مقایسه روش های بزرگ کردن سینه (بررسی روش های بزرگ کردن سینه)

روش های بزرگ کردن سینه
جراحی زیبایی سینه

فرم اندام معمولا یکی از پارامترهای مهم برای خانم‌ها و آقایان است. زیبایی ظاهری اندام خانم‌ها بستگی به برجستگی‌ها و تناسب اجزا مختلف در اندام آن‌ها دارد.

یکی از اثرگذارترین و جذاب‌ترین آیتم‌ها در اندام خانم‌ها، سینه است. فرم دهی به سینه های کوچک و افتاده و ایجاد تقارن در سینه‌ها، دغدغه بسیاری از خانم‌ها است.

معمولا روش های بزرگ کردن سینه متفاوت است و هر شخص بسته به انتظارات و اهدافی که از جراحی زیبایی سینه دارد، در خصوص آن تصمیم می‌گیرد.

بزرگ کردن سینه با جراحی، یکی از ماندگارترین راه‌های افزایش حجم سینه است.

در ادامه، به بررسی دقیق‌تر این موضوع می‌پردازیم.

چرا باید برای بزرگ کردن سینه با جراحی اقدام کنید؟

انگیزه، مهم‌ترین عاملی است که بسیاری از افراد را به سمت و سوی انجام جراحی زیبایی تشویق می‌کند. میل به زیبایی و جذابیت اصلی‌ترین انگیزه استفاده از روش های بزرگ کردن سینه است.

خانم‌هایی که دارای سینه‌های بسیار کوچک و تخت هستند، حس خوبی نسبت به اندام‌شان ندارند. گاهی حتی ماهیت زنانه‌گی‌شان نیز به‌دلیل کوچک بودن سینه‌ها دچار اختلال می‌شود.

مشکلات روحی-روانی، عامل دیگری است که ضرورت فرم دهی سینه با استفاده از جراحی زیبایی را الزام می‌بخشد. عده زیادی از خانم‌هایی که درگیر مشکلات کوچک بودن سینه‌های‌شان هستند، طیفی از افسردگی و مشکلات در زندگی زناشویی را تجربه کرده‌اند؛ پس، بدیهی است که با پیشرفت علم پزشکی و وجود راه‌کارهای گوناگون و روش های بزرگ کردن سینه، می‌توان تمامی مشکلات را پایان داد و به اندام دل‌خواه رسید.

روش های بزرگ کردن سینه را بشناسید!

بزرگ کردن سینه با جراحی و بدون جراحی

بدیهی است که روش‌های جراحی، نتیجه دائمی به همراه دارد و روش‌ غیر جراحی، کاملا لحظه‌ای و موقتی است.

  • بزرگ کردن سینه با روش غیر جراحی

اگر بخواهید برای مهمانی خاصی آماده شوید و یا لباس خاصی را در جشن دل‌خواه‌تان بپوشید، احتمالا علاقه‌مندید که فرم سینه‌های‌تان را درشت‌تر از حالت عادی نشان دهید تا به استاندارد ذهنی‌تان نزدیک باشد. استفاده از پروتز سینه خارجی که در داخل سوتین (سینه بند) قرار می‌گیرد، یکی از بهترین راه‌هایی است که می‌توانید به‌وسیله آن سینه‌ها را به اندازه چند سایز بزرگ‌تر نشان دهید. این روش کاملا موقتی است که با برداشتن پروتز از داخل کاپ سوتین، ازبین می‌رود.

چنین روشی را تنها برای لباس‌های خاص می‌توانید استفاده کنید و بدیهی است که بدون داشتن لباس، اندازه سینه‌ها به حالت اولیه باز می‌گردد.

انجام ورزش‌های سینه جهت تقویت عضلات سینه نیز، یکی دیگر از روش‌های حجیم‌تر کردن سینه‌ها است. با این تفاوت که حجم سینه در چنین ورزش‌هایی به‌صورت ناچیز و اندک افزایش می‌یابد.

  •  بزرگ کردن سینه با جراحی و تزریق

جراحی‌های زیبایی معمولا توسط پزشکان مختلف با تکنیک‌های متفاوت انجام می‌شود. اگر بخواهید برای فرم دهی به سینه  از روش جراحی استفاده کنید، باید بدانید که مزایا و معایب هر یک از روش‌ها به چه صورت است و با انجام هر یک از این روش‌ها، چه نتیجه‌ای در انتظار شما است. در ادامه، روش‌ های بزرگ کردن سینه را بررسی می‌کنیم.

