بهترین جراح لیفت صورت

بهترین جراح لیفت صورت
جراحی صورت

بهترین متخصص لیفت صورت چه کسی است؟ کسی نیست که بتواند منکر نقش زیبایی در روابط اجتماعی افراد باشد. بشر از زمان‌های بسیار دور به دنبال راه و روش‌هایی بوده است که به وسیله آن بتواند خود را زیباتر کرده و با این کار اعتماد به نفس خود را افزایش دهد. با عبور انسان از جوانی و ورود به دوره میانسالی، به تدریج، جوانی و شادابی بدن و صورت جای خود را به آثار پیری می‌دهند. به مرور زمان، خطوط پیشانی و گلو بیشتر و عمیق‌تر می‌شوند، پوست بدن و صورت حالت شادابی خود را از دست می‌دهد و شل می‌شود و علائم پیری خود را نمایان می‌کنند.

در کنار این موارد، تغییرات گذر عمر بر چهره بسیار مشهودتر است. از آن‌جا که صورت، بیش از بقیه اعضای بدن در معرض توجه قرار دارد، آثار شکستگی می‌تواند بیش از پیش برای افراد آزاردهنده باشد. شل شدن پوست در کنار گونه‌ها و گردن، خمیدگی در قسمت انتهایی ابرو و پلک‌ها، خطوط و شیارهای کنار لب و … همگی آثاری هستند که می‌توانند علاوه بر زیبایی و شادابی پوست، اعتماد به نفس افراد را نیز تحت تاثیر قرار دهد.

این روزها، به کمک تکنولوژی، راه‌های زیادی برای درمان و پیشگیری این موضوع ارائه شده است. درمان‌های دارویی، جراحی‌های سبک و سنگین و … همگی روش‌هایی هستند که علم برای بشر به ارمغان آورده تا بتواند زیبایی از دست رفته خود را بازیابد. یکی از محبوب‌ترین و رایج‌ترین روش‌های درمان افتادگی پوست صورت و گردن، استفاده از نخ‌های مخصوص جهت لیفت صورت است. اما آیا به هر جراحی برای این‌کار می‌توان اعتماد کرد؟ ملاک‌های انتخاب بهترین جراح لیفت صورت که بتواند زیبایی را برای شما به ارمغان بیاورد، چیست؟ در این مقاله سعی کرده‌ایم تا با کنار هم قرار دادن المان‌های تشخیص بهترین جراح لیفت صورت، به متقاضیان لیفت صورت با نخ، کمک کرده باشیم.

چرا به بهترین جراح لیفت با نخ صورت نیاز داریم؟

جراحی لیفت صورت با نخ، از زمره جراحی‌های اختیاری است که با انواع نخ لیفت صورت که در بازار کشور موجود است، برای زیباسازی صورت و گردن انجام می‌گیرد. منظور از لفظ اختیاری این است که لیفت صورت با نخ، روشی درمانی و اورژانسی نبوده و تنها برای زیبایی کاربرد دارد. به همین سبب، بیمار در انتخاب پزشک جراح، محل انجام جراحی و … اختیار تام دارد. واضح است که افراد برای این‌ دسته از جراحی‌ها به دنبال بهترین جراح لیفت صورت هستند.

با انتخاب بهترین جراح لیفت صورت، شما علاوه بر آن‌که با خیال راحت صورت خود را به جراح می‌سپارید، این اطمینان را هم دارید که عوارض خطرناکی پس از جراحی شما را تهدید نمی‌کند. برای شناخت بهترین جراح لیفت صورت، نیاز است تا ویژگی‌های تعیین کننده بهترین جراح را بشناسید و برای شناخت این ویژگی‌ها، باید با چگونگی عمل لیفت صورت با نخ آشنایی کامل داشته باشید

لیفت صورت با نخ چگونه انجام می‌شود؟

پیش از هر کاری، پزشک برای شما جلسه‌ مشاوره تشکیل خواهد داد. در این جلسه تمامی انتظارات شما شنیده خواهد شد. همچنین، با روند جراحی و نگهداری پیش و پس از عمل نیز آشنا خواهید شد. همچنین، در این جلسه انواع نخ لیفت صورت به شما معرفی خواهند شد و مزایا و معایب هر کدام توسط پزشک بررسی خواهد شد. علاوه بر این، محل انجام جراحی نیز با مشورت شما انتخاب شده و نوبت شما رزرو می‌شود. به طور معمول لیفت صورت با نخ کاگ، که بهترین مارک نخ لیفت صورت است انجام می‌گیرد.

