زیبایی و فرم دهی چهره با لیپوماتیک صورت و گردن

لیپوماتیک صورت و گردن
جراحی صورت

جذابیت و زیبایی چهره تا حدی اهمیت دارد که باید برای آن تلاش کنید. انجام ورزش‌های منظم، رعایت رژیم غذایی مناسب و همچنین، اقداماتی مثل مراقبت و نگهداری از پوست، همگی موجب می‌شوند تا بهترین نتیجه را مشاهده کنید. لیپوماتیک صورت یا پیکرتراشی صورت یکی از روش‌های پرکاربرد برای فرم دهی به چهره است. برخی افراد به صورت ژنتیکی دارای صورت پر و غبغب هستند، برخی دیگر نیز به دلیل افزایش وزن دچار این مشکل شده‌اند، اما خوشبختانه عمل‌های زیبایی در علم پزشکی به کمک ما آمده است تا هر مدل چهره و گردن که داریم، بهبود بخشیم.

در این مقاله قصد داریم از مزایای لیپوماتیک صورت بگوییم و ضرورت پیکرتراشی صورت و مراقبت‌های پس از آن را بررسی کنیم.

اگر شما نیز مایل هستید اطلاعاتی در این زمینه کسب کنید، تا پایان همراه ما باشید.

در این مقاله با مطالب زیر آشنا میشوید:

لیپوماتیک صورت چگونه است؟

اگر بخواهید جذابیت چهره‌تان با از بین رفتن چربی‌های اضافی بیشتر شود، می‌توانید از تکنیک‌های جدید لیپوماتیک صورت استفاده کنید. پیکرتراشی صورت یا لیپوماتیک بهترین راهی است که به شما اجازه می‌دهد از شر چربی‌های تجمع شده در این ناحیه راحت شوید.

با استفاده از این تکنیک می‌توانید بدون بی هوشی عمومی و مشکلات متعدد جراحی‌های تهاجمی، زیبایی و جذابیت را تجربه کنید. معمولا استفاده از تکنیک‌های این‌چنینی در جراحی‌های زیبایی نیمه تهاجمی یا غیرتهاجمی، به شما شانس این را می‌دهد که بتوانید از طریق آسان‌ترین روش ممکن، جذابیت مدنظرتان را کسب کنید.

لیپوماتیک صورت با استفاده از دستگاه نوین انجام می‌شود و چربی‌های این ناحیه از صورت را تخلیه می‌کند. لوله کانولا با استفاده از یک برش کوچک در سطح پوست، وارد ناحیه زیرین آن می‌شود تا به محل تجمع چربی برسد. سپس، با ایجاد ارتعاش چربی‌های ناحیه غبغب، صورت و گردن تخلیه می‌شوند تا زیبایی و جذابیت داشتن صورت  و گردن لاغر به چشم آید. با کمک این تکنیک می‌توانید چربی‌های مقاوم به رژیم غذایی و ورزش را تحت تاثیر قرار دهید و دوباره جذاب‌تر از قبل باشید.

لیپوماتیک صورت چگونه است

چه افرادی کاندید لیپوماتیک صورت هستند؟

پیش از آن که برای انجام پیکرتراشی صورت اقدام کنید، باید بدانید که آیا کاندید خوبی برای این جراحی هستید یا خیر! اطلاع از این موضوع به شما کمک می‌کند تا بدانید نتیجه این جراحی برای شما خوب است یا بد! معمولا افرادی که صورت پر و تپل دارند، کاندید خوبی برای این جراحی محسوب می‌شوند؛ چرا که شانس لاغر شدن صورت و دیده شدن خط فک یا گردن باریک برای‌شان وجود دارد. افرادی که به دلیل ژنتیکی دارای صورت‌های گرد و پر هستند نیز، کاندید خوبی برای این جراحی محسوب می‌شوند. اگر در ناحیه صورت دچار عدم تقارن ناشی از تجمع چربی در هر طرف از صورت هستید، می‌توانید به وسیله لیپوماتیک صورت این شرایط را بهبود بخشید و تقارن مطلوبی در چهره ایجاد کنید. افرادی که دارای چربی در ناحیه غبغب هستند و این چربی با هیچ رژیم غذایی و ورزشی بهبود نیافته است، به کمک لیپوماتیک صورت می‌توانند جذابیت زیادی را تجربه کنند و از نتیجه آن لذت ببرند. افرادی که دارای پوست با قابلیت جوانسازی و انعطاف هستند، می‌توانند از موهبت لیپو صورت استفاده کنند. افرادی که پوست ارتجاعی دارند و سن و سال نسبتا بالایی ندارند، می‌توانند به کلاژن سازی پوست و کاهش ریسک افتادگی آن امیدوار باشند.

