عمل زیبایی سیکس پک کردن شکم

عمل زیبایی سیکس پک کردن شکم
جراحی زیبایی اندام
خلاصه مقاله
خلاصه مقاله

عمل زیبایی سیکس پک کردن شکم

امروز میخوایم در مورد یکی از آرزوهای آقایون و جذابیت‌هایی که خانوم‌ها عاشقشن صحبت کنیم. داشتن اندام متناسب برای خانم‌ها و آقایون یکی از رویاهاییه که برای عده‌ای دست یافتنی و برای عده‌ای خیلی دور و دست نیافتنیه. اما این روزها با پیشرفت علم و تکنولوژی در پزشکی، این رویا برای هیچ‌کس محال نیست. شما به راحتی میتونین اندام متناسب و شکم سیکس پک شده را، داشته باشید. براتون جالبه نه؟

پس با دقت به حرفام گوش بدید.

پیکرتراشی با دستگاه لیپوماتیک و یا اولترازد، جدیدترین روش برای خلاص شدن از شر چربی‌های بدن است. در این روش، تمامی چربی‌های اضافی و موضعی به کمک دستگاه، شکسته میشن و به‌صورت مایع از بدن خارج میشن. اگر برای خارج کردن چربی‌ها و شکستن بافت اونها، از دستگاه لیپوماتیک استفاده بشه، باید به‌وسیله لوله مخصوص دستگاه و عقب و جلو کردن لوله، بافت چربی شکسته بشه و از طریق لوله تخلیه بشه. این چربی‌ها زنده هستند و شما میتونین از اون‌ها برای تزریق در نواحی دیگه بدنتون استفاده کنید.

اما با دستگاه اولترازد چطور میشه به اندام فرم داد و سیکس پک ایجاد کرد؟

جالبه بدونین این دستگاه از تکنولوژی امواج صوتی استفاده می‌کنه و دیگه خبری از اون لوله مخصوص و عقب و جلو کردنش مابین چربی‌ها نیست. با کمک فناوری اولتراسوند، می‌توان سلول‌های چربی رو به مایع تبدیل و با ماساژ دادن و یا از طریق لوله مخصوص، از بدن خارج کرد.

با کمک این دستگاه‌های پیشرفته که عوارض پیکرتراشیو به کم‌ترین میزان خودش رسوندن، میشه عمل زیبایی سیکس پک کردن شکمو با خیال راحت انجام بدید.

در روش استاندارد سیکس پک کردن شکم، کافیه رژیم بگیرید و حجم چربی‌های این ناحیه از بدنتون کاهش بدید تا به کمک پیکرتراشی، به اندک چربی‌های باقی‌مونده شکل و فرم بدید.

در روش غیراستاندارد، چربی‌های ناحیه سیکس پک، برش میخوره! این روش چندان توصیه نمیشه چون حجمی از چربی در این ناحیه فرم میگیره که بلافاصله بعد از کمی اضافه وزن، به حالت اولیه خودش برمیگیرده و یا خیلی نافرم خودشو نشون میده!

پس سعی کنید از روش استاندارد برای سیکس پک شکم استفاده کنید و حسابی به جذابیت‌هاتون اضافه کنید. این جراحی برای خانم‌ها و آقایون انجام میشه و آقایون طرفدار پر و پا قرص اون هستند.

عمل زیبایی سیکس پک کردن شکم که در آقایان طرفدار زیادی دارد، توسط دستگاه لیپوماتیک و یا اولترازد انجام می‌شود. این دستگاه‌ها بر پایه لیپوساکشن کار می‌کنند اما فناوری پیشرفته‌تری دارند و عوارض عمل را نیز کاهش داده‌اند. جراحی شکم شش تکه نوعی عمل پیکرتراشی است که در آن به بافت‌های چربی شکم، فرم شش تکه داده می‌شود. به این شکل در یک جلسه عمل لیپوماتیک، پوست شکم حالت سیکس پک به خود می‌گیرد.

هدف از انجام عمل پیکرتراشی و لیپوماتیک در واقع فرم دادن به اندام‌های بدن و متناسب کردن آن‌ها است. برای این کار بافت‌های چربی اضافی از زیر پوست خارج می‌شود تا اندام‌ها لاغر شوند. همچنین چربی خارج شده از بدن را می‌توان به دیگر بخش‌های بدن تزریق کرد. به این صورت می‌توان شکل و اندازه اندام‌های مختلف را تا حدی تغییر داد.

