آیا کرم های لیفت سینه واقعا موثر هستند؟

استفاده از کرم لیفت سینه
جراحی زیبایی سینه

توجه: در مطب دکتر نجف بیگی، کرم سفت کننده سینه موجود نبوده و این مطلب صرفا جهت اطلاع شما عزیزان از این محصولات میباشد.

ادعایی که کرم‌های لیفت کننده سینه دارند، هر چه که باشد، سناریوی واقعی آن‌ها کاملاً متفاوت می‌باشد. آن‌ها نه تنها برای کارکرد صحیح و سالم، خیلی خوب به نظر نمی‌رسند، بلکه در حقیقیت هیچ تاثیری روی بافت‌های پستان ندارند. آن‌ها همچنین توانایی جلوگیری از افتادگی و شل‌شدگی سینه‌ها را برای مدت طولانی نیز نخواهند داشت.

کاری که این کرم‌ها در عمل انجام می‌دهند، این است که با سفت شدن و انقباض پوست، به شما توهم داشتن سینه‌های سفت و محکم را می‌دهند. تازه آن هم برای مدت کوتاه و به طور موقت!

می‌توان گفت که چه موضوع اصلی، خاصیت ارتجاعی پوست ما باشد چه ترمیم بافت‌های آسیب دیده بدن، هیچ محصولی در حال حاضر قادر نیست که این مشکل را به صورت کامل و دائمی برطرف نماید. بلکه تنها راهی که قادر است اندامی ایده‌آل را برای ما بسازد، عمل‌های جراحی و مراقبت‌ها و نگهداری‌های بعد از آن‌هاست.

در واقع کرم‌های موضعی، صرفاً جنبه تبلیغاتی داشته و به هیچ وجه نمی‌توانند ادعایی را که بر آن هستند را جامه عمل بپوشانند. از این رو پیشنهاد ما مطالعه مقاله لیفت سینه که روشی مطمئن و تاثیرگذار است، می باشد.

کرم های لیفت سینه از جمله محصولاتی هستند که در طول روز ممکن است بارها و بارها با آن‌ها مواجه شده باشیم. کرم های لیفت سینه تا چه حد می‌توانند موثر و قابل اعتماد باشند؟ آیا کرم سفت کننده سینه واقعاً قادرند اشکالات و ایراداتی که در وضع ظاهری سینه‌ها ایجاد شده‌اند را برطرف نمایند؟ سوالاتی از این دست برای همه افرادی که در معرض تبلیغات کرم های لیفت سینه و کرم لیفتینگ بدن قرار دارند، پیش می‌آید.

همچنین که به دلیل عوارضی که عمل‌های جراحی دارند و هزینه‌های سرسام‌آوری که ممکن است در بر داشته باشند، بسیاری از افراد به دنبال استفاده از کرم های لیفت سینه یا کرم سفت کننده سینه هستند.

در این مقاله قصد داریم به بررسی میزان تاثیرگذاری کرم های لیفت سینه و کرم لیفتینگ بدن بپردازیم و ببینیم که مکانیزم اثر و میزان اثرگذاری آن‌ها چقدر خواهد بود.

واقعیتی که درباره زیبایی اندام وجود دارد!

سینه‌های خوش فرم، خط نیم تنه جذاب و بالاتنه متناسب، آرزوی هر زنی است. اما با این حال، بسیاری از زنان بنا به دلایل مختلف از این نعمت برخوردار نیستند و غالباً به دنبال راهی برای دستیابی به آنند. بسیاری از خانم‌ها که سینه‌های آن‌ها متناسب نبوده و فرمی افتاده و شل‌شده به خود گرفته است، ممکن است در معرض عوارضی همچون کاهش اعتمادبه‌نفس و یا کج‌خلقی شده باشند.

نیازی به گفتن هم نیست که داشتن اندامی زیبا باعث افزایش امید به زندگی نیز خواهد شد. با این وجود، در عصر حاضر، در دنیایی زندگی می‌کنیم که برخورداری از یک اندام متناسب و زیبا می‌تواند تا حد زیادی کیفیت و کمیت زندگی ما را متحول کند. بنابراین، لازم است درباره روش‌هایی که در خصوص زیباسازی اندام و به خصوص بالاتنه و سینه‌ها در زنان وجود دارد، بیشتر صحبت کنیم.

