بهترین دکتر برای تزریق چربی

بهترین دکتر برای تزریق چربی
جراحی زیبایی اندام, جوانسازی صورت

بهترین دکتر برای تزریق چربی به بدن، در واقع باید فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی داشته باشد. دلیل این موضوع، توانایی و مهارت جراح در انتخاب بهترین نقطه برای تخلیه چربی، توانایی انجام لیپوماتیک و تخلیه چربی اضافی بدن و همچنین انجام تزریق چربی است.

جراح فوق تخصص پلاستیک برای انجام تمامی عمل‌های زیبایی صورت و بدن، دانش و مهارت کافی را کسب کرده است. به همین دلیل با کمترین عوارض و به بهترین شکل تزریق چربی را انجام خواهد داد.
هدف از تزریق چربی به بدن یا پیوند چربی، فرم دادن به اندام‌ها و ایجاد تناسب در اندازه بخش‌های مختلف بدن است. برای مثال وقتی چربی اضافی از ناحیه شکم و پهلوها خارج می‌شود، می‌توان از این چربی برای تزریق چربی به باسن و فرم دادن به باسن و یا تزریق چربی به سینه استفاده کرد تا شکل ساعت شنی در بدن ایجاد شود. تزریق چربی به بدن می‌تواند به طور مستقل و یا همراه با کار گذاشتن پروتز، انجام شود.
در انتخاب بهترین دکتر برای تزریق چربی نخست باید در مورد لیپوماتیک بیشتر بدانید. سپس بهترین جراح برای انجام عمل زیبایی خود را پیدا کنید. ویژگی‌های مهمی که در تشخیص بهترین دکتر برای تزریق چربی باید مورد توجه قرار گیرد، در ادامه این نوشتار آمده است.

تزریق چربی چیست؟

این کار هیچ نوع خطری به همراه ندارد،ماندگاری بالایی دارد و با تحمل شدن مناسب، حاصلی طبیعی به وجود می آورد و هر ساله تعداد زیادی این عمل موفقیت آمیز را انجام می دهند و از نتیجه آن کاملا رضایت دارند.

چه موقع بایستی نسبت به تزیریق چربی اقدام کرد؟

  • در زمانی که شخص از نواحی چین خورده و گود رفته در چهره خود برخوردار شود.
  • در صورتی که شخص ترمیم و اصلاح ماندگارتری برای نواقص چهره خود نسبت به روش های دیگر مانند ژل که ماندگاری بالایی ندارند خواستار باشد.
  • در صورتی که شخص خواهان ترمیم فرو رفتگی ها و کمبودهای حجمی در قسمت های گوناگون اندام خود باشد و یا بخواهد نسبت به جوانسازی دست ها و چهره خویش اقدام نماید.
  • برای بازسازی سینه برای حجیم نمودن نامنظمی های به جا مانده و یا مستتر کردن نشانه های معلوم و مشخص شدن لبه های پروتز سینه
  • به جهت حجیم سازی و فرم دادن به قسمت های خاصی از بدن مثل سینه ها و باس

تزریق چربی در صورت برای چه کسانی مناسب است؟

  •  در صورتی که فرد از چین و چروک های عمقی در نواحی چشم ها،ابروها یا دهان برخوردار باشد.
  • چنانچه فرد خواستار تغییر در برجستگی و حجم لب و چانه و فک تحتانی تان داشته باشد.
  • در صورتی که فرد موافق جراحی و اعمال تهاجمی برای جوانسازی نباشد یا به‌ هر علتی جراحی برای وی قدغن باشد.
  • به جهت پرکردن یا کم کردن عمق خطوط خنده ( چین های نازولبیال )
  • به جهت رفع خطوط Marrionette ( خطوطی که از گوشه لب به سمت چـانه کــشیده می شوند).
  • به جهت رفع آن دسته ازخطوط اخم که در حالت معمول و ریلکس مشاهده می شوند و با تزریق بوتاکس برطرف نشده است.
  • در مواقعی که به خاطر مشکلاتی همچون سالک یا آکنه زخم‌های عمیق و گود به وجود آمده باشد.
  • به جهت ترمیم گودی زیر چشم
  • به جهت برجسته سازی لبها
بهترین دکتر برای تزریق چربی

