فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی

جراحی صورت

جراحی های زیبایی مربوط به صورت جزء آن دسته از جراحی هایی می باشند که باید جراح فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی آن را انجام دهد. کسانی می توانند به انجام این نوع از جراحی ها بپردازند که دارای مدرک فوق تخصص باشند. خیلی از افراد برای انجام جراحی های زیبایی صورت دچار نگرانی های فراوانی می باشند. بهتر است بدانید اگر در انتخاب پزشک مورد نظر خود دقت نمایید، نیازی به نگرانی نیست. از این رو می توانید برای دستیابی به لیست تمام افرادی که دارای مدرک فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی هستند، به انجمن جراحان پلاستیک نیز مراجعه نمایید. 

انتخاب پزشک برای به دست آوردن نتیجه ای مطلوب و رضایت بخش از عمل بسیار مهم است و حتی می توان گفت که در اولویت قرار دارد. اگر فردی غیر متخصص را انتخاب نمایی می تواند برای شما پشیمانی های زیادی به بار آورد و یا مجبور شوید برای بار دوم هزینه و وقت خود را بگذارید و عمل کنید. فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی می تواند نتیجه عمل را برای شما تضمین کند. این افراد متخصص در زمینه کاری خود بسیار حرفه ای و با تجربه بوده و تمام اصول با اهمیت در این نوع از جراحی ها را در نظر می گیرند تا بعد از عمل مشکلی برای شما ایجاد نشود.

فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی

معرفی بهترین فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی

 دکتر آرش نجف بیگی یکی از جراحان پلاستیک و زیبایی به نام است که دارای مدرک فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی می باشد. به علاوه دکتر نجف بیگی در حال حاضر عضو هیات علمی دانشگاه تهران می باشد. ایشان دارای سالها تجربه در زمینه جراحی های پلاستیک و زیبایی می باشد؛ از این رو برای رفع مشکلات ایجاد شده در زیبایی شما می توانید از ایشان کمک بگیرید.

دکتر نجف بیگی در رشته فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی، تخصصی ویژه برای جراحی های ترمیمی و سوختگی های بسیار شدید دارند. دکتر نجف بیگی مدرک پزشکی عمومی خود را از دانشگاه تهران و به علاوه تخصص خود را در دانشگاه بهشتی کسب نموده است. همچنین در بیمارستان حضرت فاطمه دانشگاه تهران فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی را به دست آورد. دکتر نجف بیگی در حال حاضر به عنوان بهترین متخصص زیبایی، یکی از افراد بسیار فعال در انجمن جراحان پلاستیک می باشد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما باید با قوانین موافقت کنید.

جدیدترین مقالات

مقالات مرتبط

فهرست