست در ناحیه حذف چربی می‌شویم؟

بر طبق منابع معتبر و تحقیقات ، اکثر بیماران شل‌شدگی پوست را تجربه نخواهند کرد. اگر ۶ الی ۸ هفته پس از حذف چربی‌های بدن، زمان کافی و لازم برای ترمیم پوست را به بدن بدهید. پوست به طور طبیعی سفت شده و دیگر اثری از شل‌شدگی نخواهد بود.

مزایای استفاه از اسکالپشور به نسبت دیگر روش‌های جراحی پلاستیک و زیبایی چیست؟

  1. در ‌‌‌‌این روش ‌می‌توان چندین قسمت از بدن را در همزمان و یا در مراحل مختلف مورد هدف حذف چربی قرار داد.
  2. این روش بسیار سریع اتفاق ‌می‌افتد و زمانی کمتر از یک ساعت لازم دارد.
  3. بلافاصله پس از انجام ‌‌‌‌این عملیات ‌می‌توانید به فعالیت روزانه خود بازگردید.
  4. در ‌‌‌‌این روش نیاز به بیهوشی یا بی‌حسی موضعی نخواهید داشت.
  5. خبری از زخم و برش و خونریزی در ‌‌‌‌این روش نخواهد بود.
  6. کمترین درد و آسیب را در بین روش‌های حذف چربی موجود در دنیا، برای بیمار خواهد داشت.
  7. کم‌خطر است.
  8. هزینه مناسب‌تری به نسبت دیگر روش‌ها دارد.

لاغری موضعی با دستگاه اسکالپشور برای چه کسانی مناسب است؟

هیچ محدودیتی برای انجام ‌‌‌‌این روش وجود ندارد. منتها لازم است فرد به سن بلوغ و رشد کامل سلول‌ها و عضلات خود برسد. ‌‌‌‌این زمان معمولا پس از ۱۸ سالگی بهترین زمان برای انجام جراحی‌های زیبایی به شمار ‌می‌رود.

همچنین ‌‌‌‌این روش برای کسانی با مشکلات ژنتیکی که نتوانستند با هیچ یک از روش‌ها به خواسته خود برسند، کاندیدای مناسب این روش هستند.

البته باید اشاره کرد ‌‌‌‌این روش به دلیل موضعی بودن برای افراد با حجم چربی بالا و عمیق توصیه نمی‌شود. زیرا ممکن است نتیجه مورد نظر در آنها رخ ندهد. لازم است حتما از پزشک فوق متخصص پلاستیک و زیبایی برای انتخاب روش مناسب مشورت بگیرند.

مراحل قبل از انجام پیکرتراشی و حذف چربی‌های بدن با دستگاه اسکالپشور:

  • قبل از هرچیز لازم است برای انتخاب روش مناسب از بین بردن چربی بدنتان، پزشک فوق تخصص پلاستیک و زیبایی مناسبی را انتخاب کنید.
  • با پزشک خود درباره اهداف و خواسته‌های خود از پس از حذف چربی مشورت کنید.
  • پزشک با توجه به نوع چربی بدن در ناحیه مورد نظرتان، بررسی و چک کردن نکات لازم، بهترین روش و مناسب‌‌ترین روش را به شما معرفی ‌می‌کند.
  • شما‌‌‌‌ این حق را دارید در مورد هر یک از روش‌ها، شیوه عملکرد، عوارض و فواید هر روش اطلاعات کافی را از پزشک خود دریافت کنید.
  • در جلسه مشاوره اول، پزشک درباره سوابق بیماری و مصارف دارو‌ها از شما سوال خواهد پرسید.
  • همچنین ممکن است از شما خواسته شود برای به حداقل رساندن آسیب، کبودی و قرمزی مصرف قرص‌های رقیق کننده خون و مسکن مانند ‌‌‌‌ایپوبروفن و استامینوفن تا یک هفته قبل قطع کنید.
  • برای داشتن نتیجه بهتر و بهبود سریعتر مصرف الکل و سیگار را برای ۱۰ الی یک هفته قبل و بعد قطع کنید.
  • از یک هفته قبل پوست ناحیه مورد نظر برای حذف چربی را در مجاورت تابش شدید آفتاب قرار ندهید.

