بهترین دکتر جراح سینه

بهترین دکتر جراح سینه
جراحی زیبایی سینه

بهترین دکتر جراح سینه باید چه ویژگی‌هایی را داشته باشد تا شایسته این صفت گردد؟‌ به طور کلی، متخصص عمل زیبایی سینه باید با توجه به حساسیت بالایی که بخش بالاتنه خانم‌ها دارد، علاوه بر مبحث تخصصی و پزشکی، دید زیبایی‌شناسانه را نیز در خود پرورش داده باشد. در این مقاله قصد داریم به بررسی این موضوع بپردازیم که چگونه می‌توان بهترین دکتر جراح سینه را تشخیص داده و عمل زیبایی خود را به وی بسپاریم.

اهمیت و حساسیت جراحی پلاستیک سینه

سینه‌های یک زن، نقش اصلی را در زیبایی وی ایفا می‌کند. زنانی که از اندازه، فرم و ظاهر سینه‌های خود رضایت ندارند، آگاهانه یا ناآگاهانه، در معرض مشکلات بسیار خواهند بود. کمبود اعتمادبه‌نفس، ضعف در روابط عاطفی، کاهش سطح عزت نفس، عدم توانایی ابراز وجود و موارد دیگر، از جمله تبعاتی هستند که ممکن است ناشی از همین ضعف در ظاهر باشد.

یک متخصص عمل زیبایی سینه می‌تواند با دانش، مهارت و تجربه‌ای که در این زمینه دارد، زیبایی ظاهری را به افرادی که دارای مشکلاتی در ظاهر سینه‌های خود هستند، بازگردانده و تمام ضعف‌های ناشی از آن‌ها را نیز برطرف نماید.

با این اوصاف، بی‌دلیل نیست که «بهترین دکتر جراح سینه» به عنوانی پربازدید و پرجستجو توسط زنان تبدیل شده است؛ چرا که نمی‌توان نقش زیبایی را در ارتباطات، اعتمادبه‌نفس و موقعیت اجتماعی زنان و حتی مردان انکار کرد.

متخصص عمل زیبایی سینه و نقش‌های مختلف وی

از آنجا که عنوان کردیم، سینه‌ها از اندام‌های مهم و متمایزکننده زنان هستند که تاثیرات بسیار در ظاهر و اعتمادبه‌نفس آنان دارند. بنابراین، بهتر است برای انجام هر گونه تغییر در سایز و فرم سینه‌ها، بهترین دکتر جراح سینه و در واقع، متخصص عمل زیبایی سینه را بیابید. پزشکی می‌تواند در این زمینه به شما کمک کند که در زمینه‌ جراحی سینه و به عنوان یک جراح پلاستیک سینه مجرب، دانش و تجربه زیادی داشته باشد.

نقش‌های کلی که برای یک متخصص عمل زیبایی سینه تعریف می‌شوند را می‌توان در سه عنوان کلی خلاصه کرد: کوچک کردن، بزرگ کردن و بالا کشیدن یا لیفت سینه‌ها. همگی این عمل‌های جراحی نیز باید با کمترین آسیب و جراحت به بافت‌های سینه انجام شود. هر متخصص عمل زیبایی سینه با توجه به تکنیک‌ها و تجربیات خود و با اتکا به روش‌های خاصی که به آن دست یافته، می‌تواند نتایج متفاوتی را رقم زند.

بهترین دکتر جراح سینه؛ مروری بر تخصص، خصلت‌ها و تجربیات

عده زیادی از مردم از این موضوع آگاهی ندارند که چگونه باید پزشک متخصصی که بتواند بهترین خدمات درمانی را به آن‌ها ارائه کند را بیابند. در بسیاری موارد، عده زیادی از بیماران، صرفاً با در نظر گرفتن هزینه‌ها و به صرفه بودن عمل جراحی خود، اقدام به انتخاب جراح پلاستیک سینه می‌کنند. این امر می‌تواند تبعات گران و گزافی را برای آن‌ها در پی داشته باشد.

نکته مهمی که در این بین وجود دارد، این است که برای جراحی بخشی خاص از اندام بدن خود، لازم است که تخصصی‌ترین رشته‌ای که در آن زمینه وجود دارد را بیابید. به عنوان مثال، در زمینه جراحی پلاستیک، شخصی که به عنوان جراح پلاستیک سینه شناخته شده باشد، قطعاً علم و آگاهی بیشتری در این زمینه خواهد داشت. با این وجود باید دید که بهترین دکتر جراح سینه چه کسی است و چگونه می‌توانیم نشانی از او را بیابیم.