تزریق چربی ناحیه تناسلی

امروزه تزریق چربی در نواحی مختلفی از بدن صورت می گیرد یکی از موارد تزریق چربی به ناحیه دستگاه تناسلی و زیبا سازی و جوانی این ناحیه می باشد. تزریق چربی در سه مرحله صورت می پذیرد که شامل مرحله اول برداشته شدن چربی از یک نقطه از بدن و پس از آن تصفیه نمودن چربی برداشته شده و در نهایت تزریق سلولهای چربی به محل های که نیازمند تزریق چربی می باشند.

تزریق چربی در سه مرحله صورت می پذیرد که شامل مرحله اول برداشته شدن چربی از یک نقطه از بدن و پس از آن تصفیه نمودن چربی برداشته شده و در نهایت تزریق سلولهای چربی به محل های که نیازمند تزریق چربی می باشند. انجام تزریق چربی نیازی به بی هوشی عمومی ندارد و فقط تحت بی حسی موضعی صورت می گیرد، و در زمان درمان بیمار در حالت بیداری کامل می باشد در این روش زمان انتقال چربی دردی وجود ندارد.

بیشترین کاربرد تزریق چربی در زیبایی می باشد اما از این روش می توان در زمینه های درمانی استفاده نمود، از جمله کاربردهای درمانی تزریق چربی در اصلاح اسکار می باشد که می توان اسکارسوختگی یا زخم را درمان نمود. تزریق چربی دستگاه تناسلی در سنین بالا انجام می شود زیرا بالا رفتن سن موجب شده که این ناحیه از بدن چربی خود را از دست بدهد و ناحیه لب های خارجی بدون چربی شوند.

قبل از انجام تزریق چربی در ناحیه دستگاه تناسلی باید بیمار توسط متخصص زنان معاینه شده و در صورتی که عفونت واژن وجود داشته باشد و یا اینکه دهانه رحم تحت درمان باشد این تزریق تا زمان درمان کامل و رفع عفونت به تاخیر بیافتد. توجه به این نکته الزامی می باشد که پس از انجام تزریق از انجام رانندگی اجتناب نموده و در زمان استحمام از آب ولرم استفاده نماید هم چنین از روز سوم به بعد می توان از کمپرس آب گرم برای کاهش تورم استفاده نمود.

انجام تزریق چربی نیازی به بی هوشی عمومی ندارد و فقط تحت بی حسی موضعی صورت می گیرد، و در زمان درمان بیمار در حالت بیداری کامل می باشد در این روش زمان انتقال چربی دردی وجود ندارد.

بیشترین کاربرد تزریق چربی در زیبایی می باشد اما از این روش می توان در زمینه های درمانی استفاده نمود، از جمله کاربردهای درمانی تزریق چربی در اصلاح اسکار می باشد که می توان اسکارسوختگی یا زخم را درمان نمود. تزریق چربی دستگاه تناسلی در سنین بالا انجام می شود زیرا بالا رفتن سن موجب شده که این ناحیه از بدن چربی خود را از دست بدهد و ناحیه لب های خارجی بدون چربی شوند.

قبل از انجام تزریق چربی در ناحیه دستگاه تناسلی باید بیمارتوسط متخصص زنان معاینه شده و در صورتی که عفونت واژن وجود داشته باشد و یا اینکه دهانه رحم تحت درمان باشد این تزریق تا زمان درمان کامل و رفع عفونت به تاخیر بیافتد. توجه به این نکته الزامی می باشد که پس از انجام تزریق از انجام رانندگی اجتناب نموده و در زمان استحمام از آب ولرم استفاده نماید هم چین از روز سوم به بعد می توان از کمپرس آب گرم برای کاهش تورم استفاده نمود.

