هزینه جراحی لیفت صورت در سال ۱۴۰۱ چقدر است؟

هزینه جراحی لیفت صورت
جوانسازی صورت, لیفت صورت

از آنجایی که انجام لیفت صورت یک تصمیم مهم است، نیاز به تفکر و برنامه ریزی گسترده دارد. یکی از جنبه های مهم این عمل که باید در برنامه ریزی شما گنجانده شود، بحث هزینه لیفت صورت است.

بسیاری از بیمارانی که لیفت صورت را برای جوانسازی و شادابی صورت خود در نظر می گیرند، می خواهند قبل از انجام کامل عمل، از هزینه آن مطلع شوند. هزینه جراحی پلاستیک لیفت صورت می تواند به متغیرهای زیادی مانند وسعت جراحی در حال انجام و نوع بیهوشی مورد نیاز بستگی داشته باشد. در ادامه این مطلب می خواهیم در مورد قیمت لیفت صورت و سایر عوامل دخیل در تعیین هزینه نهایی این روش زیبایی صحبت کنیم. اگر شما هم مایل به انجام لیفت صورت و یا در شرف انجام آن هستید، بهتر است این مطلب را از دست ندهید.

لیفت صورت و هزینه های مربوط به آن

لیفت صورت که به عنوان ریتیدکتومی نیز شناخته می شود، عمل زیبایی است که پوست را سفت می کند تا علائم پیری را کاهش دهد. گزینه های لیفت صورت از جراحی کم تهاجمی تا جراحی کامل را شامل می شود و می تواند نواحی مختلف صورت را هدف قرار دهد. تمام این تکنیک ها و روش ها به عنوان یک جراحی زیبایی در نظر گرفته می شوند، بنابراین بیمه آنها را پوشش نمی دهد؛ یعنی تمام هزینه جراحی لیفت صورت به عهده شماست. شما نمی توانید برای جوانی برچسب قیمت بگذارید، اما برای بازگرداندن ظاهر جوان خود یک برچسب قیمتی وجود دارد. بنابراین بیایید به هزینه جراحی لیفت صورت و اینکه چرا ارزش آن را دارد بپردازیم!

عوامل موثر بر هزینه لیفت صورت

عوامل موثر بر هزینه لیفت صورت

معمولاً وقتی از مطب ها زیبایی هزینه لیفت صورت را جویا می شوید، قیمتی به شما گفته می شود که بدون احتساب هزینه های جراحی، بیهوشی یا مراقبت های بعد از عمل است. از سوی دیگر عوامل متعددی می توانند هزینه جراحی لیفت صورت را تعیین کنند و در واقع همین عوامل هستند که باعث اختلاف قیمت و هزینه کشیدن پوست صورت در مطب های زیبایی مختلف می شوند. 

در هر صورت برای داشتن یک برنامه منسجم و واقع بینانه از عمل لیفت صورت باید اطلاع دقیق از هزینه نهایی این روش جوانسازی صورت داشته باشید. برای کسب اطلاع دقیق از قیمت کشیدن پوست صورت در سال ۱۴۰۱ باید جزئیات و نحوه قیمت گذاری را از جراح مورد نظرتان بپرسید و طبق آن برنامه ریزی بودجه داشته باشید. در ادامه با برخی از مهم ترین فاکتورهای تاثیر گذار روی هزینه لیفت صورت آشنا می شویم:

مینی لیفت صورت چیست؟ برای آشنایی بیشتر این مقاله را از دست ندهید.

نوع لیفت صورت

عمل لیفت صورت انواع مختلف و تکنیک های متفاوتی دارد. لیفت صورت سنتی تهاجمی ترین روش است، که پزشک در آن برش هایی را در اطراف بیشتر صورت برش می دهد تا پوست را بکشد و دستکاری کند.