کرم‌ های لیفت سینه در حال محبوبیت هستند!

با توجه به اینکه مقوله زیبایی اندام روز به روز، بیشتر از سوی زنان و حتی مردان مورد توجه واقع می‌شود، سمت و سو و شدت توجه‌ها به سمت محصولات و روش‌هایی که وسیله دستیابی به زیبایی است، نیز هر روز در حال تحول و به روزرسانی می‌باشند.

تعداد زیادی از زنان، استفاده از کرم های لیفت سینه و کرم لیفتینگ بدن را در اولویت‌های اصلی خود قرار داده‌اند. در این راستا نیز شاهد افرادی هستیم که هزینه‌های بسیاری برای این محصولات می‌کنند. شاید خود، مصرف کننده کرم های لیفت سینه و کرم سفت کننده سینه بوده‌اید و نتیجه آن را دیده‌اید. هر چند که روش‌های جراحی زیبایی اعم از لیفت سینه، پروتز سینه و نیز ورزش‌های اصلاح سینه وجود دارد، اما بسیاری از خانم‌ها، استفاده از کرم های لیفت سینه و کرم لیفتینگ بدن را ترجیح می‌دهند.

برای استفاده از کرم سفت کننده سینه توصیه می‌کنیم که…

پیش از خرید محصولاتی چون کرم لیفتینگ بدن یا کرم سفت کننده سینه، حتماً ملاک‌هایی را برای آن‌ها در نظر داشته باشید. سوالی که پیش می‌آید این است که آیا کرم های لیفت سینه و کرم لیفتینگ بدن واقعاً اثرگذار و موثر هستند یا خیر؟ در این مقاله قصد داریم حقیقتی که در مورد کرم سفت کننده سینه و دیگر کرم های لیفت سینه وجود دارند را کشف کرده و مورد بررسی قرار دهیم.

کرم های لیفت سینه

چرا سینه‌ها استحکام و قوام خود را از دست می‌دهند؟

سینه‌های شل و آویزان از منظر پزشکی تحت عنوان «پتوزیس سینه» شناخته می‌شوند. هر چند که این تغییر شکل ظاهری در سینه‌ها کاملاً طبیعی بوده و تقریباً توسط همه خانم‌ها تجربه می‌شود، اما این اتفاق موضوعی است که باعث از بین رفتن زیبایی اندام می‌گردد. از این رو، بسیاری از خانم‌ها سعی دارند با استفاده از روش‌های مختلف، این زیبایی را در خود بازیابند. حال سوالی که پیش می‌آید این است که چه چیزی می‌تواند قوام و سفتی سینه‌ها را ترمیم و بازسازی نماید؟ سوال دقیق‌تری که در خصوص بحث اصلی پیش می‌آید نیز این است که…

آیا کرم های لیفت سینه جهت مقابله با عوامل افتادگی سینه‌ها مفید هستند؟

برای رسیدن به پاسخ این سوال لازم است در ابتدا عوامل افتادگی سینه‌ها را مورد بررسی قرار دهیم. سینه‌های انسان از بافت‌های چربی و رباط‌های نگهدارنده‌ای تشکیل شده است که رباط کوپر نامیده می‌شوند.

هر چه سن بالاتر می‌رود و آثار کهولت سن بیشتر می‌شود، پوستی که باعث پوشاندن این بافت‌ها شده است، خاصیت ارتجاعی خود را از دست داده و باعث کشیده شدن رباط‌ها می‌گردد. این اتفاق باعث می‌شود که تاثیری منفی بر بافت پستان‌ها داشته باشد که در نهایت، به ایجاد یک جفت سینه آویزان و افتاده در بدن منجر می‌شود.

در حالی که پیری به صورت طبیعی بر ظاهر پستان‌ها تاثیر می‌گذارد، عوامل زیر نیز باعث می‌شود که این روند، با سرعتی بیشتر اتفاق بیفتد.