تزریق چربی در ساق پا

در برخی مواقع مشکلاتی در ران و ساق پای شما به وجود می آید که به دنبال راه هایی برای از بین بردن این مشکلات هستید.مشکلات ساق پا افراد به دو دسته تقسیم میشوند: – قطر بیش از اندازه ساق پا – قطر بسیار کم ساق پابرای حل مشکل قطر کم ساق پا می توان از تزریق چربی استفاده نمود و به کمک این روش مشکل لاغری بیش از حد ساق پا را حل نمود.کابردهای تزریق چربی در ساق پادر برخی مواقع ممکن است به دلیل نواقص و یا غیر قرینگی مادر زادی از این روش استفاده نمود.

در برخی مواقع نیز نواقص ظاهری ناشی از جراحی قبلی باعث می شود که فرد تزریق چربی انجام دهد. همچنین می توان از تزریق چربی برای حجیم کردن ساق پای افراد لاغر استفاده نمود. افرادی که از لاغری پاهایشان رنج می برند می توانند از این روش برای حل این مشکل استفاده نمایند. با کمک گرفتن از تزریق چربی می توان اندامی متناسب را با دوامی طولانی ایجاد نمود.عمل پروتز پا بدون بیهوشی صورت خواهد گرفت و بدون عوارض خواهد بود. همچنین ماندگاری این تزریق بسیار بالا ست و می توان بهترین نتیجه را شاهد بود.

در مواردی ممکن است محل تزریق چربی دچار کبودی و تورم شود که امری بسیار طبیعی است و به مرور از بین خواهد رفت و جای هیچ نگرانی نیست. در صورتی که پزشک برای شما دارو تجویز نمود بهتر است که داورهایتان را تا آخر مصرف نمایید تا روند بهبود تسریع یابد. همچنین می توانید با مراجعه به پزشک فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی در این زمینه مشاوره ای داشته باشید تا بتوانید به نتیجه مطلوبی دست یابید.

تزریق چربی در ساق پا

تزریق چربی به دست

برداشتن مقداری از چربی از بدن فرد و تزریق آن به قسمت دیگری از بدن همان فرد را تزریق چربی یا پیوند چربی مینامند. این نوع عمل زیبایی برای رفع چین و چروک صورت و بدن مورد استفاده قرار میگیرد. ممکن است فرد برای تزریق چربی در صورت کاندید مناسبی باشد بنابراین با استفاده از چربی بدن وی میتوان گودی ها و چروک های صورت را برطرف نمود.

این نوع تزریق در دست ها نیز انجام میشود که با استفاده از این روش میتوان به جوانسازی دست ها کمک شایانی کرد .بهترین راه برای بازگرداندن جوانی به دست ها انتقال چربی به این ناحیه از بدن است ، بعد از تزریق چربی در دست ها ،به دلیل انباشته شدن چربی های بیشتر در زیر پوست رگ ها و چروک های دست پوشیده میشود و دست ها جوانتر به نظر میرسند .این نوع انتقال به صورت دائمی بوده و بازگشت ندارد .

ممکن است تزریق چربی در دست ها طی چند مرحله انجام شود، البته میزان چربی تزریق شده در هر جلسه به مقدار چربی موجود در بدن فرد نیز بستگی دارد . معمولا افراد به وزن بالاتر ذخایر چربی بیشتری نسبت به افراد لاغر دارند .چربی مورد نیاز برای تزریق در پشت دست از چربی نواحی شکم، پهلو و ران تهیه میشود و در صورت انتقال سلول‌های چربی به به صورت صحیح بافت منتقل شده می‌تواند ادامه حیات دهد و تکثیر یابد.در صورت رضایت فرد از تزریق انجام شده میتواند بعد از گذشت ۶ تا ۱۲ ماه مجددا برای انتقال چربی اقدام نماید.