لیفت صورت کمتر تهاجمی هم وجود دارد که فقط به چند برش کوچک نیاز دارد. به طور معمول، روش های لیفت صورت کم تهاجمی ارزان تر از گزینه های تهاجمی هستند. همچنین می توانید لیفت صورت را در نواحی کوچکتر صورت مانند چانه یا پیشانی انجام دهید و این گزینه ها ارزان تر از لیفت کامل صورت هستند. لازم به ذکر است که یک جراح با تجربه و ماهر سعی می کند گزینه ای را انتخاب کند که به بهترین وجه با اهداف زیبایی شناختی شما مطابقت دارد.

نوع بیهوشی

سه نوع بیهوشی وجود دارد: موضعی، منطقه ای و عمومی که به ترتیب با گران تر می شوند. بی حسی موضعی ارزان ترین نوع بیهوشی است که در لیفت صورت انجام می شود. این نوع بی حسی تزریقی است که ناحیه کوچکی از بدن را بی‌حس می ‌کند، مانند نووکائین برای کار های دندانپزشکی.

بی حسی منطقه ای گران تر از بی حسی موضعی است و از نظر قیمت به بیهوشی عمومی نزدیک تر است. این نوع بیهوشی یک ناحیه از بدن را بی حس می کند، مانند اپیدورال که نیمه پایینی بدن را بی حس می کند.

در آخر بیهوشی عمومی گران ترین گزینه است زیرا نیاز به یک متخصص بیهوشی برای نظارت بر شما دارد و شما را در طول مدت درمان کاملاً به خواب می برد.

برای لیفت کامل صورت سنتی، بیهوشی عمومی با توجه به وسعت جراحی رایج ترین گزینه است. بی حسی موضعی و منطقه ای شما را از آنچه در حال رخ دادن است آگاه می کند، که در یک جراحی کامل صورت وحشتناک خواهد بود! روش های کوچکتر یا جراحی کمتر تهاجمی ممکن است به بیهوشی کمتری مثل بی حسی موضعی نیاز داشته باشد. بنابراین همیشه با پزشک و متخصص بیهوشی مشورت کنید تا بهترین گزینه و مناسب ترین هزینه لیفت صورت را انتخاب کنید.

درمان های اضافی

درمان های اضافی برای لیفت صورت

با این وجود اگر چند ناحیه از صورت خود دارید که باید به آنها رسیدگی کنید، رسیدگی به همه آنها در یک عمل جراحی مقرون به صرفه تر از عمل های جداگانه آنها است.

برای اینکه بدانید کدام روش ها را می توانید با لیفت صورت ترکیب کنید، با یک جراح پلاستیک مشورت کنید. برای مثال برخی از افراد دوست دارند لیفت پلک یا ابرو را به لیفت صورت خود اضافه کنند و یا ممکن است برای دستیابی به نتایج بهتر و ظاهری زیباتر، پرکننده های لب یا بوتاکس را به فرآیند عمل لیفت صورت خود اضافه کنید.

مهارت ها، شهرت و موقعیت جراح

هزینه یک جراح ماهر در یک مکان خوب بیشتر از یک جراح متوسط در یک مکان بد است! از آنجایی که این شخص در قابل مشاهده ترین قسمت بدن شما عمل می کند، باید به ماهرترین جراحی که می توانید از پس هزینه های آن بر بیایید، مراجعه کنید.

اگر بین انجام یک درمان اضافی یا انجام لیفت صورت با یک جراح با مهارت بالاتر مردد هستید، توصیه می کنیم بودجه تان را به جراح اختصاص دهید؛ چراکه یک جراحی ناموفق صورت شما را تا آخر عمر تحت تاثیر خود قرار می دهد بنابراین جای ریسک وجود ندارد. اگر واقعاً نیاز دارید که پولتان را پس انداز کنید، سعی کنید هنگام پیدا کردن جراح یا مطب زیبایی، در منطقه ای جستجو کنید که هزینه زندگی در آن بالا نیست.