باید اشاره کرد که عمل زیبایی سیکس پک یک جراحی استاندارد نیست و انجام آن توصیه نمی‌شود. در واقع برش‌های نواری که در چربی شکم داده می‌شود و یا چربی اضافی که به شکم تزریق می‌شود، پس از مدتی از بین می‌روند. به همین دلیل پس از مدت کوتاهی شکم حالت و شکل قبلی خود را باز می‌یابد. تنها راه رسیدن به یک شکم شش تکه واقعی و ماندگار، ورزش است. نتیجه عمل زیبایی سیکس پک کردن شکم با تغییر فرم در بافت چربی، ماندگار نیست.

البته در برخی موارد با کمک لیپوماتیک می‌توان به شکم شش تکه ماندگاری رسید؛ آن هم زمانی است که فرد با کمک ورزش و تمرینات بدنی، عضلات شکم خود را شش تکه می‌کند اما وجود مقداری بافت چربی آب نشده روی ماهیچه‌های شکم، اجازه دیده شدن فرم سیکس پک را نمی‌دهد. در چنین مواردی می‌توان با لیپوماتیک شکم، چربی‌های اضافی را بیرون کشید تا فرم شش تکه عضلات، از زیر پوست خود را به خوبی نشان دهد.

عمل زیبایی سیکس پک کردن شکم

لاغر شدن با رعایت رژیم غذایی و ورزش کردن معمولا کار دشواری است. آب شدن و از دست دادن چربی‌های شکم و پهلو نیز یکی از سخت‌ترین بخش‌ها در فرایند لاغری و رسیدن به اندام متناسب است. در این میان، تلاش برخی افراد برای رسیدن به یک شکم خوش فرم و شش تکه، بی‌نتیجه می‌ماند.

در چنین مواردی عمل زیبایی سیکس پک می‌تواند برای رسیدن به یک شکم خوش فرم، راه‌گشا باشد. الیته دو نوع پیکرتراشی و یا لیپوماتیک برای رسیدن به شکم سیکس پک وجود دارد: روش استاندارد و ماندگار و همچنین روش غیر استاندارد و کوتاه مدت.

در عمل زیبایی سیکس پک با روش ماندگار و استاندارد، نخست فرد به تقویت عضلات شکم می‌پردازد و سپس با کمک لیپوماتیک و خارج کردن چربی اضافی شکم، فرم شش تکه عضلات از زیر پوست به خوبی نمایان می‌شود.

اما در جراحی شش تکه کردن شکم با روش غیر استاندارد که البته چندان توصیه نمی‌شود، چربی‌های زیر پوست شکم به صورت خطی یا نواری برش می‌خورد تا حالت شش تکه پیدا کند. اگر حجم این لایه چربی‌ روی عضلات شکم چندان زیاد نباشد، می‌توان مقداری چربی نیز به هر کدام از شش تکه‌ی ایجاد شده تزریق کرد تا فرم سیکس پک شکم بهتر دیده شود.

انواع مختلف عمل سیکس پک

امروزه عمل سیکس پک به‌منظور ایجاد فرم ایده‌آل برای بدن و حذف چربی موضعی در انواع روش‌های مختلف انجام می‌شود. این روش‌ها با توجه به وضعیت جسمانی، نوع فرم و میزان چربی شکم افراد می‌تواند متفاوت باشد. در این راستا پزشک معالج، در جلسه معاینه، بهترین روش انتخابی خود را با توجه به وضعیت بدنی فرد مشخص می‌کند. به طور کلی، عمل سیکس پک، به سه روش رایج زیر صورت می‌گیرد که در ادامه به بررسی کامل هر یک از آن‌ها پرداخته شده است:

  • لیپوماتیک
  • لیپولیز
  • ابدومینوپلاستی

عمل سیکس پک با روش لیپوماتیک

روش لیپوماتیک به‌‌عنوان اولین عمل زیبایی مخصوص اندام شناخته می‌شود. در این روش از جراحی، ابتدا فرم مورد نظر به کمک ماژیک روی بدن افراد کشیده می‌شود تا با استفاده از تصویربرداری و اسکن، نقاطی که باید فاقد چربی باشند، مشخص شوند. سپس، چربی بخش‌های شناسایی شده به کمک امواج اینفراسونیک حرارت دیده، شکسته و ذوب می‌شوند. خارج‌سازی چربی‌های آب شده از زیرپوست به کمک کانولا صورت می‌گیرد و مجددا از همین چربی‌های آب شده برای فرم دهی و ایجاد سیکس پک استفاده می‌شود؛ اما توجه داشته باشید که روش لیپوماتیک نیز مزایایی را به همراه خواهد داشت.