تزریق چربی به دست

بهبود اسکار سوختگی با تزریق چربی

برخی از افراد ممکن است در اثر سوختگی پوست آنها دچار اسکار شود و برای حل این مشکل به دنبال راه حلی باشند. ما در این مقاله روشی تاثیر گذار را به شما معرفی خواهیم نمود که به کمک این روش می توانید به راحتی اسکار سوختگی را رفع نمایید.

سلولهای مغز و استخوان و سلولهای جنینی هستند.لازم است بدانید که استفاده از سلولهای جنینی و مغز استخوان کار آسانی نیست. با تحقیقاتی که در این زمینه انجام شده محققان به این امر دست یافته اند که می توان از بافت چربی به جای سلولهای مغز و استخوان استفاده نمود و به راحتی می توان برای ترمیم و التیام اسکار سوختگی از آن استفاده نمود.
سلولهای چربی می توانند سلولهای جدید تولید کنند و همچنین عروق جدید را ایجاد نمایند. تزریق چربی برای بهبود اسکار سوختگی نسبت به نوع اسکار می تواند بین ۲ تا ۵ جلسه باشد. در واقع تزریق چربی را می توان به عنوان یک روش جدید و امیدوار کننده برای درمان اسکار های سوختگی انتخاب نمود. این روش میتواند باعث بهبودی در جنس و کیفیت پوست، ضخامت و نرمی پوست، رنگ پوست الاستیسته شود.

این روش می تواند گزینه ای مناسب برای افرادی باشد که در اثر سوختگی چشم و یا دهان آنها دچار کشیدگی به یک سمت و یا چسبندگی چانه به گردن شده اند.

همچنین این روش نیازی به بستری نخواهد داشت و دوره نقاهت نیز طولانی نخواهد بود.

اقدامات قبل از تزریق چربینیاز است که اقداماتی را قبل از تزریق چربی انجام دهید تا به نتایج مطلوبی دست یابید.

در این جا برخی از اقدامات لازم قبل از تزریق چربی را به شما توضیح خواهیم داد:

– انجام آزمایشات قبل از عمل

– تنظیم مصرف داروهای خاص توسط دکتر

– عدم مصرف سیگار جهت بهبودی زودتر

– عدم مصرف آسپرین و داورهای ضد التهابی که باعث افزایش خونریزی می شوند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با پزشک متخصص در این زمینه مشاوره ای نمایید تا به نتیجه و رضایت دلخواه خود دست یابید.

درمان اسکار آکنه و جای جوش

برای درمان اسکار آکنه و اسکار جای جوش در صورت از روش های مختلفی می توان استفاده کرد از جمله این روش ها می توان به تزریق چربی ، لیزر ، درم ابریژن و ساب سیژن و استفاده کردن از داروهای مختلف نام برد .

درمان اسکار آکنه و جای جوش در مواردی که شدید است و نقاط عمیقی در پوست دارد. ابتدا با انجام دادن تزریق چربی می باشد. که همزمان با تزریق چربی به باز کردن چسبندگی های عمیقی صورت می گیرد و پس از این مرحله با فاصله زمانی دو ماه به وسیله لیزرهای لایه بردار فرکشنال را انجام داد. درحین انجام فرکشنال می توان هم با انجام تزریق PRP و هم کربوکسی تراپی روند ترمیم و پرکردن اسکارها را تسریع بخشید ، در صورتی که اسکارها به شکل برجسته باشند میتوان از لیزر PDL برای درمان اسکارهای برجسته بهره گرفت و استفاده کرد .

سایر روش های درمان جای اسکار اگرچه امروزه با بهره گیری از روش ها و تکنیک های روز دنیا می توان به درمان اسکار آکنه و جای جوش دستیابی پیدا کنیم اما مهم ترین روش و درمان این اسکارها جلوگیری از به وجود آمدن آنها هست لذا با به وجود آمدن آنها با مراجعه سریع و زود به هنگام برای درمان آکنه و جای جوش و داشتن پشتکار برای درمان آنها از عمیق بودن جای این عارضه جلوگیری نمایم .