مزایای لیپوماتیک صورت

همیشه اطلاع از مزایای عمل‌های جراحی، برای ما انگیزه می‌شود تا نسبت به اقدام جدی‌تر عمل کنیم. مزایای لیپوماتیک صورت کم نیست. به شما اجازه می‌دهد تا شرایطی خاص را تجربه کنید و از آن لذت ببرید. در ادامه به مزایای لیپوماتیک صورت اشاره می‌کنیم:

  • از بین بردن غبغب و ایجاد جذابیت در چهره پس از لیپوماتیک
  • نمایان کردن خطوط فکی پس از لیپوماتیک صورت و غبغب
  • ایجاد جوانسازی مطلوب در چهره و پوست افراد بعد از لیپوماتیک
  • بهبود افتادگی پوست و تحریک پوست به کلاژن سازی
  • بهبود جذابیت و زیبایی چانه و ناحیه زیرین آن
  • لاغر شدن صورت و ایجاد جذابیت و زیبایی ظاهری
  • بهبود ظاهر گردن و نشان دادن لاغری و بلندی آن

با انواع لیپوماتیک صورت آشنا شوید!

حتما به عنوان یک کاندید جدی در زمینه لیپوماتیک صورت یا پیکرتراشی صورت، تمایل دارید که اطلاعاتی در خصوص انواع این جراحی کسب کنید. اطلاع از انواع روش‌های لیپوماتیک که زیبایی صورت را رقم می‌زنند، یکی از مهم‌ترین موضوعاتی است که باید بدانید. در ادامه با انواع روش‌های لیپو آشنا خواهید شد.

  1. لیپوماتیک چانه: یکی از تکنیک‌های مهم برای افرادی است که دارای چربی در ناحیه چانه هستند. معمولا این افراد به دلیل داشتن چانه به اصطلاح گوشتی، دچار تغییر فرم صورت هستند. جلو به نظر رسیدن فک و ازبین رفتن تناسب در صورت، از جمله مشکلاتی است که این سبک چانه ایجاد می‌کند. به همین دلیل لیپوماتیک صورت در ناحیه چانه روشی است که می‌تواند جذابیت چهره را افزایش دهد.
  2. لیپوماتیک گونه: در تناسب چهره افراد، گونه یکی از موثرترین پارامترهایی است که به شدت مورد توجه قرار می‌گیرد. زیبایی و جذابیت گونه‌ها می‌تواند چهره افراد را متحول کند. داشتن خط گونه یا تفکیک گونه می‌تواند برجستگی مطلوبی در آن به نمایش بگذارد.
  3. لیپوماتیک گردن: بسیاری از افراد دارای تجمع چربی در ناحیه گردن هستند. همین موضوع موجب می‌شود تا گردن بیش از اندازه کوتاه به نظر برسد و زیبایی لباس کاملا تحت تاثیر آن قرار گیرد. اما خوشبختانه، برای داشتن یک گردن باریک و بلند، تنها یک لیپوماتیک صورت و گردن احتیاج خواهید داشت. در این پروسه پزشک متخصص با کمک دستگاه لیپوماتیک تلاش می‌کند تا چربی‌های تجمع یافته را تخلیه کند.
لیپوماتیک گونه

چگونه بهترین نتیجه از لیپوماتیک صورت را مشاهده کنید؟

یکی از دغدغه‌های مهمی که افراد کاندید انجام عمل لیپوماتیک دارند،‌ دستیابی به بهترین نتیجه از انجام عمل جراحی است. ناحیه صورت از نواحی بسیار حساس لیپوماتیک محسوب می‌شود؛ چرا که هر گونه ناهمواری، دفرمگی و مشکلات این‌چنینی که در سطح بدن چندان مشخص نیست، در ناحیه صورت بسیار به چشم می‌خورد. به همین دلیل، لازم است تا لیپوماتیک صورت توسط پزشک متخصص و باتجربه‌ای لیپوماتیک انجام شود.