صرف زمان کم برای انجام عمل و عدم اتلاف وقت، کاهش اختلال در اعضای داخلی و سیستم عصبی بدن، عدم برش پوست بدن و نبود جای زخم، حذف چربی‌های اضافی شکم و فرم دهی سریع آن، بازسازی و جوان‌سازی پوست، دست‌یابی به بدنی ورزیده و عضلانی در کوتاه‌ترین زمان ممکن بخشی از مزایای موجود در عمل سیکس پک با روش لیپوماتیک به شمار می‌رود.

عمل سیکس پک با روش لیپولیز

عمل سیکس پک با روش لیپولیز یک راه هموار و آسان برای رهایی از هر گونه چربی‌های اضافی شکم است. به کمک این روش می‌توان با ایجاد بی‌حسی موضعی، یک شکم سیکس پک و عضلانی ساخت. در واقع، عمل سیکس پک با استفاده از روش لیپولیز، یک جراحی کم تهاجمی و ورزشی است. یعنی مقداری از چربی‌های اضافی شکم از طریق کانولا شکسته و خارج می‌شوند و مابقی چربی‌های اضافه باقی‌مانده در طی دوره‌های ورزشی برنامه‌ریزی شده و مناسب، آب می‌شوند که این فرآیند به کمک افزایش میزان متابولیسم بدن تنظیم می‌شود. جراحی سیکس پک با روش لیپولیز نسبت به سایر روش‌های موجود کمترین عوارض جانبی را به همراه دارد و هیچ‌گونه کبودی و التهابی ایجاد نمی‌کند. متخصصان زیبایی در عمل لیپولیز پروسه جراحی را با استفاده از به‌روزترین تکنیک‌ها پیش می‌برند تا بیمار با عوارض کمتری مواجه شود.

عمل سیکس پک با روش ابدومینوپلاستی

این روش بیشتر برای افرادی که پوستی شل و افتاده‌ای دارند، مناسب است؛ چرا که در این روش از جراحی سیکس پک، چربی و پوست‌های اضافی شکم از زیر ناف برش خورده و برداشته ‌می‌شوند. جراح، با فاکتور گیری از شرایط جسمانی بیمار، سن، میزان مقاومت بدنی و میزان چربی و پوست اضافی بدن بیمار از بین ابدومینوپلاستی کامل، ابدومینوپلاستی دوره‌ای و مینی ابدومینوپلاستی مناسب‌ترین روش جراحی را انتخاب کرده و به انجام آن می‎پردازد.

توجه داشته باشید که در عمل سیکس پک با روش ابدومینوپلاستی، چربی و پوست‌های اضافی بدن به‌صورت هم‌زمان برش داده شده و حذف می‌شوند. همچنین، از مزایای این عمل، می‌توان به کاهش سایز در سریع‌ترین زمان ممکن، حذف برآمدگی شکم، پوست و چربی‌های اضافی بدن، تاثیر چشمگیر جراحی در اولین جلسه، صاف سازی پوست به دلیل کشش آن و همچنین، رفع شل شدگی پوست نیز اشاره کرد.

ماندگاری روش غیر استاندارد عمل زیبایی سیکس پک

باید اشاره کرد که عمل زیبایی سیکس پک با برش دادن چربی شکم، یک جراحی استاندارد نیست و چندان توصیه نمی‌شود. البته این عمل هیچ عارضه یا مشکل خاصی برای فرد ایجاد نمی‌کند اما بر خلاف دیگر روش‌های پیکرتراشی و لاغری با جراحی، ماندگاری بالایی ندارد.