بهترین دکتر تزریق چربی

تزریق چربی به بدن

تزریق چربی به بدن یکی از عمل‌هایی است که در پیکرتراشی و انجام جراحی‌های زیبایی، بسیار کاربرد دارد. اگر می‌خواهید اندامی خوش‌فرم داشته باشید و اندازه بخش‌های مختلف بدن شما باهم تناسب داشته باشد، علاوه بر پروتز، می‌توانید از تزریق چربی‌های اضافی خودتان هم استفاده کنید. برای تزریق چربی به بدن، نخست باید مشخص شود که آیا به اندازه کافی چربی اضافی در بخش‌های مختلف بدن شما وجود دارد یا خیر. سپس همان چربی از بدن شما خارج می‌گردد و پس از پردازش و خالص‌سازی، دوباره به دیگر اندام‌ها تزریق می‌شود.
تریق چربی در کنار کار گذاشتن پروتز می‌تواند به خوش‌فرم شدن بدن شما کمک کند. همچنین، در برخی مواقع نیز تزریق چربی، جایگزین خوبی برای پروتز خواهد بود. برای مثال تزریق چربی به باسن، به جای پروتز باسن قابل انجام است. برای برخی از اندام‌های بدن نیز راهی جز تزریق چربی وجود ندارد. مثلا کسانی که دست یا ساق پای لاغری دارند، می‌توانند از تزریق چربی برای خوش‌اندام شدن و رفع حالت استخوانی بدن استفاده کنند.

تزریق چربی به بدن پس از تخلیه بافت‌های چربی اضافی انجام می‌شود. به همین دلیل اول باید یک جلسه مشاوره با جراح فوق تخصص پلاستیک و زیبایی داشته باشید تا مشخص شود که کدام بخش‌ها از بدن شما برای تخلیه چربی مناسب است. این چربی‌ها را می‌توان از شکم، پهلو، پشت، ران و بازو تخلیه کرد.
پس از تخلیه چربی، عمل پردازش و خالص‌سازی چربی انجام می‌شود. چربی تخلیه شده از بدن معمولا با خون و دیگر مایعات بدن مخلوط است. با کمک سانتریفیوژ و دیگر روش‌های جداسازی، سلول‌های چربی خالص برای تزریق، به دست خواهد آمد. این چربی را می‌توان به کمک سوزن‌های مخصوص به نقاط مختلف بدن تزریق کرد. این کار نیاز به دقت و مهارت بالای جراح دارد تا در نهایت فرم اندام، یک دست و متناسب بشود.

برای وجود چنین جزییاتی است که ما به بهترین دکتر برای تزریق چربی نیازمندیم.

تخلیه چربی با لیپوماتیک

عمل تخلیه چربی معمولا با دستگاه لیپوماتیک و یا لیپوست انجام می‌شود. لیپوماتیک دستگاهی است که بر پایه لیپوساکشن کار می‌کند اما بسیار پیشرفته‌تر است. دستگاه لیپوماتیک با کمک حرکت‌های فیزیکی، چرخش، جلو و عقب رفتن، بالا و پایین رفتن و در واقع ضربه‌های بسیار ریز، بافت متراکم چربی زیر پوست را به ذرات بسیار کوچک خورد می‌کند.
کار خورد شدن چربی با کمک لوله‌های باریک و بلندی که به زیر پوست هدایت می‌شوند انجام می‌شود. به این لوله‌ها کانولا گفته می‌شود که مانند یک مته کوچک عمل می‌کند و با حرکات مارپیچی درون بافت چربی، آن را در هم می‌شکند. کانولا از راه شکاف‌های بسیار کوچک در حد ۲ تا ۵ میلیمتر، وارد بدن می‌شود. لیپوماتیک یک کمپرسور هوا دارد که با تولید هوای فشرده، نیروی لازم برای حرکات فیزیکی کانولا را تامین می‌نماید.
پس از شکسته شدن بافت چربی و به اصطلاح آب شدن آن، توسط سوراخ‌های ریزی که در نوک کانولا وجود دارد و یا با کمک سرنگ‌های مخصوص، چربی از زیر پوست به بیرون کشیده می‌شود. این چربی درون محفظه‌های دستگاه لیپوماتیک اسپری می‌شود و قابلیت تزریق دوباره را دارد.
در گذشته، عمل تخلیه چربی با لیپوساکشن انجام می‌شد که در آن روش، دمای چربی بالا می‌رفت تا سوزانده شود. سپس چربی آب شده از بدن بیرون کشیده می‌شد. در لیپوساکشن علاوه بر اینکه احتمال سوختگی پوست و دیگر بافت‌های بدن وجود داشت، امکان تزریق چربی خارج شده نیز به دلیل سوختن آن، از دست می‌رفت. اما در لیپوماتیک، بافت‌های چربی فقط شکسته و خورد می‌شود و تغییری در بافت آن رخ نمی‌دهد. چربی به صورت هم‌دما با بدن خارج می‌شود و پس از تزریق، چون از بدن خود فرد تخلیه شده، احتمال پس زدن آن بسیار نادر است.

