بررسی روش مزوتراپی یا لیپودیسالو برای لاغری موضعی

جراحی زیبایی اندام

روش مزوتراپی یا لیپودیسالو برای لاغری موضعی یک راهکار ساده برای از بین بردن چربی اضافی بدن است که تنها توسط تزریق دارو قابل انجام است. لیپودیسالو تنها مناسب افراد چاق نیست. هر فردی با کمی اضافه وزن و چربی اضافی می‌تواند از این روش درمان استفاده کند. داشتن اندام و هیکل ایده‌آل از جمله مهم‌ترین معیار‌ها برای زیبایی ظاهری انسان‌ها به شمار می‌رود.

اگر به دنبال راهکاری مناسب برای کاهش وزن و چربی خود می‌گردید، اگر هر قسمت از بدن شما، بخاطر چربی اضافی از فرم ایده‌آل خود افتاده است، اگر دیگر مثل سابق از اندام خود راضی نیستید، اگر اعتماد به نفس خود را بخاطر چاقی از دست داده‌اید، با کمک مزوتراپی می‌توانید رسوبات چربی اضافی بدن را از بین ببرید و به اندام ایده‌آل خود بازگردید. ما در این مقاله سعی داریم شما را با این روش لاغری آشنا کنیم.

روش مزوتراپی یا لیپودیسالو برای لاغری موضعی

روش مزوتراپی یا لیپودیسالو (Lipodisal and mesotherapy) برای لاغری موضعی یک روش درمانی غیرجراحی برای جوان سازی پوست است. هدف این روش کاهش چربی‌های اضافی در صورت و بدن است. با پیشرفت علم و تکنولوژی به خصوص در زمینه پزشکی راهکار‌های بسیار زیادی برای درمان چاقی و رسیدن به لاغری موضعی پیش پای متقاضیان قرار گرفته است.

از جمله جدید‌ترین و محبوب ترین روش‌ها در بین بیماران، روش کاهش سایز با مزوتراپی است. مزوتراپی روشی تخصصی در زمینه پزشکی پلاستیک و زیبایی است که به منظور لاغری موضعی فرد بیمار، مورد استفاده قرار می‌گیرد. از این روش با نام دیگری به اسم “لیپودیسالو” نیز یاد می‌شود.

لیپودیسالو برای لاغری موضعی به چه صورت عمل می‌کند؟

این جراحی زیبایی و لاغری شامل تزریق مستقیم دارویی به چربی زیر پوستی صورت یا بدن برای کاهش سایز و لاغری موضعی است. به کمک این راهکار پزشکی، با تزریق دارو به چربی، سلول‌های چربی تخریب شده و به طور کامل از بین می‌روند.

این داروی تزریقی، روی چربی‌هایی که به راحتی با رژیم غذایی طبیعی و ورزش از بین نمی‌روند بسیار موثر است. همچنین به دلیل کم‌خطر بودن، غیرتهاجمی بودن و همچنین بدون نیاز به جراحی بودن از محبوبیت زیادی بین متقاضیان لاغری موضعی برخوردار است.

چه عواملی موجب چاقی می‌شود؟

با رعایت نکردن رژیم مناسب غذایی و نداشتن تحرک کافی عضلات به مرور تحلیل رفته و سلول‌های چربی شروع به رشد کردن می‌کنند. چاقی نشان دهنده افزایش حجم و تورم سلول‌های چربی است، نه نشان دهنده افزایش تعداد سلول‌های چربی.

تولید سلول‌های چربی از دوران جنینی آغاز شده و تا سن بلوغ ادامه پیدا می‌کند و پس از آن به طور کامل متوقف می‌شود. بنابراین می‌توان امیدوار بود که با تزریق لیپودیسالو برای لاغری موضعی، سلول‌های چربی از بین رفته و دیگر سلول جدیدی جایگزین آن نمی‌شود.

جدیدترین مقالات

مقالات مرتبط

فهرست