  • نیروی جاذبه زمین
  • عوامل ارثی و ژنتیکی
  • شاخص توده بدنی بالا
  • کمبود کلاژن
  • کمبود هورمون استروژن
  • سیگار و مصرف دخانیات
  • بارداری‌های متوالی و پیاپی
  • سایز بزرگ پستان‌ها
  • یائسگی
  • نوسانات سریع وزن
  • پوشیدن سوتین‌های نامناسب
  • عدم استفاده از سوتین

همگی این عوامل دست به دست هم می‌دهند تا خانم‌ها را از نعمتی که ناشی از زیبایی و تناسب سینه‌هاست محروم نماید. با این وجود، روش‌های مختلفی وجود دارد که می‌تواند آثار ناشی از آن‌ها را تا حد زیادی کاهش دهد. همانطور که پیشتر گفته‌ایم، روش‌های جراحی مختلفی هستند که می‌توانند باعث بازسازی سینه‌ها شوند. اما در این بین، کرم های لیفت سینه و کرم لیفتینگ بدن نیز دیده می‌شود. حال ببینیم که…

کرم‌ لیفتینگ بدن (کرم سفت کننده سینه) چیست؟

کرم های لیفت سینه (به طور کلی‌تر، کرم لیفتینگ بدن)، محصولاتی هستند که به شکل کرم یا ژل‌های مخصوص تولید شده و هدف اصلی آن‌ها، سفت کردن و لیفتینگ سینه‌های شل و آویزان می‌باشد. این کار بدون هیچ زحمتی انجام می‌شود تا ظاهر سینه‌ها را جوان‌تر از آنچه واقعاً هست، نشان دهد. به عقیده سازندگان این محصولات، کرم های لیفت سینه قادر هستند به صورت موضعی، با تاثیری که روی بافت‌های بدن می‌گذارند، به گزینه‌های راحت‌تری برای رسیدن به اندام ایده‌آل شوند.

این کرم‌ها از ترکیبات گیاهی گرفته تا محصولاتی که بیشتر شیمیایی هستند

هر یک نیز به نوعی روی بافت‌های بدن تاثیرگذار هستند و می‌توانند عملکردی متفاوت را برای رسیدن به این مقصود داشته باشند. نکته‌ای که در خصوص همه محصولات سفت کننده سینه وجود دارد این است که محصولات موضعی همچون کرم های لیفت سینه، همگی می‌توانند خاصیت ارتجاعی و ظاهر پوست پوشاننده سینه‌ها را بهبود دهند. با این حال، هیچ یک قادر نیستند وضعیت داخلی بافت‌های درون سینه را تغییر دهند.

کرم های تقویت کننده سینه چه ادعایی دارند؟

همانطور که گفتیم، تعداد زیادی فرمولاسیون مختلف برای کرم‌های تقویت کننده و لیفت سینه وجود دارند که هر یک، وعده‌های خاص خود را می‌دهند؛ اما قول مشترکی که تقریباً همه این کرم‌ها می‌دهند، این است که همچون روزهای جوانی خود می‌توانید پستان‌هایی سفت، برجسته و باقوام داشته باشید!

این موضوع معمولاً حاکی از لیفت طبیعی پستان و نیز تقویت رنگ‌ و بافت سینه‌هاست. برخی از این کرم‌ها قول تحریک متابولیسم را داده که در نتیجه آن، از افتادگی سینه‌ها جلوگیری می‌کنند. بسیاری از فرمول‌های پیشرفته نیز برای مراقبت از پوست اطراف پستان‌ها طراحی شده‌اند که با تقویت پوست، باعث قوام و بالا رفتن سینه‌ها می‌شوند.

این کرم‌ها دقیقاً چه کاری انجام می‌دهند؟

ادعایی که کرم‌های لیفت کننده سینه دارند، هر چه که باشد، سناریوی واقعی آن‌ها کاملاً متفاوت می‌باشد. آن‌ها تنها از نظر کارکرد خیلی خوب به نظر می‌رسند، اما در حقیقیت هیچ تاثیری روی بافت‌های پستان ندارند. آن‌ها همچنین توانایی جلوگیری از افتادگی و شل‌شدگی سینه‌ها را برای مدت طولانی نیز نخواهند داشت.

کاری که این کرم‌ها در عمل انجام می‌دهند، این است که با سفت شدن و انقباض پوست، به شما توهم داشتن سینه‌های سفت و محکم را می‌دهند. تازه آن هم برای مدت کوتاه و به طور موقت!