دستگاه لیپوماتیک در مطب بهترین دکتر برای تزریق چربی

تزریق چربی و فرم دادن به بدن

بسیاری از کسانی که برای پیکرتراشی و لیپوماتیک مراجعه می‌کنند، پس از تخلیه چربی اضافی، امکان استفاده دوباره از آن چربی را خواهند داشت. برای نمونه پس از تخلیه چربی شکم، پهلوها و پشت، میان تنه فرد لاغر و خوش فرم می‌شود؛ در کنار آن می‌توان بخش‌هایی از چربی را به باسن‌ها تزریق کرد تا حالت برجسته و متناسبی داشته باشند. این کار فرم ساعت شنی را در بدن ایجاد می‌کند. همچنین در کنار انجام پروتز سینه، اگر بافت کافی در سینه‌ها وجود نداشته باشد، تزریق چربی می‌تواند نتیجه نهایی پروتز را بهبود ببخشد.
در تزریق یا پیوند چربی، معمولا بیشتر از مقدار مورد نیاز، چربی به بدن تزریق می‌شود. این کار به دلیل جذب شدن بخشی از چربی تزریق شده است. معمولا در چربی تزریق شده مقداری سلول چربی مرده وجود دارد که توسط سیستم ایمنی بدن دفع می‌شود. همچنین بخشی از چربی نیز توسط بافت‌های بدن جذب می‌شود. معمولا حدود ۳۰ تا ۴۰% چربی تزریق شده جذب خواهد شد. اگر پس از ۶ ماه، حجم چربی باقی مانده تغییری نکرد، این چربی تا سال‌ها و یا حتی تا پایان عمر فرد با وی خواهد ماند.

گاهی نیاز می‌شود که عمل تزریق چربی تکرار شود. اگر پس از گذشت ۶ ماه، فرم مناسب ایجاد نشده بود، می‌توان لیپوماتیک و سپس تزریق چربی را تکرار کرد ولی معمولا به این کار نیازی نیست. داشتن سبک زندگی مناسب و کنترل وزن در ماندگاری چربی تزریق شده و حفظ شدن فرم اندام‌های بدن بسیار موثر است. در نتیجه پس از پیکرتراشی، رعایت رژیم غدایی مناسب و ورزش مداوم بسیار مهم است.

بهترین دکتر برای تزریق چربی چه کسی است؟

همان‌طور که توضیح داده شد، برای انجام تزریق چربی به بدن، مراحل مختلفی باید طی شود، از جمله لیپوماتیک برای تخلیه چربی که کار حساسی است. به همین دلیل نباید به هر پزشکی در این زمینه مراجعه کرد. اما برای یافتن بهترین دکتر برای تزریق چربی، می‌توانید به چند ویژگی اصلی وی توجه کنید: تخصص و دانش، مهارت و تجربه، اخلاق حرفه‌ای، مطب تخصصی و کادر درمانی همراه با جراح.