· دانش، تحصیلات و تخصص بهترین متخصص زیبایی

برای انجام دادن هر گونه عمل زیبایی در بدن یا صورت، باید به فوق تخصص جراحی پلاستیک که تخصص کافی و لازم در همان زمینه دارد، مراجعه کرد. فوق تخصصی زیبایی پزشکی، یک دوره ۵ ساله است که برای انجام عمل‌های جراحی پلاستیک در اعضای مختلف بدن و صورت آموزش دیده است. مراجعه به پزشکی که تخصص و دانش کافی در زمینه مورد نظر را ندارد، می‌تواند ریسک‌های ناشی از عمل و عوارض آن‌ها را تا حد زیادی افزایش دهد. در نهایت، نیز ممکن است نه تنها به نتیجه دلخواه خود نرسید، بلکه تمام هزینه‌های خود را نیز برای کسب نتیجه‌ای بدتر از حالت اولیه صرف کرده باشید! تحقیق در خصوص دانش و تحصیلات و تخصص پزشک متخصص می‌تواند شما را در یافتن بهترین دکتر جراح سینه راهنمایی نماید.

· مهارت‌ها، تجربیات و رزومه کاری

بهترین دکتر جراح سینه یا به عبارت بهتر، جراح پلاستیک متخصص سینه، رزومه کاری قوی و تجربه زیاد در این زمینه دارد. از نشانه‌های یک جراح پلاستیک سینه که قابل اعتماد و کاردرست باشد، داشتن پرونده‌ای غنی از عکس‌ها، ویدیوها و فیلم‌هایی بسیار از بیمارانی است که تحت عمل وی، نتایج مطلوب را کسب کرده باشند. هر چند باید همواره این موضوع را در نظر داشت که مبحث زیبایی، یک موضوع کاملاً سلیقه‌ای است. در صورتی که می‌خواهید از سطح مهارت و عمق تجربه جراح پلاستیک سینه مطمئن شوید، باید انتظارات خود را بیان کرده و از وی بخواهید که تجربیاتی که در زمینه مورد نظرتان دارد را با شما در میان بگذارد.

· تجهیزات پزشکی، مطب و وضعیت مطب

مکان یک پزشک جراح پلاستیک از اهمیت زیادی برخوردار است. هر چقدر هم که یک پزشک دارای تجربیات و تخصص بالا در زمینه کاری خود باشد، عدم برخورداری از امکانات و تجهیزات به روز، کار چندانی را برای وی نخواهد کرد.

نمی‌توان انتظار کسب نتایج عالی را از یک مطب با سطح تجهیزاتی پائین داشت. اصولاً، بهترین دکتر جراح سینه در محلی فعالیت می‌کند که هم به لحاظ موقعیت اجتماعی و هم به لحاظ برخورداری از امکانات مدرن پزشکی، در وضعیت مطلوبی قرار دارد.

جدا از وضعیت و بعد مالی، موضوعی که در مورد آن صحبت کردیم، ارتباطی مستقیم با سطح سلامت و روند درمان بیمار دارد. تجهیزات باکیفیت و مدرن، می‌توانند به نوبه خود باعث افزایش سطح عملکرد جراحی و پزشک متخصص شوند. این موضوع نشان می‌دهد که پزشک مورد نظر تا چه حد توانسته است خود را با آپدیت‌هایی که هر روز در علم پزشکی رخ می‌دهند، همسو و همگام نماید.

· تیم مشاوره، شیوه‌ها و ابداعات پزشکی

از دیگر نشانه‌های مهمی که بهترین دکتر جراح سینه دارد، وضعیت تیم مشاوره پزشکی وی می‌باشد. بهترین دکتر جراح سینه لازم است که حتماً یک مطب تخصصی جراحی زیبایی اختصاصی و تیم پزشکی همراه را نیز داشته باشد.

عموماً در مطب های زیبایی تخصصی، عمل‌هایی همچون لیفتینگ، پیکرتراشی، پروتز و دیگر عمل‌های جراحی پلاستیک انجام می‌شود. حضور کادر مشاوره و درمانی در مطب بهترین دکتر جراح سینه، موضوعی است که می‌تواند بر حقانیت وی مهر تائید بزند.