در واقع وقتی شما با کمک لیپوماتیک و تخلیه چربی اضافی، شکم و پهلوها و یا دیگر بخش‌های بدن خود را لاغر می‌کنید، اگر پس از جراحی رژیم غذایی خود را رعایت کنید و منظم ورزش کنید، می‌توانید اندام خود را در حالت ایده‌آل و خوش فرم نگه دارید. اما وقتی با تغییر شکل بافت چربی شکم، عمل زیبایی سیکس پک کردن را انجام می‌دهید، پس از مدتی شکم شما حالت شش تکه خود را از دست می‌دهد. اگر می‌خواهید با عمل زیبایی سیکس پک، به یک شکم شش تکه و ماندگار برسید بهتر است از روش استاندارد استفاده کنید.

اتاق عمل جراحی شکم توسط دکتر نجف بیگی

روش استاندارد عمل زیبایی سیکس پک

در روش ماندگار و اصولی عمل زیبایی سیکس پک، هدف این نیست که بافت‌های چربی شکم به شکل شش تکه برسد؛ بلکه باید ماهیچه‌های شکم شش تکه شود. سپس بافت‌های چربی اضافی از روی آن‌ها کنار برود تا فرم سیکس پک در شکم به خوبی نمایان گردد.

متاسفانه در کنار ورزش و تمرینات مختلف و همچنین رژیم غذایی مناسب، ژنتیک هم یکی دیگر از عوامل رسیدن به یک شکم سیکس پک خوب و خوش فرم است. در این میان برخی افراد هرچقدر هم که به تمرینات ورزشی خود ادامه می‌دهند، همچنان مقداری بافت چربی اضافی در شکم باقی می‌ماند که نمی‌گذارد عضلات شکم از زیر پوست خودشان را نشان دهند. برای این دسته افراد، انجام لیپوماتیک یا اولترازد در رسیدن به یک شکم سیکس پک بسیار مفید خواهد بود.

در چنین حالتی، شکم سیکس پک از ماندگاری بالایی برخوردار است. ورزش و رژیم غذایی مناسب از تشکیل بافت اضافی چربی در شکم جلوگیری می‌کند تا همیشه فرم شش تکه عضلات شکم از زیر پوست نمایان باشد.

دستگاه انجام عمل زیبایی سیکس پک

لیپوماتیک

در این روش، بافت‌ها و چربی‌های شکم نخست خورد می‌گردد تا به ذره‌های ریز تبدیل شود. سپس توسط دستگاه بیرون کشیده می‌شود. برای خورد کردن بافت‌های چربی، فشار و ضربه‌های فیزیکی به کار گرفته می‌شود.

دستگاه لیپوماتیک با دارا بودن پمپ و کمپرسور قدرتمند، هوای پرفشار تولید می‌کند. با کمک جریان هوای فشرده، بخش‌های مکانیکی کانولا حرکت می‌کند. کانولا لوله‌ای است که وارد بدن می‌شود و به حرکت درمی‌آید تا چربی‌ها را خورد کند و بیرون بکشد. این لوله باریک و بلند از جنس استیل ضد زنگ ساخته می‌شود.

کانولا پس از ورود به زیر پوست، با چرخش، دوران، بالا و پایین رفتن و همچنین حرکات رفت و برگشتی و عقب و جلو کردن، یک مسیر مارپیچی را در میان بافت‌های چربی طی می‌کند تا آن‌ها را خورد کند. سپس با کمک سوراخ‌هایی که در نوک خود دارد، چربی له شده را بیرون می‌مکد. از آنجایی که این چربی با بدن فرد هم‌دما می‌باشد، سوزانده نشده و تغییر عمده‌ای نیز در ساختار آن ایجاد نشده است، می‌توان از آن برای تزریق به دیگر نقاط بدن بهره برد.

دستگاه لیپوماتیک برای عمل زیبایی سیکس پک

از مزیت‌های عمده لیپوماتیک این است که لیفت و شکل دادن به پوست پس از آن، راحت تر است چراکه پوست حالت صاف و یک دست پیدا می‌کند. خطر آمبولی و ایجاد بافت متراکم چربی نیز در این روش بسیار پایین است. همچنین ورم، کبودی، درد، ترشحات پس از عمل و همچنین خستگی و کوفتگی پس از عمل نیز در لیپوماتیک از روش‌های قدیمی‌تر کمتر خواهد بود.