مراحل انجام لاغری موضعی با دستگاه اسکالپشور چگونه است؟

در ابتدا پس از مراجعه به مطب پزشک، پزشک جراح پلاستیک و زیبایی شما نواحی مورد نظر برای انجام پیکرتراشی و حذف چربی را علامت گذاری می‌کند.

در طول درمان دستگاه مانند کمربند به دور ناحیه مورد نظر بدن شما بسته ‌می‌شود.

لیزر دستگاه تا دمای ۱۰۷.۶ الی ۱۱۶.۶ با توجه به نوع چربی، ناحیه مورد نظر، جنس پوست شما و همچنین تشخیص پزشک متغییر خواهد بود.

گرمای لیزر دستگاه به گونه‌‌‌‌ای خواهد بود که سلول‌های چربی زیر پوست از بین برود و به باقی بافت بدن آسیبی وارد نشود.

برای داشتن احساس آرامش شما در این دستگاه یک سیستم خنک کننده نیز تعبیه شده است تا در ‌‌‌‌این زمان کوتاه، با خیال راحت ‌‌‌‌این روش را انجام دهید.

ممکن است در صورت نیاز و طبق تشخیص پزشک، نیاز باشد پس از گذراندن دوران بهبود و نتیجه نهایی مجددا این روش در نواحی دیگر بدن خود انجام دهید.

روش‌های درمانی حذف چربی بدن

مراحل پس از انجام حذف چربی با اسکالپشور:

  • ممکن است پس از انجام مراحل درمان کمی ‌احساس درد کنید و کبود شوید. موقتی است و پس از چند روز کاملا فروکش ‌می‌کند.
  • برای کاهش درد و کبودی ‌می‌توانید برای چند روز منطقه مورد نظر را ماساژ دهید.
  • ‌می‌توانید بلافاصله پس از درمان به محل کار خود بازگردید بدون‌‌‌‌اینکه کسی متوجه شود. ‌‌‌‌این یعنی دوران نقاحتی نخواهید داشت.
  • چربی‌های اضافی به مرور زمان توسط غدد لنفاوی از بدنتان دفع خواهد شد.
  • از حضور در تابش شدید آفتاب پس از درمان برای یک هفته پرهیز کنید.

عوارض جانبی و مضرات استفاده از دستگاه اسکالپشور:

  1. کبودی
  2. قرمزی
  3. تورم
  4. درد موضعی
  5. خارش
  6. احساس سوزش و سوزن سوزن شدن

آیا اسکالپشور به عضلات آسیب وارد می‌کند؟

خیر.‌‌‌‌ این روش تنها در مناطقی که چربی کافی را دارند و طبق تشخیص پزشک فوق تخصص انجام می‌شود. نگران نباشید زیرا دمای کنترل شده‌‌‌‌ای به محل تجمع چربی بدنتان وارد ‌می‌شود و به هیچ عنوان به لایه‌های عمیق پوست نفوذ نخواهد کرد و کاملا موضعی خواهد بود.

آیا ‌‌‌‌این روش درمانی حذف چربی برای بارداری خطرناک است؟

خیر. ‌‌‌‌این روش فقط لایه‌های چربی و سطحی پوشت را مورد هدف قرار ‌می‌دهد و به اعماق بافت بدن نفوذ نمی‌کند. با‌‌‌‌ این وجود پیشنهاد ‌می‌شود برای داشتن نتیجه‌‌‌‌ای ماندگارتر، اگر قصد بارداری در آینده نزدیک را دارید انجام حذف چربی و پیکرتراشی بدنتان را به بعد از بارداری موکول کنید.

