هزینه عمل کوچک کردن سینه یا ماموپلاستی در ۱۴۰۱ چقدر است؟

هزينه عمل كوچك كردن سينه
جراحی زیبایی سینه

عمل کوچک کردن سینه یا همان ماموپلاستی، یک عمل زیبایی رایج است که اندازه سینه بانوان را کاهش می دهد و شکل سینه ها را به گونه ای تغییر می دهد که متناسب با سایر نواحی بدن باشد و دیگر منبع ناراحتی فیزیکی نباشد. یکی از بزرگترین دغدغه های افراد برای انجام این عمل زیبایی، هزینه عمل کوچک کردن سینه است که در این مطلب به طور کامل دراین مورد صحبت خواهیم کرد.

زنانی که به دنبال کوچک کردن سینه هستند اغلب بچه دار شده اند، اضافه وزن دارند، مستعد سینه های بزرگ و نامتناسب هستند یا به استروژن حساس هستند. یکی از دلایل داشتن سینه های بزرگ درخانم ها اغلب ژنتیکی است و معمولاً از مادران و مادربزرگ ها به ارث رسیده است. اگر می خواهید سایز سینه های خود را کاهش دهید، عمل کوچک کردن سینه ممکن است برای شما مناسب باشد. اگر دغدغه اقتصادی دارید پیشنهاد می کنیم تا انتهای این مطلب همراه ما باشید تا اطلاعات کامل و جامعی درباره قیمت عمل کوچک کردن سینه و عوامل موثر در آن صحبت کنیم.

عمل کوچک کردن سینه و هزینه های آن

اگر قصد جراحی کوچک کردن سینه را دارید، هزینه می تواند عامل مهمی در تصمیم گیری شما داشته باشد. در این جراحی زیبایی چربی، بافت غدد و پوست از سینه برداشته می شود تا آن را کوچکتر کند. برای زنان، ممکن است از نظر پزشکی، درمان مشکلات سلامتی ناشی از سینه های بیش از حد بزرگ ضروری باشد.

در بحث هزینه عمل کوچک کردن سینه باید به این نکته توجه کرد که نمی توان یک قیمت ثابت و مشخص برای این عمل زیبایی در نظر گرفت؛ به معنای دیگر قیمت عمل کوچک کردن سینه به فاکتورهای زیادی بستگی دارد، مثل دستمزد جراح، هزینه ای بیهوشی استفاده شده در عمل و یا برای مثال وسعت و یا تکنیک عمل سینه. از سوی دیگر لازم به ذکر است که شرکت های بیمه معمولاً اقدامات پزشکی ضروری را پوشش می دهند، اما عمل های زیبایی را پوشش نمی دهند. در هر صورت یکی از مهم ترین اقداماتی که در این پروسه باید انجام دهید، انتخاب بهترین جراح و برآورد هزینه های این عمل به کمک اوست.

انتخاب یک جراح خوب برای هر فرد متفاوت است، بسیاری قیمت را به عنوان اولویت خود انتخاب می کنند. ما نمی گوییم که این کار اشتباه است اما به طور کلی در بحث عمل های زیبایی به خصوص عمل کوچک کردن سینه که تا بخشی درمانی است و بخش زیاد آن زیبایی، باید این نکته را به خاطر سپرد که بهتر است کیفیت اولویت شما باشد. ما افراد زیادی را در اطراف خود دیده ایم که کیفیت را فدای قیمت کرده اند و حالا با سرمایه و پول از دست رفته و یک عمل ناموفق دست و پنجه نرم می کنند. بنابراین بهتر است قبل از هر چیز از کیفیت عمل و جراح مربوطه اطمینان حاصل کنید و سپس برای تخمین و برآورد هزینه نهایی جراحی کوچک کردن سینه خود دقت به خرج دهید. در ادامه این مطلب عوامل موثر در قیمت گذاری این عمل را بررسی می کنیم تا بتوانید دید بهتری به این موضوع داشته باشید.

انتخاب یک جراح خوب برای عمل کوچک کردن سینه

برای آشنایی با جراحی لیفت سینه با لیزر این مقاله را مطالعه نمایید.

هزینه عمل کوچک کردن سینه و عوامل موثر بر آن

مانند اکثر محصولات و خدمات، هزینه های عمل کوچک کردن سینه از مطبی به مطب دیگر و از جراحی به جراح دیگر متفاوت است. این تفاوت قیمت ناشی از فاکتورها و عواملی است که روی قیمت گذاری این عمل زیبایی تاثیرگذار هستند. به طور کلی، جراحان زیبایی یا پلاستیک می توانند بر اساس تقاضای بازار، یعنی هر آنچه که مردم در منطقه یا شهر شما مایل به پرداخت هستند، دستمزد خود را تعیین کنند. دستمزد جراح ممکن است به سالها تجربه، آموزش پیشرفته و تخصص آنها در این روش نیز بستگی داشته باشد. اما وقتی از هزینه عمل کوچک کردن سینه صحبت می کنیم تنها از دستمزد جراحان صحبت نمی کنیم. سایر هزینه ها که در صورتحساب نهایی شما حساب می شود، ممکن است شامل موارد زیر باشد:

  • هزینه بیهوشی
  • هزینه های بیمارستان یا مرکز جراحی
  • آزمایشاتی که ممکن است قبل از جراحی نیاز داشته باشید
  • داروها و لباس های مخصوص برای پوشیدن بعد از جراحی

اما شاید بتوان گفت دو عامل اصلی در قیمت گذاری این عمل دستمزد جراح و هزینه های مربوط به بیهوشی باشد که در ادامه بیشتر توضیح می دهیم:

دستمزد جراح

یکی از جنبه های مهم در هزینه جراحی کوچک کردن سینه، بحث در مورد هزینه های جراح است. متوسط دستمزد جراحان معمولاً بر اساس تجربه و سابقه کای، شهرت جراح در زمینه جراحی های پلاستیک، میزان دانش و تخصص و مدارک او و همچنین مکان و محل مطب وی تعیین می شود.

جنبه بعدی میزان و وسعت ناحیه جراحی است، بنابراین شما باید مقدار بافتی را که باید برداشته شود هم در نظر بگیرید. این اطلاعات توسط جراح در طول مشاوره در اختیار شما قرار می گیرد. همچنین، باید بررسی کنید که آیا نیازی به درمان ها و عمل های زیبایی دیگری هم دارید یا خیر. برای مثال فوق تخصص جراحی پلاستیک، ترمیمی و سوختگی شما همچنین ممکن است لیفت سینه را پیشنهاد دهد، که در آن بافت سینه بلند می شود تا شکل بهتر و سفت شدن سینه ایجاد شود. بنابراین اگر پکیج برای کوچک کردن و لیفت سینه باشد، هزینه ها ممکن است متفاوت باشد.

هزینه بیهوشی و بیمارستان

این که آیا به دنبال یک مرکز جراحی بزرگ یا یک مطب سرپایی هستید نیز بر هزینه های کلی تأثیر می گذارد. متخصص بیهوشی به طور جداگانه از شما هزینه می گیرد و این در صورت حساب کلی بیمارستان شما منعکس می شود.

با مهم ترین نکات برای انتخاب بهترین جراح ژنیکوماستی بیشتر آشنا شوید.

نقش بیمه در هزینه عمل کوچک کردن سینه

یکی از سوالاتی که اکثر بیماران می پرسند این است که آیا بیمه هزینه عمل کوچک کردن سینه را پوشش می دهد یا خیر؟ باید توجه داشت که بیمه معمولاً برای زنانی که به دلیل بزرگی سینه‌هایشان مشکلات سلامتی دارند، هزینه کوچک کردن سینه را پوشش می ‌دهد. برای مثال، سینه ‌های بیش از حد بزرگ می ‌توانند باعث درد پشت، گردن و شانه شوند که در زندگی روزمره شما اختلال ایجاد می ‌کند. ممکن است شرکت بیمه شما برای جراحی نیاز به پیش مجوز داشته باشد. به عنوان بخشی از فرآیند، آنها احتمالاً به مستندات مشکلات سلامتی شما نیاز دارند. لازم به ذکر است که هر شرکت معیارهای خود را برای تایید جراحی کوچک کردن سینه خواهد داشت. شما باید با ارائه دهنده بیمه خود تماس بگیرید و مشخصات بیمه نامه خود را بررسی کنید.

همچنین فراموش نکنید که بیمه ها اغلب هزینه عمل های زیبایی را پوشش نمی دهند، بنابراین اگر می دانید که عملتان صرفاً یک عمل زیبایی است و یا احتمال می دهید که نمی توانید دلایل پزشکی و درمانی برای عمل کوچک کردن سینه های خود بیاورید، آگاه باشید که کل هزینه های این عمل پای خدتان خواهد بود و نسبت به این موضوع برنامه ریزی داشته باشید.

در آخر

عمل کوچک کردن سینه برای بسیاری از خانم ها لازم است، به خصوص برای کسانی که از بزرگی سینه های خود ناراضی هستند و به همین دلیل مشکلات گردن یا کمر پیدا کرده اند. برخی از خانم ها نیز به دلایل زیبایی نسبت به این عمل راغب هستند. در هر صورت یکی از مهم ترین دغدغه های بیماران هزینه عمل کوچک کردن سینه است. بنابراین لازم دیدیم تا در این مطلب به طور جداگانه در مورد نحوه قیمت گذاری و هزینه های مرتبط با این عمل صحبت کنیم؛ اگر شما نیز تجربه ای در این زمینه دارید می توانید آن را با ما به اشتراک بگذارید.

برای آگاهی بیشتر ، با مشاوران ما در مطب دکتر آرش نجف بیگی تماس بگیرید. ما مشتاقانه شما را راهنمایی خواهیم کرد. همچنین می‌توانید یک جلسه مشاوره رایگان با دکتر نجف بیگی داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما باید با قوانین موافقت کنید.

جدیدترین مقالات

مقالات مرتبط

فهرست