می‌توان گفت که چه موضوع اصلی، خاصیت ارتجاعی پوست ما باشد چه ترمیم بافت‌های آسیب دیده بدن، هیچ محصولی در حال حاضر قادر نیست که این مشکل را به صورت کامل و دائمی برطرف نماید. بلکه تنها راهی که قادر است اندامی ایده‌آل را برای ما بسازد، عمل‌های جراحی و مراقبت‌ها و نگهداری‌های بعد از آن‌هاست.

با این وجود دیگر می‌دانیم که کرم‌های موضعی، صرفاً جنبه تبلیغاتی داشته و به هیچ وجه نمی‌توانند ادعایی را که بر آن هستند را جامه عمل بپوشانند.

مواد فعال موجود در کرم‌های لیفت سینه چیست؟

می‌دانیم کرم‌های لیفت کننده و سفت کننده سینه آنچنان که وعده می‌دهند، اثرگذار نیستند، بیایید نگاهی داشته باشیم به مواد فعال موجود در آن‌ها و مکانیزم اثرگذاریشان. به طور کلی، ویژگی مشترکی که این کرم‌ها دارند، تقویت کلاژن پوست است که با مرطوب سازی شدید پوست، باعث بهبود وضعیت ظاهری پوست بدن به طور موقت می‌شوند. مواد فعال موجود در این کرم‌ها را نیز می‌توان به صورت زیر طبقه‌بندی کرد.

  • فیتواستروژن که یک استروژن گیاهی است که باعث می‌شود سینه‌ها در بازه‌های زمانی کوتاه و به طور موقت، اندکی سفت‌تر و بزرگتر شوند.
  • رتین‌آ که با تحریک کلاژن سازی و بازسازی سلول‌های پوست، باعث کاهش چین و چروک‌های پوستی شده و در نتیجه آن، آثار ناشی از کهولت سن و پیری به طور موقت از بین می‌روند.
  • اسید هیالورونیک و ویتامین E که هر دو به عنوان آنتی اکسیدان‌های قوی، باعث می‌شود پوست بدن سالم‌تر و تنومندتر شده و با تقویت پوست، قوام سینه‌ها را افزایش می‌دهد.
  • شی‌باتر و کره کاکائو که به عنوان مواد مرطوب کننده بسیار قوی، رطوبت کافی و لازم برای تغذیه و بازسازی سلول‌ها را فراهم کرده و پوست را به طور کلی، قوام داده و محکم می‌کند.

اجزای کرم‌های سفت کننده و لیفتینگ پوست، همگی روی سطح خارجی یا موضعی پوست اثرگذار هستند و هیچ یک قادر نیستند بافت‌های داخلی و درون اندام‌ها را تغییری دهند. به این دلیل، لازم است از این موضوع اطمینان داشته باشیم که استفاده از این کرم‌ها، هیچ تاثیر قابل توجهی و مطمئنی بر افتادگی و شل‌شدگی سینه‌ها نخواهند داشت.

با این وجود، آیا لازم است از کرم‌های سفت کننده سینه استفاده کنیم؟

هرچند که کرم‌های سفت کننده و لیفتینگ سینه ممکن است نویدبخش برطرف شدن مشکل شل‌شدگی و آویزانی سینه‌ها باشند، اما هیچ یک از آن‌ها، تائیدیه علمی دال بر به وقوع پیوستن ادعای خود را ندارند. بنابراین، می‌توان نتیجه گرفت که کارآیی این محصولات کاملاً نسبی است.

از آنجایی که بسیاری از ما ترجیح می‌دهیم به عنوان آخرین گزینه، بدن خود را زیر تیغ جراحی ببریم، ممکن است استفاده از این کرم‌ها را ترجیح دهیم.

این کرم‌ها کاملاً بدون درد، بدون خطر و غالباً ایمن هستند و باعث آسیب به بدن نمی‌شوند. اما باید این نکته را در نظر داشت که آن نتیجه‌ای که به دنبالش هستید را نیز برایتان به ارمغان نخواهند آورد! با این وجود، استفاده از این کرم‌ها برای افرادی که بافت‌های درونی سینه‌هایشان همچنان سالم بوده و تنها در نواحی موضعی پوست خود دچار افتادگی و شل‌شدگی شده‌اند، می‌توانند نتیجه‌ بخش و مفید واقع شوند.