لازم به ذکر است که بخش اعظمی از مسیر درمان و بهبودی شما، به واسطه تیم مشاوره و کادر درمانی که در کنار متخصص عمل زیبایی سینه فعالیت دارند، رقم خواهد خورد. همچنین که یک جراح پلاستیک سینه در صورتی که تجربه زیادی در این زمینه داشته باشد، به مرور زمان به تکنیک و ابداعات خاص خود دست خواهد یافت. به عبارت بهتر، خلاقیت را چاشنی مهارت خود خواهد کرد.

· اخلاق، منش و سطح مهارت‌های ارتباطی

شاید اهمیت همین یک مورد به اندازه تمام گزینه‌های قبلی باشد! بهترین دکتر جراح سینه لازم است همواره در کنار بیمار خود باشد. یک جراح پلاستیک سینه با پیگیری‌هایی که از وضعیت بیمار خود انجام می‌دهد، دائماً در حال بررسی روند درمانی وی بوده و او را تنها نخواهد گذاشت. در واقع، سطح مهارت‌های ارتباطی و اخلاقی یک جراح پلاستیک سینه، به اندازه دانش و تخصص او در این زمینه مهم است. این نکته از دو جهت دارای اهمیت است:

  • اولین مورد این است که یک پزشک متخصص جراحی سینه، پیش از هر چیز لازم است از وضعیت بیمار خود به خوبی آگاه شود. این واقعیت که در ذهن بیمار چه می‌گذرد، انتظارات او چیست و چه توقعی از عمل دارد، باید کاملاً توسط پزشک روشن شود. از طرف دیگر، پزشک متخصص باید سطح انتظارات بیمار خود را با واقعیتی که در عمل وجود دارد، سنجیده و در صورت انتظارات غیرواقعی، نگاه بیمار خود را معطوف به واقعیات نماید.
  • دومین سطح اهمیت این موضوع، مراقبت‌ها و نگهداری‌هایی است که در دوران بعد از عمل جراحی سینه باید انجام شوند. یک پزشک متخصص جراحی پلاستیک سینه به خوبی می‌داند که مراقبت‌هایی که در دوران نقاهت و سال‌های بعد از آن باید صورت گیرد، تا چه اندازه در کسب نتیجه دلخواه بیمارش اهمیت دارد. از این رو، تیم مشاوره‌ای که همراه پزشک است، باید دائماً وضعیت بیمار را سنجیده و سلامتی او را به عنوان دغدغه خود در نظر داشته باشد.

چرا باید به دنبال بهترین دکتر جراح سینه باشیم؟

افرادی که قصد این را دارند که تغییراتی را در ظاهر سینه‌های خود انجام دهند، لازم است که همواره به دنبال بهترین‌ها باشند. اصولاً کسانی اقدام به انجام عمل‌های زیبایی می‌کنند که از استانداردهای سختگیرانه در وضعیت ظاهری خود برخوردارند. بنابراین، سخت اشتباه است که بخواهیم این وضعیت را نادیده گرفته و صرفاً برای اینکه کاری انجام داده باشیم، اقدام به سپردن بدن خود به تیغ جراحی کنیم!

کوچک کردن سینه یا بزرگ کردن با پروتز سینه‌ها، تصمیمی حیاتی و حساسی است که هر عقل سلیمی به خوبی می‌داند که باید به دنبال بهترین شخص برای انجام آن باشد. همچنین که جراحی سینه، از عمل‌های جراحی دشوار بوده و از آن‌جا که سینه‌ها نقشی حیاتی در بدن دارند، منطقی است که مدت زمان بیشتری را برای یافتن پزشک متخصص مجرب و بهترین انتخاب خود صرف نمائید. با انجام این کار می‌توانید مطمئن باشید که نتیجه عمل و تصمیم شما، رضایت طولانی‌مدت و پایداری برایتان به ارمغان خواهد آورد.

جراحی زیبایی سینه ها به چه طریقی صورت می‌گیرد؟

در کل، جراحی زیبایی سینه به دو دسته ترمیمی و زیبایی تقسیم می‌شود. نمی‌توان به طور دقیق و قطعی مشخص کرد که چه عمل‌هایی در حوزه ترمیم و کدامیک در بخش زیبایی قرار می‌گیرند؛ چرا که تشخیص این موضوع بسته به وضعیت بیمار دارد. ممکن است عملی که در یک بیمار تحت عنوان عمل زیبایی شناخته می‌شود، در شخصی دیگر به عنوان یک جراحی ترمیمی باشد. در صورتی که بخواهیم روش‌های مختلف جراحی زیبایی سینه را نام ببریم، به فهرست زیر برخواهیم خورد:

  • بزرگ کردن سینه‌ها (پروتز سینه)
  • کوچک کردن سینه‌ها (ماموپلاستی)
  • لیفتینگ سینه (ماستوپکسی)
  • تزریق ژل
  • تزریق چربی
  • بازسازی سینه
  • ترمیم پروتز
  • برداشت پروتز

با توجه به تشخیص پزشک، ممکن است یک یا چند مورد از عمل‌های جراحی فوق برای بیماران مختلف تجویز گردد. یک پزشک جراح سینه متخصص به خوبی می‌داند که انتظارات بیمارش چیست و با در نظر گرفتن روش‌هایی که بر آن‌ها مسلط است، بهترین گزینه‌ها را با در نظر گرفتن وضعیت مالی بیمار به وی پیشنهاد خواهد داد. حال که با ویژگی‌های بهترین پزشک جراح سینه آشنا شدیم، بد نیست بدانیم که در هر یک از فرآیندهایی که در عمل جراحی زیبایی سینه رخ می‌دهند، چه اتفاقی قرار است بیافتد!

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد روش تزریق چربی به سینه مطالعه مقاله تزریق چربی به سینه را پیشنهاد میکنیم.

· کوچک کردن سینه

افتادگی و سایز بزرگ سینه‌ها می‌تواند مشکلات بسیار برای خانم‌ها ایجاد نماید. درد در ناحیه گردن، عرق سوز شدن و مواردی از این دست می‌تواند از جمله عوارض بزرگی سینه‌ها باشد. ماموپلاستی یا کوچک کردن سینه‌ها به عملی گفته می‌شود که در طی آن، از بافت‌ چربی سینه‌ها برداشته شده و سایز آن را کوچکتر می‌نمایند.

· بزرگ کردن سایز سینه

عمل پروتز سینه، عمل جراحی است که در طی آن، از یک پروتز سیلیکونی برای کاشت در سینه‌ها استفاده می‌شود. پروتزها انواع مختلفی دارند که تشخیص نوع آن به عهده پزشک متخصص خواهد بود. با بررسی وضعیت بیمار و سطح سلامتی وی، پزشک جراح با ایجاد برش‌هایی در سینه، پروتزها را در محل مورد نظر قرار می‌دهد که در نتیجه آن، سینه‌های فرد بزرگتر از حالت عادی خواهد شد.

با توجه به تشخیص پزشک، ممکن است یک یا چند مورد از عمل‌های جراحی فوق برای بیماران مختلف تجویز گردد. یک پزشک جراح سینه متخصص به خوبی می‌داند که انتظارات بیمارش چیست و با در نظر گرفتن روش‌هایی که بر آن‌ها مسلط است، بهترین گزینه‌ها را با در نظر گرفتن وضعیت مالی بیمار به وی پیشنهاد خواهد داد. حال که با ویژگی‌های بهترین پزشک جراح سینه آشنا شدیم، بد نیست بدانیم که در هر یک از فرآیندهایی که در عمل جراحی زیبایی سینه رخ می‌دهند، چه اتفاقی قرار است بیافتد!

· لیفت سینه

در  عمل لیفت سینه یا عمل بالا بردن سینه ، سایز سینه‌ها تغییری نمی‌کند. در این روش، تنها بخش‌هایی از پستان که دچار افتادگی شده‌اند را برش داده و قسمت‌های باقیمانده را به بخش‌های فوقانی بدن می‌کشند. با انجام این کار، وضعیت افتادگی در سینه‌ها بهبود یافته و فرم بهتری به خود می‌گیرد. همچنین، در این عمل، هاله دور پستان نیز به قسمت‌های بالاتر بدن هدایت می‌شوند.

· بازسازی سینه

در بعضی از زنان، بنا به دلایل مختلف از جمله سرطان سینه، ممکن است تمام یا بخشی از سینه‌ها از بدن خارج شوند. عمل بازسازی سینه به منظور بازگرداندن وضعیت عادی سینه‌ها و اصلاح ظاهر آن‌ها انجام می‌شود. عمل تخلیه سینه که بیشتر در وضعیت ابتلا به سرطان سینه انجام می‌شود، به منظور جلوگیری از شیوع سرطان به دیگر بخش‌های بدن انجام می‌شود. جراحی ترمیمی سینه از جمله عمل‌های بسیار حساس است که انجام آن باید حتماً توسط پزشک متخصص مجرب انجام شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما باید با قوانین موافقت کنید.

جدیدترین مقالات

مقالات مرتبط

فهرست