آیا می‌توان چربی‌های پوستی که خالکوبی دارد را با روش اسکالپشور از بین برد؟

بله. شما ‌می‌توانید ‌‌‌‌این روش درمانی را  بدون ‌‌‌‌اینکه روی پوست و ظاهرتان اثری بگذارد، انجام دهید.

آیا افراد دیابتی نیز کاندیدای مناسبی برای ‌‌‌‌این روش هستند؟

در واقع‌‌‌‌ این روش در مقایسه با سایر روش‌های پلاستیک و زیبایی کم خطرین‌‌ترین روش برای افراد دیباتی محسوب ‌می‌شود. زیرا هیچ‌گونه برش و بخیه و جای زخمی ‌برای ترمیم وجود نخواهد داشت. با ‌‌‌‌این وجود حتما از قبل با پزشک خود مشورت کنید.

اقدامات پیشگیرانه برای رسیدن به نتیجه مطلوب پس از لاغری موضعی با اسکالپشور:

بهترین توصیه و پیشنهادی که ‌می‌توان داد ‌‌‌‌این است که رژیم غذایی سالم را به همراه ورزش روزانه همواره در زندگی روزمره خود رعایت کنید.

لازم نیست در رژیم و تمرینات خود افراطی باشید. تنها داشتن یک سبک زندگی سالم به شما در داشتن اندام مورد نظرتان بعد و قبل از پیکرتراشی کمک خواهد کرد.

دستگاه اسکالپشور برای لاغری موضعی

چه عواملی در تعیین هزینه دستگاه اسکالپشور برای لاغری موضعی دخیل هستند؟

عوامل موثر بر هزینه لاغری به روش اسکالپشور یکی از متداول‌ترین و مهم‌ترین سوالات به شمار می‌رود که تمامی افراد پیش از اقدام به لاغری با این دستگاه، به بررسی آن می‌پردارند. پاسخ این سوال را عموما می‌توان در صفحات مجازی و مراجعین مطب مدنظر و انتخابی خود پیدا کرد. از ‌این ‌رو، شما می‌توانید در راستای بررسی میزان هزینه لاغری موضعی با استفاده از دستگاه اسکالپشور، با کارشناسان کلینیک دکتر آرش نجف بیگی ارتباط برقرار کرده و به‌ طور کاملا دقیق، میزان هزینه مورد نیاز را جویا شوید.

بهتر است درنظر داشته باشید که غیرتهاجمی و سالم بودن این روش از لاغری از مهم‌ترین عوامل بکارگیری جدیدترین و به‌روزترین فناوری‌ها برای ساخت دستگاه لاغری موضعی اسکالپشور به شمار می‌رود و همین امر باعث می‌شود تا هزینه این نوع از لاغری نسبت به سایر روش ها و دستگاه‌های لاغری بیشتر باشد.

در ادامه، به بررسی عوامل موثر در هزینه دستگاه اسکالپشور برای لاغری موضعی خواهیم پرداخت. هزینه مورد نیاز برای انجام لاغری با این روش، به عواملی همچون موارد ذکرشده در زیر وابسته است:

  • نوع و تجهیزات بکار رفته در مطب مورد نظر
  • شرایط جسمانی و میزان توده بدنی فرد کاندید
  • میزان سابقه فعالیت پزشک در حیطه لاغری با دستگاه اسکالپشور
  • میزان مهارت و توانایی پزشک انتخابی در راستای کار با دستگاه اسکالپشور
  • میزان تخصص پزشک انتخابی
  • نواحی انتخابی برای انجام لاغری به روش اسکالپشور
  • میزان دستمزد پزشک برای انجام لاغری موضعی با استفاده از دستگاه لاغری اسکالپشور
  • شهر و منطقه سکونت یا منطقه قرارگیری مطب انتخابی
  • وضعیت و شرایط اقتصادی کشور
  • نوع دستگاه و کشور سازنده آن

همچنین، در نظر داشته باشید که برای آگاهی از هزینه دقیق لاغری موضعی با دستگاه اسکالپشور باید به پزشک مراجعه کرده و مورد معاینه قرار گیرید تا دقیق‌ترین هزینه مورد برای لاغری در اختیارتان قرار گیرد. لازم به ذکر است که لاغری موضعی به روش اسکالپشور برای لاغری نواحی مختلف از بدن به شرح زیر مورد استفاده قرار می‌گیرد که هزینه هر ناحیه با ناحیه‌ای متفاوت خواهد بود.