این کرم‌ها کاملا بدون درد، بدون خطر هستند

برخی از این کرم‌ها دارای عوارض جانبی هستند!

از آنجا که ممکن است علائم آلرژیک در مواجه با این کرم‌ها داشته باشید، بهتر است از استفاده کردن از آن‌ها در دوران شیردهی و بارداری خودداری نمائید. این موضوع باعث می‌شود تا مطمئن باشید که مواد موجود در آن‌ها وارد بدن کودک شما از طریق پستان نخواهد شد. همچنین، اگر سابقه بیماری دارید، بهتر است استفاده از این کرم‌ها را فراموش کنید.

جمع بندی

در این مقاله به طور کامل درباره کرم لیفت کننده سینه صحبت شد. یکی از مسائلی که به تازگی در بین بانوان رایج شده است، خرید کرم لیفت سینه می‌باشد. بسیاری از بانوان تصور می‌کنند کرم لیفت سینه می‌تواند سینه را به سمت بالا بکشد و از افتادگی یا شل شدگی بافت سینه جلوگیری کند. در حالی که تحقیقات و تجربیات نشان می‌دهد کرم لیفت سینه تاثیری برای بافت پستان ندارد و قادر بالا کشیدن عضلات سینه نیست.

تنها کاری که کرم لیفت سینه انجام می‌دهد این است که سطح پوست را منقبض و سفت می‌کند. به همین دلیل برخی از بانوان به اشتباه تصور می‌کنند سینه آن‌ها لیفت شده است. کرم‌های لیفت کننده سینه معمولا با قیمت بسیار بالایی در بازار به فروش می‌رسند. بانوان ممکن است چندین بار برای خرید این کرم‌ها هزینه پرداخت کنند. در حالی که روش‌های گوناگونی مثل جراحی لیفت سینه وجود دارد که می‌توانند جایگزین مناسبی برای این کرم‌ها باشند.

همه بانوان قبل از خرید کرم لیفت کننده سینه ابتدا باید به متخصص مراجعه کنند تا بافت سینه آن‌ها مورد بررسی قرار بگیرد. با این حال بسیاری از بانوان به دلیل ترس شدید خود نسبت به جراحی ترجیح می‌دهند از کرم‌های لیفت کننده سینه استفاده کنند. این کرم‌ها صرفاً بر سلول‌های سطح پوست موثر هستند و تاثیری بر بافت داخلی سینه ندارند. همچنین پژوهش‌ها نشان می‌دهد برخی از این کرم ها دارای عوارض هستند. بنابراین بهتر است بدون مشورت با پزشک برای خرید کرم لیفت کننده سینه اقدام نکنید.

کرم لیفت کننده سینه موجب افزایش حجم سینه‌ها می‌شود؟
چند باز در روز باید از کرم لیفت کننده سینه استفاده کرد؟
چند دوره باید کرم لیفت سینه را مورد استفاده قرار داد؟
اثرات کرم سفت کننده سینه بر پوست چیست؟
کرم لیفت کننده سینه موجب افزایش حجم سینه‌ها می‌شود؟

این کرم‌ها صرفا بر سفت شدن پوست سینه موثر هستند نه تغییر شکل عضلات.

چند باز در روز باید از کرم لیفت کننده سینه استفاده کرد؟

بهتر است دو بار در روز از کرم لیفت کننده سینه استفاده شود تا نتایج قابل قبولی بدست آید.

چند دوره باید کرم لیفت سینه را مورد استفاده قرار داد؟

این کرم‌ها در بازه زمانی کوتاه‌ مدت نتیجه بخش نیستند. بنابراین بهتر است حداقل دو الی سه دوره از کرم لیفت کننده سینه استفاده شود.

اثرات کرم سفت کننده سینه بر پوست چیست؟

حفظ خاصیت ارتجاعی پوست، لیفت پوست، انقباض پوست و رفع افتادگی یا شل شدگی پوست.

۱ دیدگاه. ترک جدید

  • سلام وقت بخیرببخشیدمطالب شماکاملاًمفیدبودمن برای لیفت وحجم سینه خریدکردم ولی خیلی نگرانم هنوزاستفاده نکردم کرم ویتابلا برام فرستادن موندم چیکارکنم

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما باید با قوانین موافقت کنید.

جدیدترین مقالات

مقالات مرتبط

فهرست