هزینه اتاق عمل

هزینه اتاق عمل (OR) در طول جراحی لیفت صورت، شامل هزینه های مربوط به کارکنان اتاق عمل، تجهیزات و لوازم مورد استفاده در حین جراحی لیفتینگ صورت می شود. هر عمل جراحی که تحت بیهوشی عمومی انجام می شود، به کارکنان بخش جلو، یک تکنسین اسکراب جراحی، یک پرستار گردش خون، و یک پرستار مراقبت پس از بیهوشی نیاز دارد. در حقیقت این کادر درمان برای ایجاد یک تجربه دلپذیر، کارآمد و ایمن در اتاق عمل ضروری هستند.

به علاوه هزینه اتاق عمل نیز شامل لوازم استریل و یکبار مصرف، بخیه ها، داروها، پانسمان ها و غیره می شود. یکی از بهترین بخش ‌های داشتن مرکز جراحی معتبر یک جراح این است که می ‌توان از طریق آن هزینه ‌های اتاق عمل را پایین نگه داشت.

با انواع روش های لیفت صورت بدون جراحی بیشتر آشنا شوید.

آیا هزینه لیفت صورت، ارزشش را دارد؟

هزینه لیفت صورت معمولاً بالا است اما چرا مردم با این هزینه بالا باز هم لیفت صورت انجام می دهند؟ واضح است که نتایج فیزیکی و عاطفی این عمل زیبایی ارزش آن را دارد.

با افزایش سن، پوست شما قدرت خود را از دست می دهد و شروع به افتادگی و با از دست دادن کلاژن طبیعی، چین و چروک ها شروع به افزایش می کنند. قبل از اینکه متوجه شوید، شما دارای چانه آویزان، غبغب و چین و چروک می شوید و جراحی لیفت صورت این مشکلات را برطرف می کند. از سوی دیگر پزشک شما با این عمل در واقع پوست را دستکاری و سفت می کند و می تواند ۵ تا ۱۰ سال از چهره شما کم کند؛ به علاوه این نتایج ماندگار هستند.

مطالعات نشان می دهد که زنان معمولاً نسبت به مردان اعتماد به نفس کمتری دارند. همچنین نشان داده شده است که عدم اعتماد به نفس در محل کار نفوذ می کند و شانس موفقیت را کاهش می دهد. بنابراین اگر می توانید کاری برای بهبود اعتماد به نفس خود انجام دهید، چرا این کار را انجام ندهید؟ لیفت صورت می تواند بیرون شما را با جوانی و باطن پر جنب و جوش شما هماهنگ کند و نتایج به شما احساس اعتماد به نفس بیشتری می دهد. بنابراین هزینه لیفت صورت قطعاً ارزشش را دارد.

آیا هزینه لیفت صورت ارزشش را دارد؟

در آخر

دغدغه بسیاری از افرادی که نیاز به کشیدن پوست و جوانسازی صورت خود دارند، هزینه لیفت صورت است. لیفت صورت می تواند زیبایی و جوانی را به صورت شما بازگرداند و با نتایج ماندگار خود لذت زندگی را در شما تقویت کند. حتماً شما هم در مورد هزینه کشیدن پوست صورت و عواملی که روی قیمت گذاری آن تاثیر دارند کنجکاو هستید، ما به شما پیشنهاد می کنیم این مطلب را بخوانید و آن را به افرادی که مثل شما به لیفت صورت علاقه دارند اما در مورد هزینه کردن برای آن مردد هستند، به اشتراک بگذارید.

برای آگاهی بیشتر ، با مشاوران ما در مطب دکتر آرش نجف بیگی تماس بگیرید. ما مشتاقانه شما را راهنمایی خواهیم کرد. همچنین می‌توانید یک جلسه مشاوره رایگان با دکتر نجف بیگی داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما باید با قوانین موافقت کنید.

جدیدترین مقالات

مقالات مرتبط

فهرست