جراحی لیفت صورت با نخ را معمولاً با استفاده از بی‌حسی موضعی انجام می‌دهند. همچنین، ممکن است از طریق رگ، داروی آرام‌بخش به شما تزریق شود، بنابراین، شما در طول عمل بیدار خواهید بود، اما ناراحتی و دردی را احساس نخواهید کرد. پس از بی‌حس کردن، فرآیند وارد کردن نخ‌ها در محل‌های از قبل تعیین شده شروع می‌شود. این فرآیند معمولا سریع بوده و ظرف ۳۰ دقیقه و نهایتا ۲ ساعت به اتمام خواهد رسید.

در فرآیند نخ گذاری، برشی در صورت شما انجام نخواهد شد، بلکه با استفاده از یک سوزن تو خالی، نخ‌های کاگ، از طریق نقاط برش کوچکی که توسط این سوزن ایجادشده و تقریباً ۱ الی ۲ میلی‌متر هستند و در راستای خطوطی که قبلاً توسط جراح بر روی صورت شما علامت‌گذاری شده‌اند، به چربی زیر پوست وارد می‌شوند. سپس، سوزن را خارج می‌کنند و دندانه‌های نخ کاگ به زیر پوست متصل شده و با کشیدن پوست، آن را در جای مناسب نگه می‌دارند. اضافه نخ‌ها برش می‌خورد تا در سطح پوست به چشم نیایند.

بهترین متخصص لیفت صورت

همانطور که متوجه شدید، لیفت صورت با نخ کاگ، جراحی بسیار پیچیده است. در این جراحی، پزشک باید با کوچکترین برش، لیفت صورت با نخ کاگ را انجام دهد. آشنایی با جزئیات جراحی لیفت، نشان می‌دهد که برای لیفت صورت با نخ کاگ، به بهترین جراح لیفت صورت نیاز دارید. کوچکترین بی‌تجربگی و یا اشتباه می‌تواند به پوست و عضلات صورت شما آسیب وارد کرده و یا نتیجه دلخواه را برای شما رقم نزند. همچنین، عدم توانایی پزشک در انجام جراحی لیفت به صورت صحیح می‌تواند منجر به عدم تقارن در قسمت‌های مختلف صورت شما شود. این موضوع می‌تواند منجر به انجام مجدد جراحی برای اصلاح مشکلات جراحی اولیه بشود. بنابراین، آشنایی با ویژگی‌های بهترین جراح لیفت صورت برای تمامی متقاضیان جراحی لیفت صورت با نخ کاگ ضروری می‌باشد.

ویژگی‌های بهترین جراح لیفت صورت

همانطور که پیشتر گفته شد، عمل لیفت صورت، از نوع عمل‌های اختیاری است که بیمار به میل خود به این عمل تن میدهد. بنابراین نیاز است تا با انتخاب ماهرترین جراح لیفت صورت، امکان بروز خطا توسط جراح و یا هرگونه عوارض جانبی را برای خود به حداقل برسانید.

خوب است بدانید بهترین جراح لیفت صورت ویژگی‌هایی دارد که شما به عنوان بیمار با تحقیق و توجه به این ویژگی‌ها، می‌توانید به راحتی بهترین جراح را برای انجام لیفت انتخاب کنید. در این مقاله بیشتر سعی شده تا تمرکز را بر معرفی ویژگی‌های بهترین جراح لیفت صورت قرار دهیم تا شما بتوانید با تحقیق و مقایسه پزشکان، بهترین جراح لیفت صورت را انتخاب کنید. بنابراین، انتظار نداشته باشید که در پایان مقاله با نام پزشک خاصی روبه‌رو شوید!

بهترین جراح لیفت صورت دارای خصیصه‌های است که مبتنی بر آن‌ها ارزیابی شده و در نهایت مورد تایید جامعه علمی و بیماران قرار می‌گیرد. به بیان دیگر، برای ارزیابی یک پزشک به عنوان بهترین جراح لیفت صورت، نیاز است تا به برخی از ویژگی‌ها تمرکز بیشتری داشته باشیم و با تحقیق کامل، به اطمینان برسیم. عمده ویژگی‌های بهترین جراح لیفت صورت عبارتند از:

  • محل مطب
  • نحوه برخورد با بیماران و تعامل با خانواده‎‌هایشان
  • تجربه پزشک در جراحی‌های مشابه انجام شده
  • نمونه جراحی مشابه موفق
  • به‌روز بودن دانش پزشک و مطرح بودن در جوامع بین‌المللی

بررسی المان‌های فوق، این امکان را به شما می‌دهد تا با امتیازدهی به جراحان مختلف، بتوانید بهترین جراح لیفت صورت را انتخاب کنید.