عدم توجه به این نکته می‌تواند عوارض ناخوشایندی برای‌تان داشته باشد. سعی کنید تحقیق کافی در انتخاب پزشک را در اولویت قرار دهید. از دوستان و اطرافیانی که تجربه مشابه داشته‌اند، تحقیق کنید و لیستی از پزشکان کاندید تهیه کنید. سپس، اطلاعات لازم در خصوص پزشکان این لیست به دست آورید و سعی کنید غربالگری دقیقی داشته باشید.

پس از اتمام این مرحله احتمالا پزشکان به دو الی سه گزینه تغییر خواهند کرد. شما می‌توانید در این مرحله با تماس تلفنی، وقت مشاوره حضوری بگیرید و حضورا به مطب مراجعه کنید. در این زمان طلایی، فرصت دارید تا افراد با تجربه مشابه در مطب هر پزشک را کشف کنید و از آن‌ها در خصوص تجربه عمل لیپوماتیک صورت سوال کنید. تجربه افراد، نشان دهنده کیفیت عملکرد پزشک شما است. دیدن نمونه کارهای واقعی، بدون روتوش و ویدئویی می‌تواند گزینه خوبی باشد تا بدانید سبک عملکرد پزشک مطابق با انتظار شما است یا خیر!

بعد از این مرحله و شرکت در مشاوره حضوری، می‌توانید سوالات‌تان از پزشک را جویا شوید و ارزیابی عملکرد پزشک را انجام دهید. میزان احساس مسئولیت پزشک در مقابل مراجعه کننده و همچنین، حوصله پاسخ‌گویی و قانع کردن شما برای تکنیک‌های موردنیاز و تمام این جزییات در کنار قیمت لیپوماتیک صورت می‌تواند تعیین کننده باشد. پس از پایان این جلسات می‌توانید روشن بینانه‌تر تصمیم بگیرید.

درباره زایمان طبیعی بعد از عمل زیبایی شکم یا امکان باردار شدن بعد از آن، نگران هستید؟ اگر پاسختان مثبت است مطالعه مقاله زایمان طبیعی بعد از عمل زیبایی شکم را از دست ندهید.

مراقبت‌های بعد از عمل لیپوماتیک صورت و گردن

  • مصرف به موقع داروهای تجویزشده خصوصا آنتی بیوتیک‌ها راس زمان مقرر
  • توجه به پروتکل‌های بهداشتی پانسمان محل زخم‌ها تا زمان بهبودی کامل
  • استفاده مکرر از گن مخصوص برای کاهش تورم و نتیجه بهتر لیپو صورت
  • عدم مصرف نمک و تغذیه مناسب جهت کاهش تورم و تسریع بهبودی زخم
  • استفاده از گن حداقل تا ۳ هفته پس از انجام عمل
  • عدم انجام کارهای سنگین و مراقبت کامل تا بهبودی
مراقبت‌های بعد از عمل لیپوماتیک صورت

برای آشنایی با لیپوماتیک زیر بغل و سینه اضافی این مقاله را از دست ندهید.

دوره درمان زیبایی و فرم دهی صورت با لیپوماتیک

یکی از مهم‌ترین موضوعاتی که افراد کاندید عمل لیپوماتیک چهره باید در خصوص آن اطلاعات کسب کنند، چگونگی گذراندن دوره درمان است. زمانی که وقت عمل‌تان را فیکس می‌کنید، باید اقدامات پیش از عمل را انجام دهید. سپس، در محل مطب یا بیمارستان حاضر شوید.

این عمل به دلیل نیمه تهاجمی بودن، هیچ احتیاجی به انجام در بیمارستان ندارد و اکثر پزشکان در مطب های تخصصی اقدام به انجام آن می‌کنند. مدت زمان عمل بسته به نوع آن متفاوت است. برای لیپوماتیک صورت حدود ۱ ساعت زمان احتیاج است تا پزشک با دقت و ظرافت اقدام به انجام آن کند.

