صفر تا صد تزریق ژل به باسن

تزریق ژل به باسن
جراحی زیبایی اندام

یکی از پرطرفدارترین جراحی‌های زیبایی غیرتهاجمی، تزریق ژل به باسن است. اما نکته قابل توجه این است که ژل استانداردی که برای بدن مناسب باشد در ایران وجود ندارد و نمی توان با ژل های نامعتبری که در بازار موجود است برای این نوع عمل زیبایی اقدام نمود. از این رو پیشنهاد ما به شما مطالعه و نحقیق درباره پروتز باسن و یا تزریق چربی به باسن می باشد.

اگر شما نیز عاشق اندام زیبا و خوش فرم باشید، قطعا تاکنون پیشنهاداتی برای تزریق ژل به باسن داشته‌اید. تزریق ژل و چربی، ساده‌ترین روش برای ایجاد حجم در ناحیه باسن است.

قرینه سازی باسن به‌وسیله تزریق ژل نیز، کاربرد فوق‌العاده دیگری است که می‌توانید از آن استفاده کنید. معمولا خانم‌هایی که عاشق اندام جذاب هستند، برای فرم‌دهی به بدن سراغ تزریق ژل به باسن می‌روند. مزایا و معایب تزریق کردن ژل به باسن، بسیار گسترده است.

در ادامه این مطلب، قصد داریم به بررسی دقیق این موضوع بپردازیم و چالش‌های تزریق ژل به باسن را بررسی کنیم.

پس تا پایان مطلب، همراه ما باشید!

چرا باید برای افزایش حجم باسن اقدام کنید؟

شاید برای شما نیز سوال باشد و بخواهید بدانید که چه دلیلی وجود دارد که شما را برای انجام تزریق ژل به باسن تشویق کند!

در واقع، اندام متناسب دارای ویژگی‌های متعددی است. تناسبی که در ناحیه بالاتنه و پایین تنه وجود دارد، با برآمدگی‌ها و فرورفتگی‌ها ایجاد می‌شود.

این شرایط معمولا تنها زمانی زیبایی مطلوبی از اندام نشان می‌دهد که همه چیز سر جای خودش باشد. افزایش حجم باسن، یکی از راه‌های ایجاد تناسب در پایین تنه اندام است.

با افزایش حجم باسن می‌توانید زیبایی اندام‌تان را افزایش دهید و پاهای زیباتری داشته باشید. پس بدیهی است که عده زیادی برای جذابیت بیشتر اندام، به دنبال افزایش حجم باسن باشند.

مدت زمان تزریق ژل به باسن و استفاده از گوجه فرنگی برای نمایش نمونه

واقعیت تزریق ژل به باسن!!!

تزریق باسن، معمولا زمانی انجام می‌شود که یک پرکننده مناسب و استاندارد برای تزریق به باسن و ایجاد حجم در آن وجود داشته باشد. تزریق چربی به باسن، یکی از همین پرکننده‌های مورد اطمینان است.

بافت چربی متناسب با بدن فرد و از بافت چربی در بدن شخص متقاضی استخراج می‌شود. این چربی بعد از تصفیه مجدد در ناحیه باسن تزریق و موجب افزایش حجم باسن می‌شود.

تزریق ژل نیز، چنین است. با این تفاوت که ژل، ساختاری متفاوت دارد و به عقیده عده زیادی، اصلا مناسب تزریق به فضای حجیمی مثل باسن نیست؛ اما طبق تحقیقات انجام شده، با رعایت مراقبت‌های قبل و بعد از تزریق می‌توانید از تزریق ژل برای حجم‌دهی به باسن استفاده کنید.

تزریق ژل به باسن چگونه انجام می‌شود؟

معمولا زمانی که تصمیم به انجام تزریق ژل به باسن می‌گیرید، باید به دنبال پیدا کردن بهترین پزشک متخصص در این کار باشید تا نتیجه تزریق ژل برای‌تان رضایت‌بخش باشد. بعد از این مرحله و دریافت وقت تزریق ژل، به مطب متخصص مراجعه می‌کنید و با استفاده از پمادهای بی‌حسی موضعی، ناحیه موردنظر برای تزریق را بی‌حس می‌کنید. بعد از این مرحله پزشک متخصص با نشان دادن جعبه‌های ژل و اخذ تاییدیه از شما در خصوص برند ژل‌های تزریقی، حدود ۱۵۰ سی سی الی ۲۰۰ سی سی ژل برای هر باسن تزریق می‌کند.