۱) بزرگ کردن سینه با عمل جراحی

روش‌ های بزرگ کردن سینه با جراحی، محبوبیت بسیار زیادی دارند. شما می‌توانید با استفاده از این روش‌ها بهترین نتیجه را از فرم دهی سینه مشاهده کنید.

در روش جراحی، معمولا پزشک متخصص جراحی زیبایی، با قرار دادن پروتز انتخابی شما درون سینه، شکل و فرم سینه را به استاندارد موردنظر شما نزدیک می‌کند.

برای چنین جراحی، باید به جلسات مشاوره رفته و تمامی انتظارات‌تان از جراحی فرم دهی سینه را با پزشک متخصص در میان بگذارید.

پزشک متخصص معمولا با شنیدن انتظارات شما و شرایط بدنی‌تان، بهترین و مناسب‌ترین پروتز سینه را به شما معرفی می‌کند.

انتخاب نوع پروتز و بزرگ کردن سینه با جراحی ریزه‌کاری‌های زیادی دارد. انتخاب برند باکیفیت پروتز، نوع برش در عمل پروتز سینه و محل قراردهی پروتز، همه‌گی از پارامترهای اثرگذار در نتیجه جراحی است.

برای انتخاب پزشک متخصص جراح سینه مقاله بهترین دکتر جراح سینه را از دست ندهید.

۲) بزرگ کردن سینه با تزریق ژل

اگر بخواهید بدون استفاده از روش‌های تهاجمی برای بزرگ کردن سینه اقدام کنید، باید روش‌های نیمه دائمی مثل تزریق ژل و چربی را امتحان کنید.

بزرگ کردن سینه با تزریق ژل ، بسیار آسان انجام می‌شود. کافی است به پزشک متخصص مراجعه کرده و انتظارات‌تان را از فرم دهی سینه عنوان نمایید.

پزشک با تهیه چند سی سی ژل مناسب با محل تزریق، فرم‌دهی به سینه را آغاز می‌کند. استفاده از روش تزریق ژل برای حجیم‌تر کردن سینه‌ها، روشی کم خطر اما پرهزینه است.

یکی دیگر از معایب بزرگ کردن سینه با تزریق ژل به سینه، ماندگاری کم ژل در بدن است. در بهترین حالت بعد از تزریق ژل به سینه، می‌توان اثربخشی دو ساله را شاهد بود؛ اما به مرور، در مدت زمان یک سال و نیم الی دو سال، ژل جذب شده و شما ناچار به تزریق مجدد آن خواهید بود.

گاهی نیز به‌دلیل ساختار خاص پستان، ژل در این ناحیه حرکت می‌کند و موجب دفرم شدن سینه‌ها و عدم قرینگی می‌شود.

ساختار خاص سینه ها و تزریق ژل

۳) بزرگ کردن سینه با تزریق چربی

یکی دیگر از روش های بزرگ کردن سینه که می‌توانید با هزینه‌ کم‌تر انجام دهید، تزریق چربی به سینه است. در این روش، معمولا پزشک متخصص پس از بررسی دقیق بافت سینه، به‌وسیله دستگاه لیپوماتیک، به میزان موردنیاز از نواحی مثل شکم یا ران پا، چربی خارج می‌کند.

بعد از اعمال تغییرات در چربی‌های استخراج شده و آماده سازی آن، پزشک اقدام به تزریق مقادیر موردنیاز از چربی به داخل بافت سینه می‌کند.

در این روش، معمولا چند برابر حجم مورد درخواست فرد، چربی به سینه تزریق می‌شود تا پس از جذب مقادیری از آن، حجم سینه به اندازه دل‌خواه برسد.

در این روش، برخلاف روش بزرگ کردن سینه با جراحی، از بی‌هوشی استفاده نمی‌شود و با بی‌حسی موضعی تزریق انجام می‌شود.

یکی از مشکلاتی که تزریق چربی به سینه را از درجه محبوب‌ترین روش های بزرگ کردن سینه خارج کرده است، مشکلاتی است که بعد از تزریق چربی در ناحیه سینه برای تصویربرداری ایجاد می‌شود.