لیپوست

دستگاه لیپوست نیز مانند دستگاه لیپوماتیک، با کمک حرکات فیزیکی، بافت چربی را خورد می‌کند. در لیپوست، لوله تخلیه چربی با جلو و عقب رفتن، چربی را به ذرات کوچک بدل می‌سازد تا قابل مکش باشد. به دلیل زنده بودن چربی خارج شده در این روش، می‌توان آن را به دیگر نقاط بدن تزریق نمود. در لیپوست نسبت به لیپوماتیک می‌توان حجم چربی بیشتری را خارج کرد.

اولترازد

در روش اولترازد، امواج صوتی چربی‌ها را خورد می‌کند. درواقع دیگر از حرکات و ضربه‌های فیزیکی خبری نیست. با کمک فناوری نوین اولتراسوند، سلول‌های چربی در مقیاس میکروسکوپی مرتعش می‌شوند. سپس دیواره بافت چربی پاره می‌شود و چربی به جریان در می‌آید. می‌توان این چربی را حتی با فشار دست و ماساژ دادن پوست، از بدن خارج کرد. البته اگر میزان چربی خورد شده زیاد باشد، بنا به تشخیص جراح چربی توسط دستگاه بیرون کشیده می‌شود تا زودتر از بدن خارج شود.

آیا عمل زیبایی سیکس پک، برای همه قابل انجام است؟

همواره بر این نکته تاکید می‌شود که لیپوماتیک و عمل‌های زیبایی و لاغری در کنار یک سبک زندگی درست مانند ورزش منظم و تغذیه سالم، می‌تواند به شما برای رسیدن به یک اندام متناسب کمک کند. اگر شما تمایل دارید که با جراحی به یک شکم شش تکه برسید بهتر است موارد زیر را مورد توجه قرار دهید:

  • نخست اینکه سن شما باید بالای ۱۸ سال باشد و از سلامت عمومی برخوردار باشید. در صورت ابتلا به بیماری‌هایی مانند دیابت، بیماری‌های قلبی و عروقی و یا مصرف داروهای خاص، باید جراح متخصص در مورد شما نظر بدهد.
  • دوم اینکه خاصیت الاستیک پوست و عدم افتادگی پوست در بهتر شدن نتایج عمل زیبایی سیکس پک بسیار موثر است. هرچه خاصیت کشسانی پوست شما بهتر باشد، لیپوماتیک و پیکرتراشی برای شما نتیجه بهتری به همراه خواهد داشت.
  • سوم اینکه باید با کمک ورزش و رعایت رژیم تغذیه‌ای مناسب، وزن خود را تا جای ممکن کاهش دهید و سپس ثابت نگه دارید. ۶ ماه پیش از جراحی باید وزن شما به حد مناسب رسیده باشد و دیگر تغییر نکند. درواقع کسانی که بیشتر از ۳۰ % اضافه وزن دارند، گزینه مناسبی برای عمل لیپوماتیک و عمل زیبایی سیکس پک نمی‌باشند. همچنین پس از جراحی شکم شش تکه نیز باید وزن خود را ثابت نگه دارید.
  • و در آخر باید به ممنوعیت استفاده از دخانیات و نوشیدنی‌های الکلی اشاره شود. یک ماه قبل از جراحی و چند ماه پس از عمل، نباید نیکوتین یا الکل مصرف شود. در غیر این صورت احتمال خونریزی هنگام جراحی و همچنین رضایت‌بخش نبودن نتیجه عمل، وجود دارد.

مراقبت‌های عمل زیبایی سیکس پک

چه از روش استاندارد و برداشتن همه چربی‌های اضافی بهره ببرید و چه بخواهید با تغییر شکل چربی‌های شکم، به سیکس پک برسید، باید مواردی را پیش از عمل و پس از جراحی رعایت کنید. دقت به این نکات، عوارض جراحی را کاهش می‌دهد و شما را زودتر به نتیجه دلخواه می‌رساند.