مدت زمان تزریق حدودا یک ساعت است. معمولا بعد از تزریق، ناحیه موردنظر ماساژ داده می‌شود تا ژل‌ها در محل دقیق خود قرار گیرند.

این تزریق هیچ برش و زخمی ندارد؛ بدیهی است که پس از انجام آن می‌توانید به‌راحتی به فعالیت‌های روزمره‌تان بپردازید. هر چند، رعایت مراقبت‌های بعد از تزریق ژل به باسن، در نتیجه کار اثرگذاری مستقیم دارد و باید به دقت پیگیری شود.

تزریق ژل به باسن بلافاصله بعد از تزریق چگونه است؟

معمولا پس از تزریق ژل به باسن، می‌توانید نتیجه حجیم کردن باسن را مشاهده کنید. در واقع، نتیجه این عمل زیبایی غیرتهاجمی، به‌وضوح قابل مشاهده است. پس از تزریق، معمولا کبودی‌هایی ظاهر می‌شود که کاملا طبیعی است و جای هیچ نگرانی ندارد.

تورم نیز، در بعضی افراد ایجاد می‌شود که باز هم جای نگرانی وجود ندارد. رعایت مراقبت‌های بعد از تزریق به شما کمک می‌کند تا نتیجه پایدارتری احساس کنید.

یادتان باشد که حدود ۱۲ ماه بعد از تزریق، باید برای ترمیم ژل باسن به متخصص‌تان مراجعه کنید و برای جبران ژل‌های جذب شده، مجدد تزریق ژل کنید.

مزایا و معایب تزریق کردن ژل به باسن چندان پیچیده نیست و با همین بررسی‌های ساده می‌توانید در نهایت، تصمیم بگیرید که از چه روشی برای فرم‌دهی به باسن استفاده کنید.

مزایای تزریق ژل به باسن چیست؟

بررسی مزایا و معایب تزریق کردن ژل به باسن، بخش مهمی از پروسه تصمیم گیری برای انجام تزریق است. مزایا و معایب تزریق کردن ژل به باسن، شما را قادر می‌سازد تا تمامی ابعاد ماجرا را بدانید و با علم به هزینه، عوارض و فواید تزریق، اقدام به انجام آن کنید.

از مزایای تزریق ژل به باسن، می‌توان به کوتاه بودن دوران نقاهت آن اشاره کرد. عدم دارا بودن بی‌هوشی برای تزریق نیز، بخش مهم دیگری است که اهمیت زیادی دارد.

تغییرات بدن بلافاصله بعد از تزریق ژل قابل مشاهده است. پس بدیهی است که به‌راحتی می‌توانید این اثرات را در عرض چند ساعت مشاهده کنید.

امکان قرینه‌سازی شکل و فرم باسن نیز، از دیگر مزایایی است که تزریق ژل برای شما ایجاد می‌کند. اما در بررسی مزایا و معایب تزریق کردن ژل به باسن، آیا مزایا بیشتر از معایب است؟

در ادامه به بررسی این موضوع می‌پردازیم.

توصیه‌های قبل از تزریق ژل به باسن

همان‌طور که می‌دانید، توصیه‌های قبل از عمل و توصیه‌های قبل از تزریق ژل به باسن، بخش مهم ماجرا است. با رعایت این توصیه‌ها، احتمال بروز مشکل در زمان تزریق ژل کاهش می‌یابد و شما به‌راحتی می‌توانید به هدف‌تان برسید؛ اما عدم توجه به این توصیه‌ها، مشکلاتی را در زمان تزریق ژل به باسن و بعد از آن، ایجاد می‌کند که در بعضی مواقع اثرات آن موجب نرسیدن شما به اندام دل‌خواه‌تان می‌شود. پس بهتر است با دقت و توجه خاصی، این توصیه‌ها را دنبال کنید و برای انجام آن برنامه‌ریزی کنید.