مقاله درمان و اصلاح دائمی گوش برجسته را از دست ندهید.

تخصص و دانش پزشکی بهترین دکتر برای تزریق چربی

بهترین دکتر برای تزریق چربی باید در زمینه انواع عمل‌های زیبایی دارای تحصیلات آکادمیک باشد. پزشکی که فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی داشته باشد، برای انجام جراحی‌های زیبایی صورت و بدن آموزش دیده است؛ یعنی علاوه بر ۷ سال دوره پزشکی عمومی و ۴ سال دوره تخصصی جراحی عمومی، یک دوره ۵ ساله فوق تخصصی جراحی پلاستیک و ترمیمی را نیز گذرانده است.
در واقع فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی با دانش و مهارت خود در انجام عمل‌های زیبایی بدن، لیپوماتیک و پیکرتراشی، می‌تواند بدون مشکل و با کمترین عوارض، تخلیه چربی و تزریق آن را برای فرم دادن به بدن شما، انجام دهد. همچنین فوق تخصص پلاستیک بی‌شک درک درست و مناسبی از علم زیبایی‌شناسی و تناسب اندام‌های بدن دارد.

مهارت و تجربه فوق تخصص جراحی پلاستیک، ترمیمی و سوختگی

برای اینکه مهارت و تجربه بهترین جراح تزریق چربی را بسنجید، باید به تعداد عمل‌های زیبایی و مراجعان وی توجه کنید. جراحی که به تعداد زیاد تصویر و ویدیو از عمل‌های زیبایی خود منتشر می‌کند، در حال نمایش مهارت و تسلط خود بر این گونه جراحی‌ها است. همچنین وجود ویدیوهای لایو و زنده از جراحی زیبایی و همچنین ویدیوهایی که جراح در آن در مورد عمل‌های جراحی خود توضیح دهد، یکی دیگر از نشانه‌های اعتماد به نفس و تجربه پزشک است.
فضای مجازی، صفحات اینستاگرام و همچنین وب‌سایت فوق تخصص جراحی پلاستیک، ترمیمی و سوختگی را به‌خوبی بررسی کنید. البته شاید در نگاه اول همه‌ی نمونه تصاویر عمل زیبایی برای شما رضایت‌بخش نباشد که طبیعی است. تا اندازه‌ای زیبایی از دید عموم مردم نسبی است. باید در تحلیل و بررسی این تصاویر، خواست و نظر خود فرد مراجعه کننده‌ای که عمل شده، استانداردهای زیبایی شناسی و شرایط بدنی و شخصی پیش از عمل فرد را هم در نظر گرفت. با این حال وجود مراجعان متعدد، حضور بیماران خارجی و انجام عمل‌های زیبایی متنوع از نشانه‌های یک فوق تخصص جراحی پلاستیک، ترمیمی و سوختگی خوب است.

جراح زیبایی و بهترین دکتر برای تزریق چربی

اخلاق حرفه‌ای، محل طبابت و کادر درمانی همراه

ویژگی بعدی که شما را در پیدا کردن بهترین دکتر برای تزریق چربی راهنمایی می‌کند، محل و شیوه طبابت فوق تخصص جراحی پلاستیک، ترمیمی و سوختگی است. پزشکی که از اعتماد به نفس و مهارت کافی برای انجام جراحی‌های زیبایی برخوردار است معمولا جلسه ویزیت و مشاوره رایگان برای هر مراجعه کننده‌ای خواهد داشت. در این جلسات مشاوره، شما می‌توانید برخورد و اخلاق حرفه‌ای جراح را بررسی کنید. یک فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی هرگز عمل‌های جراحی غیر استاندارد را نمی‌پذیرد و یا تلاش نمی‌کند که به هر روشی شما را تشویق به انجام جراحی زیبایی نماید.
یکی از اصول حرفه‌ای در طبابت، گزینش افراد مناسب و دارای شرایط برای عمل‌های جراحی است. جراح شما باید با توجه به شاخص‌های موجود و معاینه‌های لازم، نخست تشخیص دهد که آیا شما کاندید مناسبی برای جراحی تخلیه و تزریق چربی هستید یا خیر. سپس بهترین روش ممکن برای این کار را با توجه به شرایط شما پیشنهاد کند.
به محل طبابت جراح نیز توجه کنید. داشتن مطب تخصصی جراحی زیبایی همراه با حضور یک کادر درمانی مجرب، از دیگر مشخصه‌های بهترین دکتر برای تزریق چربی است. باید توجه کنید که بخشی از مسیر درمان و بهبودی شما، با کمک تیم درمانی مطب و همراهی آنان انجام می‌شود. هرچه این تیم حرفه‌ای‌تر باشد، کمک بیشتری به شما خواهد کرد.