نیاز به بهترین متخصص جراحی صورت

محل مطب

محل ویزیت بیماران و مطب های جراحی لیفت صورت با نخ کاگ یکی از مهم‌ترین المان‌های امتیازدهی به متخصصان لیفت صورت است. فراموش نکنید، داشتن کادر درمانی حرفه‌ای و مسئولیت‌پذیر که در تمامی مدت قبل، حین و بعد از جراحی همراه شما باشند، یک امتیاز مثبت برای جراح لیفت صورت است.

مطب و یا مطب مجهز به وسایل مورد نیاز لیفت صورت، فضای کافی برای اتاق پزشک، اتاق انتظار و دیگر فضاهای رایج مطب‌های پیشرفته و…، از دیگر مواردی است که می‌تواند برای جراح لیفت صورت امتیاز داشته باشد.

نحوه برخورد با بیماران و تعامل با خانواده‎‌هایشان

پزشکان زبده و برتر خود را مکلف می‌کنند تا توضیحات کاملی را برای بیماران بیان کنند. در جلسات معمول مشاوره پیش از جراحی، سوالات شما باید با دقت بررسی شده و به نگرانی‌های شما پاسخ داده شود. همچنین، در این جلسه، پزشک باید شما را از تمامی جوانب و عوارض پس از جراحی مطلع کرده و شما را از لحاظ روحی و جسمی ارزیابی کند. توجه داشته باشید، پزشکان متبحر و خبره، در صورتی که بیمار نیازی به جراحی نداشته باشد، این موضوع را با بیمار مطرح کرده و از عمل جراحی منصرف می‌کند. به صورت کلی، در نحوه برخورد با بیمار، موارد زیر می‌تواند نشان دهد که شما با بهترین جراح لیفت صورت طرف هستید:

  • امکان برگزاری جلسه مشاوره پیش از جراحی و صرف وقت برای بیمار
  • پاسخگویی به سوالات بیمار و رفع شبهات و ابهامات
  • بیان تمامی جوانب جراحی لیفت شامل عوارض، نحوه انجام، مدت زمان جراحی و …
  • بررسی شرایط بدنی بیمار

لازم به ذکر است در برخی از مطب ها، پزشک به تنهایی فرصت کافی برای ارائه مشاوره به تمام بیماران را ندارد، به همین سبب، تیم متخصص و دستیاران پزشک در این زمینه توضیحات لازم را برای بیمار بیان می‌کنند.

تجربه پزشک در جراحی‌های مشابه انجام شده 

شاید مهم‌ترین ملاک انتخاب بهترین جراح لیفت صورت را باید تجربه پزشک در نظر گرفت. از آن‌جا که عمل لیفت صورت با نخ در زمره جراحی‌های زیبایی قرار می‌گیرد، داشتن تجربه در جراحی‌های زیبایی مشابه نیز می‌تواند یک امتیاز مثبت به حساب بیاید.

بدون شک اگر بخواهیم از بین دو پزشک که یکی چندین سال جراحی انجام داده و دیگری که تازه فارغ‌التحصیل شده است، انتخاب کنیم، به سراغ پزشک باتجربه خواهیم رفت.

تجربه پزشک در جراحی‌های مشابه انجام شده

شاید مهم‌ترین ملاک انتخاب بهترین جراح لیفت صورت را باید تجربه پزشک در نظر گرفت. از آن‌جا که عمل لیفت صورت با نخ در زمره جراحی‌های زیبایی قرار می‌گیرد، داشتن تجربه در جراحی‌های زیبایی مشابه نیز می‌تواند یک امتیاز مثبت به حساب بیاید.

بدون شک اگر بخواهیم از بین دو پزشک که یکی چندین سال جراحی انجام داده و دیگری که تازه فارغ‌التحصیل شده است، انتخاب کنیم، به سراغ پزشک باتجربه خواهیم رفت.