  1. حتما از دو هفته پیش از تزریق ژل به باسن، مصرف دخانیات، قلیان و سیگار را کنار بگذارید و قطع کنید.
  2. حتما حداقل از دو هفته قبل از تزریق ژل به باسن، مصرف نوشیدنی‌های الکلی را کنار بگذارید.
  3. مصرف قرص آسپرین یک هفته پیش از تزریق، توصیه نمی‌شود؛ زیرا ریسک خونریزی با مصرف آسپرین بالا خواهد رفت.
  4. از سولاریوم و آفتاب گرفتن پرهیز کنید. این توصیه را حداقل ۴ روز قبل از انجام تزریق جدی بگیرید.
  5. سوابق پزشکی‌تان را یادداشت کنید و به‌طور دقیق به پزشک‌ متخصص‌تان تحویل دهید. در این سوابق، باید عمل‌های جراحی پیشین، حساسیت‌های غذایی و دارویی به همراه سوابق مصرف دارو را ذکر کنید.

عوارض جانبی تزریق ژل باسن

به طور کلی اگر از مواد باکیفیت و همچنین پزشک بامهارت استفاده کنید احتمال بروز عوارض کم است. اما به هر حال این روش نیز مثل سایر روش‌ها ممکن است تا حدودی دارای عوارض باشد. خصوصا اگر این روش در مراکز غیرمعتبر انجام شود. بعضی از عوارض محتمل شامل موارد زیر است:

  • کبودی
  • از بین رفتن تقارن
  • عفونت
  • موج دار شدن پوست
  • تورم
  • سرخ شدن
  • نکروز (مرگ بافت)
توصیه‌های قبل از تزریق ژل به باسن

انتخاب یک کلینیک مناسب برای تزریق ژل به باسن

یکی از مهمترین مسائلی که بعضا توسط برخی افراد نادیده گرفته می‌شود مراجعه به یک مطب معتبر است. متاسفانه دیده می‌شود بسیاری از آرایشگران و افرادی که تخصص لازم را برای تزریق ژل ندارند به این زمینه ورود کرده‌اند و مسبب به وجود آمدن عوارض جدی شده‌اند.

اگر قصد انجام این روش را دارید به طور جدی توصیه می‌شود که به یک مطب زیبایی معتبر مراجعه کنید. استفاده از مواد بی‌کیفیت در مراکز غیرمجاز در موارد می‌تواند آسیب‌های غیرقابل جبران به بدن شما وارد کند. همچنین اگر از یک مرکز معتبر استفاده کنید در صورت بروز مشکل امکان ارائه خدمات مجدد یا حتی پیگیری قانونی وجود خواهد داشت.

معایب تزریق ژل به باسن چیست؟

همان‌طور که توضیح داده شد، بررسی مزایا و معایب تزریق کردن ژل به باسن، شما را قادر می‌سازد تا درخصوص استفاده یا عدم استفاده از این امکان پزشکی، تصمیم بگیرید. داشتن باسن برجسته، به چه قیمتی برای شما تمام می‌شود؟

در واقع، یکی از معایبی که برای تزریق ژل وجود دارد، هزینه زیادی است که باید بابت تامین حجم ژل موردنیاز پرداخت کنید. اثربخشی ژل‌های استاندارد، حدود یک الی دو سال است. بدیهی است که چنین هزینه‌ای با اثربخشی کوتاه مدت، چندان مطلوب نخواهد بود.

موضوع بعدی که موجب می‌شود تزریق ژل به باسن روش چندان مطلوبی به‌نظر نرسد، غیرقانونی بودن تزریق ژل به باسن، در برخی از کشورها است.

مراقبت های بعد از تزریق ژل به باسن

همان‌طور که در تمامی جراحی‌ها و خدمات زیبایی توصیه می‌شود، مراقبت‌های بعد از تزریق ژل به باسن، بخش مهمی از پروسه فرم دهی به باسن است. اگر بهترین متخصص را برای تزریق باسن انتخاب کنید و گران قیمت‌ترین ژل را تهیه کنید، اما مراقبت‌های بعد از تزریق را جدی نگیرید و کارهای نامطلوب و مقارن با مراقبت‌ها را انجام دهید، بدیهی است که به نتیجه دل‌خواه‌تان نمی‌رسید.

برای رعایت این مراقبت‌ها، در ابتدا باید ۲ هفته از محل کارتان مرخصی بگیرید، زیرا برای فیکس شدن فرم باسن لازم است تا حدود دو هفته از خوابیدن بر روی باسن و نشستن روی باسن خودداری کنید.