این مشکل، اختلالاتی در بررسی‌های دوره‌ای سرطان پستان ایجاد می‌کند و گاهی ماموگرافی را دچار خطا می‌کند. بزرگ کردن سینه با تزریق چربی نیز در دسته بندی روش‌های نیمه موقتی است که پس از مدت زمان متغیری، نیاز به تزریق مجدد وجود دارد.

۴) بزرگ کردن سینه با ورزش

ورزش، اصلی‌ترین راز سلامت افراد است. بزرگ کردن سینه با ورزش، یکی از توصیه‌هایی است که به‌صورت مکرر آن را شنیده‌اید؛ اما جالب است بدانید که بافت اصلی سینه علاوه‌بر غدد شیری، دارای مقادیر مختلفی از چربی است.

بدیهی است که با افزایش وزن، حجم سینه افزایش می‌یابد؛ اما در خصوص ورزش کردن، باید بدانید که بزرگ کردن سینه با ورزش چندان حجم قابل توجهی به سینه نمی‌دهد.

ورزش کردن فقط عضلات پشت بافت پستان را حجیم می‌کند و در سینه‌های خیلی کوچک، این حجم اندکی در ظاهر دیده می‌شود؛ اما بزرگ کردن سینه با ورزش، برای افرادی که علاقه‌مند به داشتن سینه‌های بزرگ هستند، چندان اثر قابل توجهی ندارد؛ پس در صورتی‌که علاقه‌مند به سینه‌های درشت هستید، از روش‌های دیگری استفاده کنید.

۵) بزرگ کردن سینه با کرم و روغن

شاید شما هم تبلیغ کرم‌های افزایش حجم سینه را دیده باشید. یکی دیگر از راه‌های بزرگ کردن سینه که در شبکه‌های تلویزیونی و مجلات تبلیغ می‌شود، استفاده از کرم و روغن‌های مخصوص برای افزایش حجم سینه است. معمولا این کرم‌ها و روغن‌ها، قیمت بالایی دارند، اما اثربخشی مطلوبی ندارند.

در بعضی مواقع نیز چنین کرم‌هایی موجب بروز حساسیت‌های پوستی می‌شوند و شما را به دردسر می‌اندازند؛ پس بدیهی است که نباید گول چنین تبلیغات غیرواقعی را بخورید و برای افزایش حجم سینه از روش‌های کارآمدتری استفاده کنید.

چگونه بهترین روش بزرگ کردن سینه را انتخاب کنیم؟

یکی از سوالات رایجی که روزانه از پزشکان متخصص پرسیده می‌شود این است که از میان روش های بزرگ کردن سینه، چگونه بهترین و مناسب‌ترین روش را انتخاب کنیم؟ برای پاسخ دادن به این سوال باید پارامترهای مختلفی را بررسی کنید که در ادامه به شرح آن می‌پردازیم.

۱- انتظاراتتان از جراحی بزرگ کردن سینه را بررسی کنید!

یکی از مهم‌ترین و اساسی‌ترین پارامترهای تعیین کننده برای انتخاب یک روش مناسب از میان بهترین روش های بزرگ کردن سینه، بررسی انتظارات‌ خودتان از انجام جراحی پروتز سینه و تزریق ژل و چربی است.

با شرح دقیق انتظارات‌تان از نتیجه جراحی، پزشک متخصص بهترین روش بزرگ کردن سینه با جراحی یا تزریق را به شما پیشنهاد می‌کند.

۲- سایز فعلی سینه

یکی از عوامل تعیین‌کننده برای انتخاب بهترین روش فرم دهی سینه، شکل و فرم فعلی اندام‌تان است. در واقع، برای انتخاب روش های بزرگ کردن سینه، باید مشخص شود که سایز سینه شما در حالت عادی چقدر است. با مشخص شدن این سایز، امکان مقایسه آن با سایز سینه ایده‌آل‌تان فراهم می‌شود. در چنین شرایطی می‌توانید به‌راحتی تصمیم بگیرید که کدام روش بزرگ کردن سینه با جراحی یا تزریق، مناسب شما است.

۳- محدودیت ها را درنظر بگیرید!

بعضی افراد، به شدت در خصوص جای بخیه نگرانی‌هایی دارند و یا به‌دلیل ویژگی‌هایی که در پوست‌شان وجود دارد، می‌دانند که جای بخیه در آن‌ها چندان محو نخواهد شد یا دچار گوشت اضافه خواهد شد؛

به همین دلیل، هر گونه جراحی که برش نسبتا بزرگی داشته باشد، برای‌شان کاربرد ندارد. در چنین شرایطی، معمولا بهترین راه استفاده از پروتز سینه کوچک و یا تزریق ژل یا چربی به بافت سینه است. با چنین اقدامی، دیگر جای بخیه در سطح گسترده وجود ندارد. پس سعی کنید محدودیت‌هایی که در ذهن‌تان وجود دارد را با پزشک متخصص مطرح کنید.