پیکرتراشی صورت پس از اتمام، نیازمند مراقبت و ساپورت توسط گن مخصوص خواهد بود. به همین دلیل، پزشک از شما درخواست می‌کند تا گن تهیه شده را همراه خود به اتاق عمل مطب ببرید. با اتمام عمل پزشک از پدهای بهداشتی و پانسمان سطحی استفاده می‌کند تا گن مخصوص را دور صورت‌تان قرار دهد.

معمولا اگر لیپوماتیک صورت کرده باشید و ناحیه غبغب درگیر باشد، گن شما از زیر چانه تا بالای سرتان قرار می‌گیرد. برخی گن‌های لیپو صورت وجود دارند که یک بخش برای فیکس شدن در پشت سر در آن‌ها تعبیه شده است تا ناحیه گردن نیز محکم شود. از این گن‌ها برای پیکرتراشی صورت که شامل لیپو گردن باشد، استفاده می‌گردد. حدود ۲ الی ۴ روز زمان احتیاج دارید تا استراحت کنید، داروهای تجویز شده را مصرف و مراقبت‌های لازم را دنبال کنید.

قیمت لیپوماتیک صورت

یکی از پارامترهای تعیین کننده‌ای که افراد کاندید پیکرتراشی صورت پیوسته به دنبال آن هستند، یافتن قیمت لیپوماتیک صورت است. معمولا هزینه لیپوماتیک براساس تخصص و تجربه پزشک و همچنین، کیفیت و مدرن بودن تکنولوژی دستگاه لیپوماتیک مشخص می‌شود. خدمات جانبی که در مطب ارائه می‌شود، میزان رسیدگی پرسنل و همچنین محل قرارگیری مطب، می‌تواند در تعیین هزینه نهایی دخیل باشد. به همین دلیل لازم است تا در جلسه مشاوره پس از معاینه، از پزشک هزینه لیپوماتیک صورت را جویا شوید تا شفاف تصمیم بگیرید.

خلاصه مطلب

یکی از عمل‌های جراحی زیبایی که به صورت ساده و سرپایی انجام می‌شود، عمل لیپوماتیک صورت است. این جراحی که به پیکرتراشی صورت شناخته می‌شود، در نواحی گونه، غبغب و گردن انجام می‌گردد. زیبایی و جذابیت چهره در صورت انجام عمل توسط پزشک متخصص و باتجربه به بهترین شکل نشان داده می‌شود. پس سعی کنید با درک نکات ذکر شده بهترین پزشک متخصص را انتخاب کنید تا از نتیجه آن رضایت کافی داشته باشید.

سوالات متداول لیپوماتیک صورت و گردن

آیا نتیجه لیپوماتیک صورت دائمی است؟
آیا لیپو صورت می‌تواند موجب لیفت غبغب شود؟
لیپو صورت برای افراد بالای ۵۰ سال مناسب است؟
آیا نتیجه لیپوماتیک صورت دائمی است؟

معمولا لیپو صورت با تخلیه چربی‌ها می‌تواند زیبایی چند برابری برای‌تان ایجاد کند. اما نتیجه لیپوماتیک صورت در شرایطی که وزن شما تغییری نداشته باشد و دچار اضافه وزن نشوید، ثابت و ماندگار خواهد بود. تنها زمانی این نتیجه تغییر می‌کند که شما دچار اضافه وزن شوید یا مراقبت‌های لازم بعد از عمل را انجام نداده باشید.

آیا لیپو صورت می‌تواند موجب لیفت غبغب شود؟

خیر، لیپوماتیک صورت یا پیکرتراشی صورت تنها به تخلیه چربی از ناحیه صورت و غبغب می‌پردازد و هر گونه لیفت برای پوست افتاده این ناحیه، باید به کمک جراحی انجام شود.

لیپو صورت برای افراد بالای ۵۰ سال مناسب است؟

اگر پوست خاصیت ارتجاعی خود را حفظ کرده باشد می‌توانید در هر سن و سالی پیکرتراشی صورت را انجام دهید. اما برای افرادی که پوست کلاژن سازی مناسبی نداشته باشد، ریسک بروز افتادگی پوست وجود خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما باید با قوانین موافقت کنید.

جدیدترین مقالات

مقالات مرتبط

فهرست