افراد مناسب برای تزریق چربی

تزریق چربی و مرحله قبل از آن، یعنی تخلیه چربی، مانند یک معجزه است. در یک جلسه اندام‌های چاق فرد، لاغر می‌شود؛ و همچنین بخش‌های لاغر و یا کوچک وی، به سایز مناسب و دلخواه می‌رسند. با این وجود هر کسی برای انجام این عمل مناسب نیست؛ در ادامه ویژگی‌هایی که رعایت آن ضروری است، فهرست شده است:

  • نخست باید توجه کرد که تخلیه چربی، روشی برای کاهش وزن نیست و فقط چربی‌های زیر پوست را خارج می‌کند. برای همین کسی که بیش از ۳۰% اضافه وزن داشته باشد، نمی‌تواند از روش تخلیه چربی و تزریق چربی استفاده کند.
  • پیش از تخلیه و تزریق چربی باید با کمک رژیم‌های غذایی و ورزش، وزن فرد به مقدار مجاز برسد. سپس برای ۶ ماه مداوم، وزن وی ثابت باقی بماند. همچنین بعد از انجام تزریق چربی نیز با کنترل کالری دریافتی روزانه و ورزش مستمر، باید وزن فرد ثابت بماند تا نتیجه جراحی زیبایی وی حفظ شود.
  • داشتن سلامتی عمومی و عدم ابتلا به بیماریی‌هایی مانند دیابت، حساسیت و یا بیماری‌های قلبی و عروقی، لازم است. همچنین اگر داروی خاصی مصرف می‌شود، باید با جراح درمیان گذاشته شود تا برای شیوه مصرف آن، تجویز جدیدی انجام شود.
  • وجود پوستی با قابلیت ارتجاعی و خاصیت کشسانی مناسب، یکی دیگر از ویژگی‌های مهم در بهبود نتایج عمل تزریق چربی است. هرچه پوست جوان‌تر و سفت‌تر باشد، نتایج عمل نیز بهتر خواهد بود. البته با کمک هایفوتراپی نیز می‌توان ویژگی ارتجاعی را در پوست تقویت کرد. همچنین تزریق چربی، خودش موجب تغذیه پوست و شادابی بیشتر آن می‌شود.
  • عدم مصرف الکل و دخانیات، به‌ویژه از یک ماه پیش از جراحی، از دیگر مواردی است که رعایت آن در بهبود نتایج عمل تاثیر دارد.
  • در نهایت توصیه می‌شود این گونه عمل‌ها پس از سن ۱۸ سالگی و بلوغ کامل انجام شود. نخست باید تمامی اندام‌ها به رشد کامل برسد، سپس برای تزریق چربی و فرم دادن به بدن، برنامه‌ریزی کرد.

برای آگاهی بیشتر ، با مشاوران ما در مطب دکتر آرش نجف بیگی تماس بگیرید. ما مشتاقانه شما را راهنمایی خواهیم کرد. همچنین می‌توانید یک جلسه مشاوره رایگان با دکتر نجف بیگی داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما باید با قوانین موافقت کنید.

جدیدترین مقالات

مقالات مرتبط

فهرست