روش های بزرگ کردن سینه

۴- شکل و فرم سینه

با تزریق ژل و چربی به سینه، شکل و فرم سینه برجسته می‌شود و حجیم‌تر به‌نظر می‌رسد. افزایش حجم در ناحیه سینه موجب افزایش وزن آن نیز می‌شود و به‌دلیل گرانش زمین، سینه‌ها کمی به سمت پایین افتاده می‌شوند؛ اما با استفاده از روش های بزرگ کردن سینه با جراحی، چنین اتفاقی رخ نمی‌دهد.

جراحی سینه و پروتز سینه موجب می‌شود، شکل و فرم سینه به صورت سربالا و گرد باشد. در این مدل جراحی، هیچ افتادگی دیده نمی‌شود؛ پس اگر شکل و فرم سینه‌ای که موردعلاقه شما است، سینه‌های سفت و گرد است، حتما از روش جراحی سینه با پروتز استفاده کنید؛ اما در صورتی‌که شکل و فرم سینه طبیعی مدنظرتان است، می‌توانید از روش‌های تزریق ژل و چربی استفاده کنید.

شباهت جراحی بزرگ کردن سینه و تزریق ژل و چربی به سینه

روش های بزرگ کردن سینه، همگی دارای قابلیت افزایش سایز سینه هستند. با استفاده از تمامی این روش‌ها می‌توان فرم دهی سینه را انجام داد.

بهبود ظاهر سینه و قرینه کردن سینه در تمامی روش های بزرگ کردن سینه وجود دارد و بنابر نظر خودتان، می‌توانید از هر کدام از روش‌ها استفاده کنید.

هر پنج روش بزرگ کردن سینه بی‌خطر هستند. البته، درنظر داشته باشید که انجام کلیه این تغییرات تنها توسط پزشک متخصص قابل اعتماد و باتجربه قابل انجام است و در صورت انجام آن توسط افراد غیرمتخصص، عوارض متعددی اتفاق خواهد افتاد.

تفاوت جراحی بزرگ کردن سینه و تزریق ژل و چربی به سینه

در روش های بزرگ کردن سینه با جراحی، معمولا شکل و فرم سینه براساس نظر فرد انتخاب می‌شود و فرد متقاضی معمولا براساس نیازهای خود، به ایده‌آل‌ترین فرم سینه دست پیدا می‌کند؛ در حالیکه با تزریق ژل و چربی به سینه، در رسیدن به استایل مناسب سینه محدودیت وجود دارد.

مدت زمان جراحی بزرگ کردن سینه بسیار کم‌تر از انتقال چربی و تزریق ژل به سینه است. هزینه جراحی سینه در مقایسه با اولین تزریق ژل و چربی بسیار بیشتر است، با این تفاوت که روش های بزرگ کردن سینه با جراحی تنها یک‌بار انجام می‌شود و نتیجه آن حداقل تا ۱۰ سال ماندگار است؛ اما در تزریق چربی و ژل، نیاز به ترمیم مرتب در مدت زمان کوتاه وجود دارد که همین موضوع، موجب افزایش هزینه تزریق ژل و چربی به نسبت جراحی پروتز سینه می‌شود.

در روش های بزرگ کردن سینه با جراحی، خط بخیه‌ای وجود خواهد داشت، در حالی‌که در تزریق ژل و چربی چنین شرایطی وجود ندارد.

خلاصه مطلب

انتخاب بهترین روش برای افزایش حجم سینه، موجب بهبود ظاهر اندام‌تان خواهد شد. اثرات روحی و افزایش انرژی و امید به زندگی در افرادی که چنین تغییراتی را در خود ایجاد می‌کنند، به وضوح دیده می‌شود.

سعی کنید برای انجام جراحی‌های زیبایی بهترین متخصص جراحی پلاستیک را انتخاب کنید و با مشاهده نمونه کارهای قبلی، از نتیجه جراحی‌تان اطمینان حاصل کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما باید با قوانین موافقت کنید.

جدیدترین مقالات

مقالات مرتبط

فهرست