  • حذف چربی‌های اضافی و لاغری بازو
  • حذف چربی‌های اضافی و لاغری ران
  • حذف چربی‌های اضافی و لاغری شکم
  • حذف چربی‌های اضافی و لاغری غبغب
  • حذف چربی‌های اضافی و لاغری پهلو
  • حذف چربی‌های اضافی و لاغری ساق دست
  • حذف چربی‌های اضافی و لاغری ساق پا
  • حذف چربی‌های اضافی و لاغری سینه مردان
  • حذف چربی‌های اضافی و لاغری صورت
  • حذف چربی‌های اضافی و لاغری باسن

جمع بندی

در حال حاضر، پیشرفت تکنولوژی و ماشینی شدن زندگی‌ امروزی باعث شده است تا درصد بیشتری از افراد جامعه و جهان به چاقی و اضافه وزن دچار شوند. همچنین، عده کثیری نیز هستند که در اثر بیماری یا اختلالات هورمونی به اضافه وزن دچار می‌شوند؛ این دسته از افراد، برای آنکه از بیماری و عارضه‌های ناشی از چاقی و اضافه وزن در امان بمانند و در طول زندگی دچار بیماری‌های غیرقابل درمان نشوند، باید اقدامات لازم را در راستای حذف چربی‌های اضافی خود را انجام دهند.

در این میان، پیشرفت تکنولوژی در عرصه پزشکی و درمان باعث شده است تا روش‌های زیادی برای لاغری‌های موضعی و حذف چربی‌های اضافی بدن به‌وجود بیایند. دستگاه اسکالپشور برای لاغری موضعی نیز یکی از پیشرفته‌ترین دستگاه‌ها برای لاغری و حذف دائمی چربی‌ها به شمار می‌رود.

اگر می‌خواهید در کوتاه‌ترین زمان ممکن، چربی‌های اضافی بدن خود را از بین برده و به اندام ایده‌آل خود برسید، این روش از لاغری می‌تواند به‌عنوان بهترین گزینه پیش‌روی شما قرار گیرد؛ چرا که روش‌کار این دستگاه غیرتهاجمی بوده و هیچگونه زخم یا عارضه‌ای برای بدن نخواهد داشت.

اگر این محتوا را تا به این بخش به‌ طور کامل مطالعه کرده‌اید، بدون شک، تمامی اطلاعات مورد نیاز در راستای لاغری با دستگاه اسکالپشور در اختیارتان قرار گرفته است؛ از ‌این ‌رو، می‌توانید تمامی پارامترها را درنظر گرفته و اقدامات لازم را در راستای لاغری با این روش انجام دهید. اگر در تصمیم خود مصمم هستید و می‌خواهید هرچه سریع‌تر به اندام ایده‌آل خود برسید، کارشناسان کلینیک دکتر آرش نجف بیگی می‌توانند شما را در این راستا راهنمایی کنند و بهترین خدمات را در اختیار شما قرار دهند.

منبع:anushkaspa

برای آگاهی بیشتر ، با مشاوران ما در مطب دکتر آرش نجف بیگی تماس بگیرید. ما مشتاقانه شما را راهنمایی خواهیم کرد. همچنین می‌توانید یک جلسه مشاوره رایگان با دکتر نجف بیگی داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما باید با قوانین موافقت کنید.

جدیدترین مقالات

مقالات مرتبط

فهرست