نمونه جراحی مشابه موفق

به طور معمول، پزشکان متبحر وب‌سایت‌ و صفحه اینستاگرام فعال دارند که در آن تصاویر و ویدئوهایی از جراحی‌های موفق خود قرار می‌دهند. این مرجع می‌تواند در انتخاب بهترین جراح لیفت صورت به شما کمک کند. مقایسه تصاویر بیماران پیش و پس از انجام جراحی نیز می‌تواند بر تبحر پزشک صحه بگذارد. در بین صفحات متعدد و مشابه پزشکان، تعدد جراحی‌های انجام شده و نیز تعداد بیشتر ویدئوهایی که پزشک از کار خود انتشار می‌دهد، نشان از اعتماد بیماران بیشتر به مهارت و تخصص پزشک است که این موضوع می‌تواند کمک شایانی برای انتخاب بهترین جراح باشد.

به‌روز بودن دانش و وسایل پزشک و مطرح بودن در جوامع بین‌المللی

بدون شک با پیشرفت تکنولوژی مورد استفاده در جراحی‌ها، میزان آسیب‌های وارده به بدن بیمار کمتر شده و جراحی با عوارض کمتر انجام می‌گیرد. در این بین، بیماران نیز به دنبال پزشکانی هستند که با استفاده از آخرین فناوری‌های رو دنیا اقدام به جراحی می‌کند تا علاوه بر کاهش عوارض، آثار کمتری از جراحی نیز بر بدن آن‌ها باقی بماند. در جراحی لیفت صورت، نوع نخ و نیز سوزنی که با آن نخ‌ها را کار می‌گذارند، باید بهترین و جدیدترین نوع باشد.

در کنار موارد فوق، برخی از پزشکان عضو انجمن جراحان زیبایی ایران و برخی دیگر از کشورهای مطرح دنیا هستند. این موضوع بر توانایی و مهارت آن‌ها دلالت دارد که توانسته‌اند علاوه بر ایران، در دیگر کشورها با قوانین مختلف جراحی زیبایی نیز، خودی نشان داده و از جوامع علمی آن‌ها تاییدیه بگیرند. همچنین، داشتن گواهینامه‌های معتبر در حوزه جراحی‌های زیبایی و انتشار مقالاتی در این زمینه نیز یکی از ویژگی‌های انتخاب بهترین جراح لیفت صورت است.

چگونه بهترین جراح لیفت صورت پیدا کنیم؟

بدون شک تمام متقاضیان عمل لیفت، می‌خواهند عمل خود را بدون دردسر درگیر شدن با  عوارض متعدد به سرانجام برسانند. از همین رو، یافتن جراح مناسب و متخصص در این زمینه شاید کمی برای آن‌ها سردرگم کننده باشد؛ چرا که تعداد زیادی از پزشکان و یا حتی تکنسین‌های دستگاه‌های زیبایی مبادرت به انجام لیفت صورت می‌کنند. موارد مطرح شده در این مقاله به شما کمک می‌کند تا به راحتی پزشک مورد نظر خود را بیابید.

برای یافتن بهترین جراح لیفت صورت، توجه به المان‌های زیر می‌تواند به شما کمک کند:

  • بهترین جراح، زمان مناسبی را برای مشاوره در نظر می‌گیرد و با حوصله، به تمامی انتظارات شما گوش داده و بهترین راه حل و شیوه درمانی را در پیش می‌گیرد.
  • استفاده از تجهیزات بروز بسیار مهم است. این کار به بیمار اطمینان می‌دهد که با بروزترین تکنولوژی دنیا تحت درمان قرار گرفته و احتمال خطر به حداقل رسیده است.
  • تجربه اصلی‌ترین ملاک انتخاب بهترین جراح لیفت است. باید توجه داشته باشید که هرچه تعداد عمل‌های موفق انجام گرفته توسط پزشک معالج بیشتر باشد، این اطمینان خاطر برای شما بوجود می‌آید که نزد بهترین جراح مراجعه کرده‌اید.
  • محل انجام عمل لیفت نیز بسیار عامل مهمی‌ است. البته در نظر داشته باشید، لزوما انجام عمل لیفت در بیمارستان نشانه بهتر بودن نیست. ممکن است تجهیزات پزشک در محل مطب بسیار پیشرفته‌تر از بیمارستان باشد. در جلسه مشاوره پزشک به طور کامل این موضوع را برای شما شرح خواهد داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما باید با قوانین موافقت کنید.

جدیدترین مقالات

مقالات مرتبط

فهرست