نکات پیش از جراحی سیکس پک کردن شکم

  • دو هفته تا یک ماه پیش از جراحی، مصرف دخانیات، الکل و همچنین داروهای ضد انعقاد خون مانند آسپرین ممنوع است.
  • شب پیش از جراحی حمام کنید.
  • صبح جراحی ناشتا باشید.
  • یک نفر از دوستان یا بستگان خود را در بیمارستان یا مرکز جراحی به همراه داشته باشید.
  • روز جراحی همه مدارک و نتایج آزمایش‌های خود را به همراه داشته باشید.
اگر پزشک به شما گن طبی توصیه کرده، با خود همراه داشته باشید.

مراقبت‌های پس از عمل زیبایی سیکس پک

  • لیپوماتیک معمولا چندان درد ندارد و به زودی همان درد اندک نیز رفع می‌شود؛ با این حال برای کنترل درد، می‌توانید از مسکن استفاده کنید.
  • همچنین برای جلوگیری از خطر عفونت، ممکن است جراح برای شما آنتی‌بیوتیک تجویز کند که باید سر ساعت مصرف نمایید.
  • حمام کردن، ورود آلودگی به درون زخم و خطر عفونت داخلی را افزایش می‌دهد. تا ۳ روز پس از عمل زیبایی سیکس پک نباید حمام کنید.
  • وجود تورم و کبودی پس از جراحی کاملا طبیعی است و به مرور از بین می‌رود. همچنین خروج ترشحات بدن نیز به کاهش تورم شکم کمک خواهد کرد.
  • اگر جراح برای شما گن طبی تجویز کرده ‌است، طبق دستور العمل وی همیشه آن را بپوشید. این گن به کاهش ورم شکم، جلوگیری از ورم بیشتر و همچنین خوش فرم شدن شکم، کمک می‌کند. به سادگی می‌توانید این گن را زیر پیراهن‌های کمی گشادتر بپوشید و به سر کار خود بروید.
  • مصرف نمک باید تا یک ماه کاهش پیدا کند. از سوی دیگر آب و مایعات، میوه و سبزی و ماهی به بهبود زودتر شما کمک خواهد کرد. همچنین میوه آناناس و کیوی در زودتر خوب شدن جای بخیه و زخم جراحی بسیار موثر خواهد بود.
  • ۲ تا ۳ هفته پس از عمل زیبایی سیکس پک کردن شکم، انجام هرگونه فعالیت سنگین بدنی و ورزش کردن ممنوع است. پس از آن نیز با نظر جراح خود می‌توانید حرکات ورزشی و استخر رفتن را از سر بگیرید.
  • با این حال هر روز باید مقداری راه بروید چرا که استراحت مطلق نیز کاملا ممنوع است. تحرک و فعالیت بدنی کم مانند راه رفتن ملایم، به تخلیه مایعات و ترشحات درون شکم کمک می‌کند.

برای رسیدن به یک شکم شش تکه، عمل زیبایی سیکس پک راه حل سریع و بدون عارضه‌ای است. اگر حجم چربی‌های شکم زیاد است و شما نیز نتوانستید با کمک ورزش به نتیجه دلخواه برسید، می‌توان چربی‌های شکم را به صورت خطی برش داد و فرم سیکس پک را ایجاد کرد. البته این روش استاندارد نیست و ماندگاری چندانی ندارد. به همین دلیل نیز توصیه نمی‌شود.

پیشنهاد می‌شود با کمک ورزش و رژیم غذایی مناسب، عضلات شکم خود را شش تکه کنید. سپس با کم لیپوماتیک و دیگر روش‌های پیکرتراشی، چربی‌های باقی مانده در زیر پوست شکم را خارج نمایید تا فرم سیکس پک ماهیچه‌های شکم شما نمایان شود. در این حالت می‌توان گفت که لیپوماتیک در کنار ورزش، یک شکم سیکس پک ماندگار و مناسب برای شما به ارمغان آورده است.

بهترین تغذیه بعد از عمل جراحی سیکس پک چیست؟

همان‌طور که می‌دانید، در عمل سیکس پک، فرآیندی در راستای فرم دهی چربی‌های شکم انجام می‌شود. در نتیجه، بعد از عمل، فرد، باید توجه بسیاری به تناسب ‌اندام و وزن خود داشته باشد.

در ادامه، به بعضی از مواد غذایی مفید و مقوی اشاره شده است که می‌تواند سلامتی بدن فرد کاندید را در راستای حفظ تناسب اندامش، افزایش دهد.