به هیچ عنوان از توالت ایرانی استفاده نکنید و هیچ فشاری با فعالیت‌های روزمره به ناحیه باسن تحمیل نکنید. یادتان باشد، ژل در صورت فشار، ریسک جابه‌جایی و حرکت دارد!

پس، با مراقبت‌های دقیق، نتیجه تزریق را خوشایند رقم بزنید. حتما تا یک ماه از حضور در سونا و جکوزی پرهیز کنید. فعالیت‌های سنگین را با تاییدیه پزشک آغاز کنید.

یادتان باشد که هزینه چشمگیری برای زیبایی اندام‌تان صرف کرده‌اید و برای رسیدن به بهترین نتیجه، باید مراقبت‌های بعد از تزریق را جدی بگیرید!

نتیجه تزریق ژل به باسن

هزینه تزریق ژل به باسن چقدر است؟

یکی از دغدغه‌هایی که افراد علاقه‌مند به انجام جراحی‌های زیبایی برای استفاده از خدمات زیبایی دارند، هزینه‌های تزریق ژل به باسن است. هزینه تزریق ژل معمولا بر اساس پارامترهایی مثل سابقه و تخصص پزشک جهت تزریق ژل، میزان ژل موردنیاز برای ایجاد حجم در ناحیه باسن و خدمات جانبی که در مطب و مطب ارائه می‌شود، مشخص می‌گردد.

معمولا، هر چه تخصص و تجربه پزشک در زمینه تزریق ژل بالاتر باشد، هزینه دستمزد نیز افزایش می‌یابد. در خصوص هزینه تامین ژل، باید توجه کنید که برند ژل و کیفیت آن تعیین کننده قیمت اصلی ژل‌های پرکننده است.

این ژل‌ها همه وارداتی هستند و با ارز خارجی وارد کشور می‌شوند، بدیهی است که نوسانات ارزی بر هزینه تزریق، اثرگذار است. معمولا، هزینه تزریق ژل به باسن، براساس درصدی از هزینه اصلی ژل مشخص می‌گردد. میزان حجم باسن نیز، تعیین کننده مقدار ژل موردنیاز جهت فرم دهی به باسن است که در نهایت همه‌گی، هزینه موردنیاز جهت تزریق ژل به باسن را مشخص می‌کند.

مقاله همه چیز درباره لیفت باسن از دست ندهید.

جمع بندی

حجم و شکل باسن از مواردی است که تاثیر زیادی بر زیبایی و تناسب اندام بانوان خواهد داشت. به همین دلیل بسیاری از بانوان ترجیح می‌دهند با تزریق ژل به باسن حجم آن را افزایش داده و زیباتر کنند.

روش تزریق ژل یک روش سرپایی است که در مدت کوتاهی انجام می‌شود؛ اما باید توجه داشت که مهارت پزشک و کیفیت مواد تاثیر بالایی در نتایج آن خواهد داشت. بعد از انجام این روش باید مراقبت‌های لازم را داشته باشید تا عارضه‌ای متوجه شما نشود. در این مقاله به بررسی کامل این مسئله پرداختیم. برای اطلاعات بیشتر در مورد روش‌های زیبایی باسن می‌توانید به سایر مقالات ما سر بزنید.

آیا تزریق ژل دردناک است؟
عمر مفید ژل باسن چقدر است؟
چقدر طول می‌کشد تا تاثیرات تزریق ژل آشکار شود؟
آیا تزریق ژل دردناک است؟

خیر برای تزریق نیازی به برش نیست و فقط با یک سوزن تزریق انجام می‌شود. به علاوه در طول این روش از بی حسی نیز استفاده می‌شود.

عمر مفید ژل باسن چقدر است؟

به طور معمول لازم است که هر ۱۲ ماه یکبار برای ترمیم آن به پزشک خود مراجعه کنید.

چقدر طول می‌کشد تا تاثیرات تزریق ژل آشکار شود؟

بلافاصله پس از تزریق افزایش حجم را مشاهده خواهد کرد. ممکن است در ابتدا مقداری کبودی یا درد داشته باشید که به مرور کاهش خواهد یافت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما باید با قوانین موافقت کنید.

جدیدترین مقالات

مقالات مرتبط

فهرست