تخم مرغ آب‌پز: تخم مرغ آب‌پز، مخصوصا سفیده آن حاوی پروتئین و آمینو اسید است که می‌تواند همانند کاتالیزور عمل کرده و در فعال سازی عضلات شما مشارکت بسیار زیادی داشته باشد.

سینه مرغ: به طور کلی گوشت‌های سفید همانند گوشت میگو، ماهی، مرغ و بوقلمون که حاوی پروتئین‌ هستند، بسیار توصیه می‌شوند.

کلم بروکلی: کلم بروکلی حاوی آنتی‌اکسیدان و ویتامین c است که موجب افزایش ترشح هورمون تستوسترون در بدن می‌شود.

پودر آب پنیر: آمینو اسید، کلسیم و ‌پروتئین‌های موجود در آب پنیر بسیار موثر در تقویت و ساخت عضلات است.

مواد غذایی سبوس‌دار: سبوس باعث ترشح هورمون سیری بیشتری می‌شود که متخصصین جراحی زیبایی برای حفظ تناسب اندام توصیه می‌کنند.

عوامل موثر بر هزینه عمل جراحی شکم شش تکه چیست؟

به دلیل حساس بودن عمل سیکس پک عوامل موثر زیادی در تعین هزینه آن وجود دارد. نوع عمل انتخابی، جراح متخصص، مطب یا بیمارستان، موقعیت جغرافیایی فرد، شرایط جسمانی افراد و… از مهم‌ترین معیارهای تعیین کننده هزینه عمل سیکس پک به‌شمار می‌روند.

جمع بندی

در انتها به شما توصیه می‌شود در انتخاب جراح متخصص خود دقت بسیاری داشته باشید. همچنین، برای انتخاب نوع عمل سیکس پک خود بهتر است علاوه بر پزشک زیبایی برای احتیاط و اطمینان بیشتر و جلوگیری از بروز هرگونه خطرات احتمالی به پزشک متخصص گوارش مراجعه کنید تا عمل زیبایی سیکس پک شما، با بهترین نتیجه و کمترین عوارض انجام شود.

سؤالات متداول سیکس پک کردن شکم

آیا در انجام عمل سیکس پک، عضلات شکم درگیر می‌شوند؟
حدودا مدت زمان نقاهت برای عمل سیکس پک چند روز است؟
آیا در کمترین زمان ممکن می‌توان بدنی شش تکه و خوش فرم ساخت؟
انجام عمل سیکس پک برای چه دسته از افرادی مقدور نیست؟
آیا در انجام عمل سیکس پک، عضلات شکم درگیر می‌شوند؟

در عمل سیکس پک، بیشتر، چربی موجود در شکم فرد ملاک است و هیچ گونه تغییری در عضلات شکم اعمال نشده و تنها با فرم دهی به چربی‌ها، حالت سیکس پک صورت می‌گیرد.

حدودا مدت زمان نقاهت برای عمل سیکس پک چند روز است؟

این مسئله وابسته به مقاومت و شرایط جسمانی هر فرد است، اما به‌ طور کلی، می‌توان گفت که دوره نقاهت عمل سیکس پک کوتاه مدت است.

آیا در کمترین زمان ممکن می‌توان بدنی شش تکه و خوش فرم ساخت؟

بله. شما با انجام جراحی سیکس پک با روش لیپوماتیک می‌توانید در عرض چند هفته به فرم بدن ایده‌آل خود برسید.

انجام عمل سیکس پک برای چه دسته از افرادی مقدور نیست؟

افرادی که دارای اضافه وزن زیادی هستند و نمی‌توانند به‌صورت مستقیم عمل زیبایی سیکس پک را انجام دهند؛ این دسته از افراد می‌توانند ابتدا با عمل لیپوساکشن وزن خود را کاهش دهند. بعد از رسیدن به وزن مطلوب، نسبت به فرم دهی بدن خود برای عمل سیکس پک اقدام کنند.

برای آگاهی بیشتر ، با مشاوران ما در مطب دکتر آرش نجف بیگی تماس بگیرید. ما مشتاقانه شما را راهنمایی خواهیم کرد. همچنین می‌توانید یک جلسه مشاوره رایگان با دکتر نجف بیگی داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما باید با قوانین موافقت کنید.

جدیدترین مقالات

مقالات مرتبط

فهرست